#1
Ik heb hoeveelheden genoemd. Dit is tegen de forum regels. Excuses daarvoor
Heftig man. 80 gram per dag is best een hoop smerig poeder in de mik, hoe hoog doseerde je per keer dat je innam? Ben benieuwd mijn dosis ligt meestal tussen de 5 en 9 gram op lege maag zo'n 2 a 3x per dag. Alleen momenteel gaat het de mist in op andere vlakken en ook met andere middelen. Als je 80gr per dag gebruikt kan je best wel een sterke ontwenning krijgen lijkt mij. Succes met het afbouwen van de kratom en valium.Ik ben nieuw op het forum. Veel gelezen veel informatie, prachtig initiatief. Nu wil ik zelf ook bijdragen.
Ik heb 1 jaar gelden een kratom verslaving ontwikkeld. het begon na een jaren lange alcohol verslaving. 3 opnames verder kan ik nu zeggen dat ik 1,5 jaar niet meer heb gedronken.
Zoals velen weten is verslaving wat mij betreft een ziekte en is zoeken naar vervanging een bekend begrip.
1ste poging om af te kicken (80 gr per dag) was zonder afbouw. Wat ik niet wist dat ik dit tijdens een streptokok bacterie heb opgelopen. Naast alle eerder genoemde verschijnselen ben ik zoveel afgevallen dat het gevaarlijk werd. Toen de bacterie behandeld was heb ik het gehaald.
Toen kwamen de benzodiazepines aan de beurt. Naast Diazepam 50 mg per dag ben ik ook weer met kratom begonnen. Ik dacht dat als ik het zonder bacterie kon ik het wel weer aan zou kunnen.
Nu zit ik op een punt, weer 80gr per dag. Dat ik niet langer dan 6 uur kan slapen en dan heb ik een dosis nodig. Vakantie zit er gewoon niet meer in.
Afbouwen en uitstellen heb ik hier gelezen. Ik ben van plan de diazepam af te bouwen en daarna Kratom. Ik ga direct afbouwen dmv uitstellen en lagere dosissen.
De afkickverschijnselen vergeleken met alcohol zijn bij mij heftiger. Daar ben ik maanden ziek van geweest en heeft mij mijn baan gekost door de vele opnames.
Heel verhaal, ik.ga er weer tegenaan.
Weekie is wsl al voldoende, 2 weken voor beste resultaatHey allemaal, kratom is een tijdje m'n favoriet geweest maar heb er nu een tolerantie voor :/ Na 20 gram voel ik er pas wat van, weet iemand hoe lang het duurt voordat je tolerantie weg is? Love kratom maar op deze manier kost het me veel te veel geld haha
Dankje! Gelukkig ist niet zo lang ahahaWeekie is wsl al voldoende, 2 weken voor beste resultaat
Ai das een goeie, ga ik doen! Thx man!Om je tolerantie weg te houden, koop 5 of 6 soorten in en gebruik elke soort één dag in de 4 dagen. Dan bouwt je lichaam vrijwel geen tolerantie op. Moet je ook wel beetje groen en rood afwisselen bijv
Komt omdat kratom een gedeeltelijke agonist is op de receptoren, en niet als andere opiaten volledige agonist.Dankje! Gelukkig ist niet zo lang ahaha
Kratom werkt anders als veel drugs, een lage dosis geeft energie, kratom verhogen heeft geen functie als je er high van wil worden.Om je tolerantie weg te houden, koop 5 of 6 soorten in en gebruik elke soort één dag in de 4 dagen. Dan bouwt je lichaam vrijwel geen tolerantie op. Moet je ook wel beetje groen en rood afwisselen bijv
Wat bedoel je hier precies mee? Ik gebruik kratom als opium vervanger en ik word er gewoon high van, wel milder maar ik doseer 7/8gr met een lage tolerantie en dan vaak 60% groen 40% roodKratom werkt anders als veel drugs, een lage dosis geeft energie, kratom verhogen heeft geen functie als je er high van wil worden.
Ik neem 5 of 6 keer een volle eetlepel met heet water per dag. Ik heb geen microgram weegschaal. Was een gokHeftig man. 80 gram per dag is best een hoop smerig poeder in de mik, hoe hoog doseerde je per keer dat je innam? Ben benieuwd mijn dosis ligt meestal tussen de 5 en 9 gram op lege maag zo'n 2 a 3x per dag. Alleen momenteel gaat het de mist in op andere vlakken en ook met andere middelen. Als je 80gr per dag gebruikt kan je best wel een sterke ontwenning krijgen lijkt mij. Succes met het afbouwen van de kratom en valium.
