Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet grote Kratom topic

Het grote Kratom topic

258 antwoorden
53 weergaven
18-5-2026
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#1
PUCH zei:
Vandaag wil ik eens kratom proberen. Ik heb nu green maeng da kratom poeder en ga daar thee van zetten. ben benieuwd naar de roes, vroeger heb ik wel eens kratom geprobeerd maar in mijn herinnering was er toen weinig effect.
Dosering volgens het zakje, 5 tot 10 gram.. Ik ben van plan om 7,5 te nemen, of zou dat voor een eerste keer teveel zijn?
Klik om te vergroten...
Ja is slecht advies wat er op het zakje staat.
Rond de 2,5 tot 5 gram is een goede dosis. Vaak de beste dosis.

7.5 als je echt een zwaar effect wilt.

Hoe hoger je gaat met kratom hoe sederender.
Je roes word niet sterker. Je Word meer moe en vergroot de kans op slapen en ziek worden.

Ik zou maximaal 5 gram nemen.

In dit topic staat een link van Bastiaan van drugslab die kratom probeert. Hij neemt een normale.dosos.en gaat er heel lekker op.
Hij krijgt veel energie masr de meeste worden juist heel ontspannen van kratom

Tot hij de dosis verhoogd door bij te pakken. Dan stort hij helemaal in. Ik raad je aan dat filmpje even te kijken, dan zie je wat ik bedoel.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Krypt0nite zei:
Als ik je 1 tip mag geven, koop je kratom niet bij de smartshop maar online bij een gespecialiseerde kratom shop.

Scheeld een hele hoop geld en de kwaliteit is vaak ook beter .
Klik om te vergroten...
20% p/gram is netjes.
Maar over t algemeen is smartshop duurder.
Als het al vanaf 10 of 20 gram wordt verkocht zegt dat vaak al genoeg.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Wie heeft er hier verstand van, is wat meer bekend met de wisselwerking, interactie en effecten in ons brein?
Wat gebeurt er als je basismedicatie een opioïde is. En je neemt daarnaast een keer kratom?

Ik kom op internet bij tramadol tegen dat het óf het effect van tramadol tegengaat of versterkt..zonder uitleg of bron.

Anyone?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Mrloverdj zei:
Wie heeft er hier verstand van, is wat meer bekend met de wisselwerking, interactie en effecten in ons brein?
Wat gebeurt er als je basismedicatie een opioïde is. En je neemt daarnaast een keer kratom?

Ik kom op internet bij tramadol tegen dat het óf het effect van tramadol tegengaat of versterkt..zonder uitleg of bron.

Anyone?
Klik om te vergroten...
Als je basismedicatie een opöide is dan zal kratom dit inderdaad misschien een beetje versterken maar verder zul je niks bijzonders merken. Wat dan wel aan te raden is, neem het niet tegelijkertijd in. Maar verder als je de doses van je kratom normaal houdt moet er niks raar gebeuren. Het is geen heroine wat je met fentanyl combineert.:thumbsup1:

