Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVan welke drug die je genomen hebt heb je het meeste spijt?

Van welke drug die je genomen hebt heb je het meeste spijt?

171 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#1
UptempoIsTheTempo zei:
Zonder enige twijfel Amfetamine
Klik om te vergroten...
Hoezo dat

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...9
C
Casrus
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Kordie zei:
Zullen we hem nog eens een trapje geven?
We hebben inmiddels allemaal wel weer eens wat in onze neus of keel of ader gepropt.

Ik heb echt wel nare ervaring met NEP.
Had er veel verwachtingen van. Maar na een paar rondjes proberen ligt dit mij echt niet.
Zowel niet tijdens inname, als effect als de kater erna.

Dus in welk opzicht spijt? Geld weggegooid.
Anderzijds was de intentie: nog eens proberen voor het verbod in gaat.
Klik om te vergroten...

Arme jij!

Heb het ook al drie keer weggegooid.

Die euphorie bij de eerste twee-drie hijsen is zo mooi.

Maar dan dat stim-FAPpen en oeverloos steeds andere filmpjes beginnen en dan de volgende zoeken voor je de eerste maar hebt gezien.

Zinloos.
___

Net weer 10 gram besteld en ik heb nog!

Zie de Amerikaanse jaren 50 zwart-wit film al voor me...

I Was a Not-so-teenage NEP-junkie!
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Zandman zei:
Wat voor een gevoel geeft die GHB nou eigenlijk.
Is dat nou echt zo lekker?
Klik om te vergroten...
Alleen ghb vind ik niks aan.
Maar in combinatie met een stimulant (waaronder mdma en 3-mmc) en dan vooral in de comedown vind ik Ghb echt iets heel speciaals.
Chill gevoel met fijne prikkels, een verhoogd libido en een vorm van ongeremdheid maar dan zonder de nadelen van alcohol.
Altijd voorzichtig doen met doseren (doseerspuit) en tijdstippen van inname opschrijven. Alleen maar goede ervaringen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Zandman zei:
Wat voor een gevoel geeft die GHB nou eigenlijk.
Is dat nou echt zo lekker?
Klik om te vergroten...
Bij mij best verschillend. Mood en aanvankelijke hoeveelheid energie heeft er veel invloed op.

Maar over het algemeen toch meestal:

- Lichamelijke ontspanning op een manier dat mijn lichaam week werd, anders dan ontspanning van bijvoorbeeld benzodiazepinen of wiet.
- (Mede) door die lichamelijke ontspanning ook geestelijke ontspanning. Bij mij specifiek destijds: social anxiety die voor een groot gedeelte verdween. Zorgen die verdwijnen. Ook soms wat duizelig in mijn hoofd.
- Sensueel en ook seksueel/geil voelen. Meer knuffelig (heb ik van mezelf niet zo) worden en soms best extreem geil.
- Een piemel die maar half werkt.

Ik vond GHB best fijn ja. Maar het is tricky spul qua dosering en je neemt na een paar uurtjes makkelijk weer even omdat je anders gauw helemaal weer in je normale staat zit. En is die normale staat al flink gestresst/bezorgd, dan kan dat verschil flink groot zijn waardoor mensen weer snel een paar uurtjes zorgeloos willen zijn.

Ik denk met name wel echt een hele gevaarlijke drug voor mensen die al alcohol problemen hebben of hadden.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
@Mindless, dank je voor deze goede informatie!
Ik zal er dus vanaf blijven.
Als alcoholist zijnde ook al drink ik niet meer is dit geen goede drug voor mij...
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zullen we hem nog eens een trapje geven?
We hebben inmiddels allemaal wel weer eens wat in onze neus of keel of ader gepropt.

Ik heb echt wel nare ervaring met NEP.
Had er veel verwachtingen van. Maar na een paar rondjes proberen ligt dit mij echt niet.
Zowel niet tijdens inname, als effect als de kater erna.

Dus in welk opzicht spijt? Geld weggegooid.
Anderzijds was de intentie: nog eens proberen voor het verbod in gaat.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je weet nu in ieder geval dat het niks is voor je
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zonder enige twijfel Amfetamine
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kordie zei:
In de zin van dagelijks moeten gebruiken om te functioneren?
Klik om te vergroten...
Inderdaad, gelukkig ondertussen al heel wat jaartjes niet meer aangeraakt
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#10
MR_CHIP zei:
Hoezo dat
Klik om te vergroten...
Enige stofje waarbij ik controle kwijt ben geraakt
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#11
UptempoIsTheTempo zei:
Enige stofje waarbij ik controle kwijt ben geraakt
Klik om te vergroten...
Ahh wat jammer
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#12
UptempoIsTheTempo zei:
Enige stofje waarbij ik controle kwijt ben geraakt
Klik om te vergroten...