Ps doseringen mag je wel benoemen
Ook raad ik je aan om eerst de kratom af te bouwen en daarna de diazepam maar zeker niet tegelijkertijd. Weet niet wat je van plan was en hoe heftig een kratom ontwenning kan zijn. Mij lijkt de kratom zeker nu heftiger tenzij je ook 100mg diazepam per dag slikt maar daar ga ik niet van uit. Sterkte!
Ik ga eerst voor afbouw kratom. Er zal al veel over geschreven zijn. Ik dacht laat ik eens beginnen alleen te nemen als de ontwenning inzet en dan grofweg een lagere dosis te nemen.Heftig man. 80 gram per dag is best een hoop smerig poeder in de mik, hoe hoog doseerde je per keer dat je innam? Ben benieuwd mijn dosis ligt meestal tussen de 5 en 9 gram op lege maag zo'n 2 a 3x per dag. Alleen momenteel gaat het de mist in op andere vlakken en ook met andere middelen. Als je 80gr per dag gebruikt kan je best wel een sterke ontwenning krijgen lijkt mij. Succes met het afbouwen van de kratom en valium.
Ps doseringen mag je wel benoemen
Ook raad ik je aan om eerst de kratom af te bouwen en daarna de diazepam maar zeker niet tegelijkertijd. Weet niet wat je van plan was en hoe heftig een kratom ontwenning kan zijn. Mij lijkt de kratom zeker nu heftiger tenzij je ook 100mg diazepam per dag slikt maar daar ga ik niet van uit. Sterkte!
Om nog even terug te komen op je vraag. In het begin was het niet veel. 3 x per dag ongeveer hoeveel gram weet ik niet. Nu heb ik al na 1 na wakker worden 3 glazen op met volle theelepels.Ik ga eerst voor afbouw kratom. Er zal al veel over geschreven zijn. Ik dacht laat ik eens beginnen alleen te nemen als de ontwenning inzet en dan grofweg een lagere dosis te nemen.
Uiteindelijk wil ik weer terug naar recreatief gebruik maar ik denk niet dat dat er in zit.
Ik ben ook alcoholist maar nu 2 jaar niet in gebruik. Ik blijf alleen zoeken naar alternatieven opties en dan loopt dat weer uit de hand. Zoals je duidelijk kunt lezen in mijn post
Als je zulke doseringen diazepam gebruikt zie ik je kratom afbouw zonnig tegemoet!Ik ben nieuw op het forum. Veel gelezen veel informatie, prachtig initiatief. Nu wil ik zelf ook bijdragen.
Ik heb 1 jaar gelden een kratom verslaving ontwikkeld. het begon na een jaren lange alcohol verslaving. 3 opnames verder kan ik nu zeggen dat ik 1,5 jaar niet meer heb gedronken.
Zoals velen weten is verslaving wat mij betreft een ziekte en is zoeken naar vervanging een bekend begrip.
1ste poging om af te kicken (80 gr per dag) was zonder afbouw. Wat ik niet wist dat ik dit tijdens een streptokok bacterie heb opgelopen. Naast alle eerder genoemde verschijnselen ben ik zoveel afgevallen dat het gevaarlijk werd. Toen de bacterie behandeld was heb ik het gehaald.
Toen kwamen de benzodiazepines aan de beurt. Naast Diazepam 50 mg per dag ben ik ook weer met kratom begonnen. Ik dacht dat als ik het zonder bacterie kon ik het wel weer aan zou kunnen.
Nu zit ik op een punt, weer 80gr per dag. Dat ik niet langer dan 6 uur kan slapen en dan heb ik een dosis nodig. Vakantie zit er gewoon niet meer in.
Afbouwen en uitstellen heb ik hier gelezen. Ik ben van plan de diazepam af te bouwen en daarna Kratom. Ik ga direct afbouwen dmv uitstellen en lagere dosissen.
De afkickverschijnselen vergeleken met alcohol zijn bij mij heftiger. Daar ben ik maanden ziek van geweest en heeft mij mijn baan gekost door de vele opnames.
Heel verhaal, ik.ga er weer tegenaan.
Ja heel vreemd idd, zou het ook verder niet weten dan🤷♂️Er zat ook weleens 4 of 5 uur tussen na het eten. En het komt van een site waar anderen hier wel goede ervaring hebben met de kratom.
Ik hoef het niet meer te proberen, ik leg me er maar gewoon bij neer dat het niet goed werkt bij mij (of ons). Zou nog wel een goede ervaring willen maar dit geklooi vind ik ook zo zonde.
Zijn er anderegebruikers die ook last hebben van een droge huid door kratom?
Ik denk dat ik een pauze ga inlassen omdat ik 15gr per dag te veel vind om als bladtmateriaal in te nemen
Maar ik heb een opium verslaving gehad en kratom heeft die sure as hell overgenomen dus ik weet niet hoe ik dat ga handelen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."