EDIT: Moet er trouwens wel ff bij vermelden, spreek dan wel uit ervaring maar het ligt natuurlijk wel aan wat je opioïde medicatie is. Bij de sterke zoals oxy moet je natuurlijk wel extra uitkijken! Een gewaarschuwd mens telt voor 2!
P
PUCHLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vandaag wil ik eens kratom proberen. Ik heb nu green maeng da kratom poeder en ga daar thee van zetten. ben benieuwd naar de roes, vroeger heb ik wel eens kratom geprobeerd maar in mijn herinnering was er toen weinig effect.
Dosering volgens het zakje, 5 tot 10 gram.. Ik ben van plan om 7,5 te nemen, of zou dat voor een eerste keer teveel zijn?
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#6
PUCH zei:
Vandaag wil ik eens kratom proberen. Ik heb nu green maeng da kratom poeder en ga daar thee van zetten. ben benieuwd naar de roes, vroeger heb ik wel eens kratom geprobeerd maar in mijn herinnering was er toen weinig effect.
Dosering volgens het zakje, 5 tot 10 gram.. Ik ben van plan om 7,5 te nemen, of zou dat voor een eerste keer teveel zijn?
Klik om te vergroten...
Green maeng da is zowiezo een hele potente kratom waarbij 3 gram ook genoeg is.
Maar wat voor effect zoek je precies?
Kratom is vrij subtiel, lekker,maar een zware roes als in alcohol,wiet of een sterke benzo ga je niet krijgen.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Vroeger had ik weleens kratom genomen toen ik nog nooit opiaten had gebruikt toen ik onder invloed was van wiet, toen kreeg ik toch wel echt een sterke opioïde high. Had toen 8gr green op en nog 3gr van een extract. Die sterke high heb ik verder nooit meer gehad van kratom. Had toen echt een heerlijk warm dekentje en was super relaxt, alsof ik onder invloed was van oxycodon. Vond het toen toch wel een sterk effect voor een "smartshop item"
P
PUCHLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mrloverdj zei:
Green maeng da is zowiezo een hele potente kratom waarbij 3 gram ook genoeg is.
Maar wat voor effect zoek je precies?
Kratom is vrij subtiel, lekker,maar een zware roes als in alcohol,wiet of een sterke benzo ga je niet krijgen.
Klik om te vergroten...
Ik zit nu lekker op de bank met een jointje maar wil wat extra's erbij, zit nu in mn amfetamine pauze dus het word kratom of truffels, waar ik wel bekend mee ben.
Ik zoek bij kratom een dromerige roes, maar hoop iig op een merkbaar effect. Opiaten heb ik nooit gebruikt
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
PUCH zei:
Ik zit nu lekker op de bank met een jointje maar wil wat extra's erbij, zit nu in mn amfetamine pauze dus het word kratom of truffels, waar ik wel bekend mee ben.
Ik zoek bij kratom een dromerige roes, maar hoop iig op een merkbaar effect. Opiaten heb ik nooit gebruikt
Klik om te vergroten...
Van kratom ga je een dromerige roes krijgen, zeker met een jointje erbij😜 maar je moet wel nuchter van de amfetamine zijn, anders merk je geen effect van de kratom!
P
PUCHLid
01-01-2024, 00:00
#10
Here we go!16216964946831290941263980279882.jpg
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
PUCH zei:
Here we go!Bekijk bijlage 22257
Klik om te vergroten...
Beste is wel gewoon het poeder zelf innemen, hoop dat je er wat van voelt
P
PUCHLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dopemonster zei:
Beste is wel gewoon het poeder zelf innemen, hoop dat je er wat van voelt
Klik om te vergroten...
ok, merk ook nog nie zoveel, heb de poeder nu ook ingenomen, die had ik gelukkig nog niet weg gegooid
P
PUCHLid
01-01-2024, 00:00
#13
en jawel! ik ben nu super ontspannen :)
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
PUCH zei:
en jawel! ik ben nu super ontspannen :)
Klik om te vergroten...
Rockstar life😇😜
J
JapieVerslaagdLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nogal wat werk om alles te lezen. Sorry daarvoor.
Ik vandaag nieuwe bestellen incl maatschepjes om er uiteindelijk vanaf te komen.

Welke strain adviseren jullie voor afbouw?
Kratom werkt alleen nog maar als ik het niet neem. Zonder kratom zwaar irritante ontwenning verschijnselen.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Kittekatty zei:
Kratom werkt anders als veel drugs, een lage dosis geeft energie, kratom verhogen heeft geen functie als je er high van wil worden.
Klik om te vergroten...
Wat bedoel je hier precies mee? Ik gebruik kratom als opium vervanger en ik word er gewoon high van, wel milder maar ik doseer 7/8gr met een lage tolerantie en dan vaak 60% groen 40% rood
J
JapieVerslaagdLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dopemonster zei:
Heftig man. 80 gram per dag is best een hoop smerig poeder in de mik, hoe hoog doseerde je per keer dat je innam? Ben benieuwd mijn dosis ligt meestal tussen de 5 en 9 gram op lege maag zo'n 2 a 3x per dag. Alleen momenteel gaat het de mist in op andere vlakken en ook met andere middelen. Als je 80gr per dag gebruikt kan je best wel een sterke ontwenning krijgen lijkt mij. Succes met het afbouwen van de kratom en valium.

Ps doseringen mag je wel benoemen

Ook raad ik je aan om eerst de kratom af te bouwen en daarna de diazepam maar zeker niet tegelijkertijd. Weet niet wat je van plan was en hoe heftig een kratom ontwenning kan zijn. Mij lijkt de kratom zeker nu heftiger tenzij je ook 100mg diazepam per dag slikt maar daar ga ik niet van uit. Sterkte!
Klik om te vergroten...
Ik neem 5 of 6 keer een volle eetlepel met heet water per dag. Ik heb geen microgram weegschaal. Was een gok
J
JapieVerslaagdLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dopemonster zei:
Heftig man. 80 gram per dag is best een hoop smerig poeder in de mik, hoe hoog doseerde je per keer dat je innam? Ben benieuwd mijn dosis ligt meestal tussen de 5 en 9 gram op lege maag zo'n 2 a 3x per dag. Alleen momenteel gaat het de mist in op andere vlakken en ook met andere middelen. Als je 80gr per dag gebruikt kan je best wel een sterke ontwenning krijgen lijkt mij. Succes met het afbouwen van de kratom en valium.

