Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVan welke drug die je genomen hebt heb je het meeste spijt?

Van welke drug die je genomen hebt heb je het meeste spijt?

171 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoewel ik blij ben met de trip heb ik achteraf enorm spijt van mijn xtc trip.

Denk dat er blijvende schade aan is overgebleven waarin mijn anxiety langdurig torenhoog was. Waardoor ik nu aan de medicijnen zit waar ik nu zit. Moest leven met een paniekstoornis voor een tijdje.

Wist de risico's van xtc helaas niet. Enige waar ik oog van had was m'n dance muziek eens spacend luisteren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
j
jivesLid
01-01-2024, 00:00
#2
lsd. alleen thuis, voor het eerst.
ik dacht te micro doseren maar had het niet goed berekend. lekker in bedje muziekje op..
verwachting lichte 2cb effecten of niets te vernemen.

hmm muziek klonk ineens raar net als dat ik met ayahuasca ook eens heb meegemaakt...ik check mijn telefoon of dit wel het goede nummer was. Wow.
onverwachts zo hard aan het trippen en totaal onvoorbereid, was natuurlijk niet heel handig..
het feit dat ik alleen was, niemand wist wat ik aan het doen was maakte me nogal angstig.
maar ik ben wel wat drugs gewend, 'alles gaat een keer weer over' hield ik ingedachten.
deken af doen en naar de wc gaan was bijna niet te doen. (kruipend uit eindelijk ) hele tijd het gevoel op een schip te zitten en disco lampen overal. glitter en glamour.. pfff
gelukkig heb ik het doorstaan maar zal het niet zo gauw weer doen!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
[QUOTE="_shikantaza, post: 1947306, member: 6
.......Maar dat kon ik ook wel horen door er bij te gaan staan zonder te roken.
[/QUOTE]

Dan rook je toch nog een beetje. ( Meeroken)
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Benzo's en cocaïne. Benzo's omdat ze zo onschuldig aanvoelden in het begin, maar de afkick De Hel was. Cocaïne omdat ik dacht dat ik het wel in de hand zou houden maar langzaam maar zeker nam het mij en mijn hele leven over. En het heeft me eigenlijk niks positiefs gebracht en het heeft me veel geld gekost, maar dat laatste is echt ondergeschikt aan de puinhoop die ik van mijzelf en mijn leven maakte.

En last but not least natuurlijk roken, van tabak dan. Duur, stinkt, levert niets op. Nouja, de rookplek op het werk was wel waar verschillende afdelingen bij elkaar kwamen en daar hoorde je het echte nieuws van elkaar. Maar dat kon ik ook wel horen door er bij te gaan staan zonder te roken.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Eeeen... de trein was vertrokken.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Raver zei:
Lastige vraag. Normaal zou ik meteen benzo's schreeuwen. Maar als ik nooit MDMA had gebruikt had me leven er wellicht anders uit gezien.

Ik ga dus voor MDMA én wiet. Gatewaydrugs.
Klik om te vergroten...
Dat gateway drugs?

In Amerika wordt wiet ook vaak de gateway drug genoemd. Ik snap dat niet, want je neemt wiet en je vindt alles wel chill. Alcohol, dát is de gateway drug (imo).
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
Dat gateway drugs?

In Amerika wordt wiet ook vaak de gateway drug genoemd. Ik snap dat niet, want je neemt wiet en je vindt alles wel chill. Alcohol, dát is de gateway drug (imo).
Klik om te vergroten...

Personal experience thoo
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Weer maar eens het bewijs dat iedere gebruiker anders reageert op de verschillende soorten drugs, denk ik dan.

:)
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ei-Salade zei:
Ik zit er al een tijd over na te denken. Maar ik denk dat ik toch voor de Etizolam/Flunitrazolam ga. Ik vond benzo's altijd super, maar het feit dat ik lang op research chemicals heb rondgelopen, zonder enig idee wat ik nam (want ik testte niet) doet me toch een naar gevoel geven. De risicos en afhankelijkheid die ik heb gecreëerd daardoor zijn wel vervelend. Wel eigen schuld allemaal, want had me toendertijd ook niet goed ingelezen.


Ohja, en Coke want wat was dat pittig saai en niks.
Klik om te vergroten...
Denk toch iets toe te voegen aan mijn vorige post zoals : alcohol, heb daar nu duidelijk een probleem mee. Als ik op een bepaald level kom ben ik niet te stoppen en word ik een heel vervelend persoon naar m'n vriendin en de volgende weet ik van niets.

En reguliere benzo's. Niet perse door het middel zelf, maar omdat ik dit kreeg zonder voorlichting. Het was symptoom bestrijding en dit kost me helaas al 10 jaar van m'n leven omdat ik nu afhankelijk geworden ben.
Gelukkig ben ik nu op 3 stappen na er bijna vanaf!
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ei-Salade zei:
word ik een heel vervelend persoon naar m'n vriendin
Klik om te vergroten...
Precies de reden dat ik geen Coke wil en ook geen Methamfetamine ( als gastheer - wellicht nog een keer als gast).
Met Coke wordt ik egoistisch (ervaring 5 jaar geleden). Een leuke date legde na eerste dosis, twee lijntjes neer en zei "dit is voor jou". Ik nam ze allebei .
Met meth verlies ik sensibiliteit naar de ander en win ik geen geilheid ..... Dat 1 keer als gastheer gedaan (half jaar terug) omdat hij IV deed (ik booty) .... Ik baal er nog steeds van dan hij niet meer langs wil komen en mij systematisch weet te ontsnappen op plekken waar we logischerwijs allebei kunnen zijn.

