Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet grote Kratom topic

Het grote Kratom topic

258 antwoorden
52 weergaven
18-5-2026
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Knuffelpanda zei:
Super Bentuangie
Klik om te vergroten...
Thanks, denk dat je de green malay dan ook erg gaat waarderen!
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#2
De kratom geeft me ook wat meer eetlust merk ik.
Nu ik opsta uit mijn tuinstoel ben ik toch wat wiebelig op de benen, niet onaangenaam. Na wat beweging een prettige kriebel in mijn lijf en zin om de was op te hangen
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zet thee van kratom met een ouderwets koffiefilter, hierdoor is de smaak goed te doen en thee is helder. Vandaag heb ik een paar keer opnieuw heet water over de 5 gram poeder gegoten. Er komt steeds iets lichter gekleurde thee van, met nog steeds effect. Naar mijn idee een prettige manier van innemen, nog geen maagklachten. Paar keer opnieuw opgieten geeft mij het gevoel optimaal gebruik te maken van de 5 gram poeder.
image.jpg
K
Krypt0niteLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fijn dat het zo goed werkt voor je!

Ik doe altijd heel simpel 5 gram kratom in mijn shake baker met warm water.

Effe schudden en dan achterover slaan.

Ben aardig gewend aan de smaak en heb gelukkig nooit last van maag klachten.

Als ik je 1 tip mag geven, koop je kratom niet bij de smartshop maar online bij een gespecialiseerde kratom shop.

Scheeld een hele hoop geld en de kwaliteit is vaak ook beter .
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vond dat altijd zo smerig die kratom😂🙈🙈 maar ik vond afkicken met kratom wel fijner dan met methadon ben blij dat ik niet meer aan die opiaten zit maar ik snap wel dat jullie een bakkie kratom fijn vinden! Als je het effect nog een boost wilt geven raad ik aan om er een maagzuurremmer bij te nemen maar dat is natuurlijk niet goed om iedere keer te doen!
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#6
PUCH zei:
Vandaag wil ik eens kratom proberen. Ik heb nu green maeng da kratom poeder en ga daar thee van zetten. ben benieuwd naar de roes, vroeger heb ik wel eens kratom geprobeerd maar in mijn herinnering was er toen weinig effect.
Dosering volgens het zakje, 5 tot 10 gram.. Ik ben van plan om 7,5 te nemen, of zou dat voor een eerste keer teveel zijn?
Klik om te vergroten...
Ja is slecht advies wat er op het zakje staat.
Rond de 2,5 tot 5 gram is een goede dosis. Vaak de beste dosis.

7.5 als je echt een zwaar effect wilt.

Hoe hoger je gaat met kratom hoe sederender.
Je roes word niet sterker. Je Word meer moe en vergroot de kans op slapen en ziek worden.

Ik zou maximaal 5 gram nemen.

In dit topic staat een link van Bastiaan van drugslab die kratom probeert. Hij neemt een normale.dosos.en gaat er heel lekker op.
Hij krijgt veel energie masr de meeste worden juist heel ontspannen van kratom

Tot hij de dosis verhoogd door bij te pakken. Dan stort hij helemaal in. Ik raad je aan dat filmpje even te kijken, dan zie je wat ik bedoel.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Krypt0nite zei:
Als ik je 1 tip mag geven, koop je kratom niet bij de smartshop maar online bij een gespecialiseerde kratom shop.

Scheeld een hele hoop geld en de kwaliteit is vaak ook beter .
Klik om te vergroten...
20% p/gram is netjes.
Maar over t algemeen is smartshop duurder.
Als het al vanaf 10 of 20 gram wordt verkocht zegt dat vaak al genoeg.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Wie heeft er hier verstand van, is wat meer bekend met de wisselwerking, interactie en effecten in ons brein?
Wat gebeurt er als je basismedicatie een opioïde is. En je neemt daarnaast een keer kratom?

Ik kom op internet bij tramadol tegen dat het óf het effect van tramadol tegengaat of versterkt..zonder uitleg of bron.

Anyone?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Mrloverdj zei:
Wie heeft er hier verstand van, is wat meer bekend met de wisselwerking, interactie en effecten in ons brein?
Wat gebeurt er als je basismedicatie een opioïde is. En je neemt daarnaast een keer kratom?

Ik kom op internet bij tramadol tegen dat het óf het effect van tramadol tegengaat of versterkt..zonder uitleg of bron.