Ps doseringen mag je wel benoemen

Ook raad ik je aan om eerst de kratom af te bouwen en daarna de diazepam maar zeker niet tegelijkertijd. Weet niet wat je van plan was en hoe heftig een kratom ontwenning kan zijn. Mij lijkt de kratom zeker nu heftiger tenzij je ook 100mg diazepam per dag slikt maar daar ga ik niet van uit. Sterkte!
Klik om te vergroten...
Ik ga eerst voor afbouw kratom. Er zal al veel over geschreven zijn. Ik dacht laat ik eens beginnen alleen te nemen als de ontwenning inzet en dan grofweg een lagere dosis te nemen.

Uiteindelijk wil ik weer terug naar recreatief gebruik maar ik denk niet dat dat er in zit.

Ik ben ook alcoholist maar nu 2 jaar niet in gebruik. Ik blijf alleen zoeken naar alternatieven opties en dan loopt dat weer uit de hand. Zoals je duidelijk kunt lezen in mijn post
J
JapieVerslaagdLid
01-01-2024, 00:00
#19
JapieVerslaagd zei:
Ik ga eerst voor afbouw kratom. Er zal al veel over geschreven zijn. Ik dacht laat ik eens beginnen alleen te nemen als de ontwenning inzet en dan grofweg een lagere dosis te nemen.

Uiteindelijk wil ik weer terug naar recreatief gebruik maar ik denk niet dat dat er in zit.

Ik ben ook alcoholist maar nu 2 jaar niet in gebruik. Ik blijf alleen zoeken naar alternatieven opties en dan loopt dat weer uit de hand. Zoals je duidelijk kunt lezen in mijn post
Klik om te vergroten...
Om nog even terug te komen op je vraag. In het begin was het niet veel. 3 x per dag ongeveer hoeveel gram weet ik niet. Nu heb ik al na 1 na wakker worden 3 glazen op met volle theelepels.
Inkopen doen ik maar met kiloos want dat scheelt gewoon veel geld.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#20
JapieVerslaagd zei:
Ik ben nieuw op het forum. Veel gelezen veel informatie, prachtig initiatief. Nu wil ik zelf ook bijdragen.

Ik heb 1 jaar gelden een kratom verslaving ontwikkeld. het begon na een jaren lange alcohol verslaving. 3 opnames verder kan ik nu zeggen dat ik 1,5 jaar niet meer heb gedronken.

Zoals velen weten is verslaving wat mij betreft een ziekte en is zoeken naar vervanging een bekend begrip.

1ste poging om af te kicken (80 gr per dag) was zonder afbouw. Wat ik niet wist dat ik dit tijdens een streptokok bacterie heb opgelopen. Naast alle eerder genoemde verschijnselen ben ik zoveel afgevallen dat het gevaarlijk werd. Toen de bacterie behandeld was heb ik het gehaald.

Toen kwamen de benzodiazepines aan de beurt. Naast Diazepam 50 mg per dag ben ik ook weer met kratom begonnen. Ik dacht dat als ik het zonder bacterie kon ik het wel weer aan zou kunnen.

Nu zit ik op een punt, weer 80gr per dag. Dat ik niet langer dan 6 uur kan slapen en dan heb ik een dosis nodig. Vakantie zit er gewoon niet meer in.

Afbouwen en uitstellen heb ik hier gelezen. Ik ben van plan de diazepam af te bouwen en daarna Kratom. Ik ga direct afbouwen dmv uitstellen en lagere dosissen.

De afkickverschijnselen vergeleken met alcohol zijn bij mij heftiger. Daar ben ik maanden ziek van geweest en heeft mij mijn baan gekost door de vele opnames.

Heel verhaal, ik.ga er weer tegenaan.
Klik om te vergroten...
Als je zulke doseringen diazepam gebruikt zie ik je kratom afbouw zonnig tegemoet!
Kratom kan je makkelijk taperen. Met jouw dosering duurt het misschien wat makkelijker maar het is prima te doen. Eventueel fysiek ongemak zal opgevangen worden door de diazepam.

Je bent een abstinente alcoholist. Maar zoals ik het lees wel verslaafd. Niet zozeer aan een middel,zoals je zelf ervaart. Maar verslaafd aan het effect, het onder invloed zijn. Het nuchter blijven lukt je niet(is geen oordeel)

Heb je daar hulp voor?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."