Ben bang dat 4-MPD in de buurt komt van de meth ervaring.
K
Koning schepperLid
01-01-2024, 00:00
#11
Speed, wat een meuk was dat.
K
Koning schepperLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
In Amerika wordt wiet ook vaak de gateway drug genoemd. Ik snap dat niet, want je neemt wiet en je vindt alles wel chill. Alcohol, dát is de gateway drug (imo).
Klik om te vergroten...
Klopt het is wel als ik gedronken heb en uit ben dat ik mezelf soms weer betrap dat ik in een envelop zit te graven.
Wiet doe ik nooit omdat ik het persoonlijk gewoon kut vind.
R
RosseGod96Lid
01-01-2024, 00:00
#13
XTC, leukste drug in de tijd ...

Maar te veel werd te veel, ik geraakte mensenschuw na een extreme hoeveelheid mdma in die pillen, ook te veel gemixt (coke, keta, mdma kristallen).

Veel spijt van, ook men eigen schuld, want ik had in die fase wel wat onzekerheden die meesleepte.
W
WauzelingLid
01-01-2024, 00:00
#14
D.P. zei:
Speed, wat een meuk was dat.
Klik om te vergroten...
Drug van de duivel man, de spiraal naar beneden met speed volgt je sneller dan je denkt.

Probeer er ook zo veel mogelijk van af te blijven, maar de willekeurige en impulsieve cravings naar het gevoel dat je ervaart, de motivatie, de energie, de dopamine hit. Maakt het in sommige situaties erg moeilijk, vooral als je mentaal een tegenslag hebt en er alcohol in het spel is.
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wauzeling zei:
Drug van de duivel man, de spiraal naar beneden met speed volgt je sneller dan je denkt.
Klik om te vergroten...
Deze heb ik persoonlijk mogen onder vinden🫠 maanden dagelijks gebruikt. Cold turkey gestopt na een psychose (110+ uur wakker toen dat gebeurde) ondertussen 13 jaar geen korrel van aangeraakt🤗 Kreeg laatst 3-FA gratis bij me bestelling. ik heb die wel bewaard voor me verloofde en vrienden. Ik persoonlijk blijf zover mogelijk weg bij Amfetamine (achtige/afgeleide)
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#16
UptempoIsTheTempo zei:
ik heb die wel bewaard voor me verloofde en vrienden.
Klik om te vergroten...
Heb gelukkig totaal geen moeite mee als het in huis is. Gedachte om mogelijk terug te gaan naar de staat die ik toen verkeerde is genoeg om mij er ver van weg te houden
K
Koning schepperLid
01-01-2024, 00:00
#17
UptempoIsTheTempo zei:
Deze heb ik persoonlijk mogen onder vinden🫠 maanden dagelijks gebruikt. Cold turkey gestopt na een psychose (110+ uur wakker toen dat gebeurde) ondertussen 13 jaar geen korrel van aangeraakt🤗 Kreeg laatst 3-FA gratis bij me bestelling. ik heb die wel bewaard voor me verloofde en vrienden. Ik persoonlijk blijf zover mogelijk weg bij Amfetamine (achtige/afgeleide)
Klik om te vergroten...
Hier het zelfde liedje. Voor het eerst gebruikt eind 15e/begin 16e. 18e en 19e was het bijna dagelijks gebruik en het laatste half jaar gewoon dagelijks. Ook na een psychose door ~10 dagen wakker gestopt. Al 5 jaar geen speed meer aangeraakt onderhand.
K
Koning schepperLid
01-01-2024, 00:00
#18
UptempoIsTheTempo zei:
Kreeg laatst 3-FA gratis bij me bestelling. ik heb die wel bewaard voor me verloofde en vrienden. Ik persoonlijk blijf zover mogelijk weg bij Amfetamine
Klik om te vergroten...
Komt niet eens in de buurt van speed. Bij lange na niet zo veel energie. Je bent meer ineens "alert". Niet het strak staan wat je van speed kent.
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#19
D.P. zei:
Komt niet eens in de buurt van speed. Bij lange na niet zo veel energie. Je bent meer ineens "alert". Niet het strak staan wat je van speed kent.
Klik om te vergroten...
Dat heb ik indd vaker gehoord maar blijf toch maar ver weg van Amfetamine afgeleide rc's
H
HighonlifeLid
01-01-2024, 00:00
#20
D.P. zei:
Komt niet eens in de buurt van speed. Bij lange na niet zo veel energie. Je bent meer ineens "alert". Niet het strak staan wat je van speed kent.
Klik om te vergroten...
Mee eens, allemaal die RC varianten van speed lijken nog nieteens op 'straatpep', waar je echt kneiter hard op gaat.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."