Anyone?
Klik om te vergroten...
Als je basismedicatie een opöide is dan zal kratom dit inderdaad misschien een beetje versterken maar verder zul je niks bijzonders merken. Wat dan wel aan te raden is, neem het niet tegelijkertijd in. Maar verder als je de doses van je kratom normaal houdt moet er niks raar gebeuren. Het is geen heroine wat je met fentanyl combineert.:thumbsup1:

EDIT: Moet er trouwens wel ff bij vermelden, spreek dan wel uit ervaring maar het ligt natuurlijk wel aan wat je opioïde medicatie is. Bij de sterke zoals oxy moet je natuurlijk wel extra uitkijken! Een gewaarschuwd mens telt voor 2!
P
PUCHLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vandaag wil ik eens kratom proberen. Ik heb nu green maeng da kratom poeder en ga daar thee van zetten. ben benieuwd naar de roes, vroeger heb ik wel eens kratom geprobeerd maar in mijn herinnering was er toen weinig effect.
Dosering volgens het zakje, 5 tot 10 gram.. Ik ben van plan om 7,5 te nemen, of zou dat voor een eerste keer teveel zijn?
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#11
PUCH zei:
Vandaag wil ik eens kratom proberen. Ik heb nu green maeng da kratom poeder en ga daar thee van zetten. ben benieuwd naar de roes, vroeger heb ik wel eens kratom geprobeerd maar in mijn herinnering was er toen weinig effect.
Dosering volgens het zakje, 5 tot 10 gram.. Ik ben van plan om 7,5 te nemen, of zou dat voor een eerste keer teveel zijn?
Klik om te vergroten...
Green maeng da is zowiezo een hele potente kratom waarbij 3 gram ook genoeg is.
Maar wat voor effect zoek je precies?
Kratom is vrij subtiel, lekker,maar een zware roes als in alcohol,wiet of een sterke benzo ga je niet krijgen.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Vroeger had ik weleens kratom genomen toen ik nog nooit opiaten had gebruikt toen ik onder invloed was van wiet, toen kreeg ik toch wel echt een sterke opioïde high. Had toen 8gr green op en nog 3gr van een extract. Die sterke high heb ik verder nooit meer gehad van kratom. Had toen echt een heerlijk warm dekentje en was super relaxt, alsof ik onder invloed was van oxycodon. Vond het toen toch wel een sterk effect voor een "smartshop item"
P
PUCHLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mrloverdj zei:
Green maeng da is zowiezo een hele potente kratom waarbij 3 gram ook genoeg is.
Maar wat voor effect zoek je precies?
Kratom is vrij subtiel, lekker,maar een zware roes als in alcohol,wiet of een sterke benzo ga je niet krijgen.
Klik om te vergroten...
Ik zit nu lekker op de bank met een jointje maar wil wat extra's erbij, zit nu in mn amfetamine pauze dus het word kratom of truffels, waar ik wel bekend mee ben.
Ik zoek bij kratom een dromerige roes, maar hoop iig op een merkbaar effect. Opiaten heb ik nooit gebruikt
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
PUCH zei:
Ik zit nu lekker op de bank met een jointje maar wil wat extra's erbij, zit nu in mn amfetamine pauze dus het word kratom of truffels, waar ik wel bekend mee ben.
Ik zoek bij kratom een dromerige roes, maar hoop iig op een merkbaar effect. Opiaten heb ik nooit gebruikt
Klik om te vergroten...
Van kratom ga je een dromerige roes krijgen, zeker met een jointje erbij😜 maar je moet wel nuchter van de amfetamine zijn, anders merk je geen effect van de kratom!
P
PUCHLid
01-01-2024, 00:00
#15
Here we go!16216964946831290941263980279882.jpg
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
PUCH zei:
Here we go!Bekijk bijlage 22257
Klik om te vergroten...
Beste is wel gewoon het poeder zelf innemen, hoop dat je er wat van voelt
P
PUCHLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dopemonster zei:
Beste is wel gewoon het poeder zelf innemen, hoop dat je er wat van voelt
Klik om te vergroten...
ok, merk ook nog nie zoveel, heb de poeder nu ook ingenomen, die had ik gelukkig nog niet weg gegooid
P
PUCHLid
01-01-2024, 00:00
#18
en jawel! ik ben nu super ontspannen :)
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
PUCH zei:
en jawel! ik ben nu super ontspannen :)
Klik om te vergroten...
Rockstar life😇😜

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."