#1
Hoewel ik blij ben met de trip heb ik achteraf enorm spijt van mijn xtc trip.
Denk dat er blijvende schade aan is overgebleven waarin mijn anxiety langdurig torenhoog was. Waardoor ik nu aan de medicijnen zit waar ik nu zit. Moest leven met een paniekstoornis voor een tijdje.
Wist de risico's van xtc helaas niet. Enige waar ik oog van had was m'n dance muziek eens spacend luisteren.
Denk dat er blijvende schade aan is overgebleven waarin mijn anxiety langdurig torenhoog was. Waardoor ik nu aan de medicijnen zit waar ik nu zit. Moest leven met een paniekstoornis voor een tijdje.
Wist de risico's van xtc helaas niet. Enige waar ik oog van had was m'n dance muziek eens spacend luisteren.