In de zin van dagelijks moeten gebruiken om te functioneren?
Of eens wat mee gebeurd wat echt helemaal fout is gegaan?
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bij mij zijn dat er 2, Bromozolam en GHB.
Door mijn ontzettend heftige Bromozolam-verslaving heb ik echt heel veel op het spel gezet en ben ik bijna alles kwijtgeraakt wat ik had. Wat bij mijn coke/speedverslaving niet eens het geval was gelukkig. Maar door die Bromozolam veranderde ik echt zo in een zombie die niet meer kon functioneren en alleen maar in bed lag. Dat ik daardoor niet meer kon werken en mijn vriend en ik zo langs elkaar heen leefden dat ik daardoor onze relatie zelfs op het spel heb gezet als het nog veel langer had geduurd. Dat heeft er echt wel ingehakt toen ik dat later hoorde. Dus ik ben blij dat ik daar vanaf ben en ik blijf heel ver uit de buurt van RC-benzo's nu. Pas kreeg ik bij een bestelling 10 pellets flunitrazolam gratis en die heb ik meteen door de wc gespoeld.

En GHB omdat dat echt letterlijk bijna mijn leven heeft gekost. Omdat ik dat heb genomen terwijl ik aan de Bromozolam zat en die nacht ook 2 xtc-pillen op had. Bij de tweede dosis ging het finaal mis. Ik ging naar de wc en ben daar bijna gestikt in mijn eigen kots. Mijn vriend had het pas laat door dat ik wel lang wegbleef en toen hij me vond was het echt al bijna te laat. Hij heeft met zijn vingers mijn luchtweg vrijgemaakt en zo mijn leven gered. Daarna ben ik met spoed met de ambulance naar het zkh gebracht. Daar heb ik nog 4 uur bewusteloos op de SEH gelegen. Dus ik heb echt op het randje gelegen toen. En ook al was het de combinatie met die andere drugs in mijn lichaam, de GHB heeft er gezorgd dat het echt mis ging. Dus dat durf ik ook gewoon echt niet meer te gebruiken.
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kordie zei:
Ik heb echt wel nare ervaring met NEP
Klik om te vergroten...
Een van mijn favorieten stims. Zo euforisch, bijnemen blijft zo lang de effecten sterker maken, heerlijk om te roken. En zo bizar verslavend. Was ook bizar euforisch met een hoge dosering sublinguale inname van O-DSMT. Maar veelste gevaarlijk.

Ot: MDPHP gerookt, voelde heel kort erg goed, daarna heel lang heel slecht. Nooit meer.
h
hansie24Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ghb... Had ik nooit meer moeten beginenne
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik denk drugs in zn algemeen voor mij, vanaf de eerste keer dat ik onder invloed was zocht ik gewoon naar whatever datzelfde kon bereiken. Als ik nooit 3mmc ofzo had gedaan was iets anders wel mn drug of choice geworden denk ik.
h
hansie24Lid
01-01-2024, 00:00
#17
StraatPiraat zei:
Ik denk drugs in zn algemeen voor mij, vanaf de eerste keer dat ik onder invloed was zocht ik gewoon naar whatever datzelfde kon bereiken. Als ik nooit 3mmc ofzo had gedaan was iets anders wel mn drug of choice geworden denk ik.
Klik om te vergroten...
Hetzelfde heb ik ook wel een beetje....ik herken het
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#18
Benzo's van die klote huisartsen post zonder goede informatie mee te geven. Nu al 10+ jaar afhankelijk.
W
WauzelingLid
01-01-2024, 00:00
#19
UptempoIsTheTempo zei:
Enige stofje waarbij ik controle kwijt ben geraakt
Klik om te vergroten...
Deze citeer ik heel hard ja.. Van het onschuldig op thuis feestjes 1-2x tikken pakken nadat je te impulsief wordt van de alcohol, naar 3-7 gram in 3-4 dagen zonder slaap, eten of sociaal contact. 2-3 weken ervan bijkomen en vervolgens gewoon weer herhalen tot je steeds weer je lichamelijke grens verder verlegd.

Door dit misbruik is mijn brein ook niet meer in staat om farmaceutische doseringen te managen zonder cravings en het misbruik van de dagelijkse voorschriften van bijv. dexamfetamine, elvanse en methylfenidaat (Concerta).

Amfetamine is echt een onschuldig/langzame hobby dat zich sneller dan je realiseert verleid towards the pathway of hell.
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#20
3mmc waar ik mee begon in maart 2022 en pas mee gestopt septemper 2023 , heb toen niet gesnoven en gerookt(geblowd) tot aan maart 2024. Maar toen ging t weer mis met ket moest voor me gevoel toch iets in me neus hebben.Iedere week bijna 1/2 gram terwijl ik wel nog moest functioneren op me werk( ik was dus echt hooked) leefde op t gevoel ,t zelfvertrouwen en t gevoel van alles aan durven aangezien de sociale barrière van bepaalde dingen weg was. Aan de ket kreeg ik en krijg ik nog steeds gedachten en oplossingen over dingen waar ik in t nuchtere leven last van heb. Dus ja t werkt averechts, lichaam beschadigen maar wel er profijt van hebben op een lichte manier😕

(3mmc) t begon leuk met vrienden bijna ieder weekend we deden t wel heel schappelijk we hebben heel die periodes altijd genoeg gehad aan 1/2 gram verdeeld over 12 uur met 3/4 personen. Dit praat t nog niet goed sinds die tijd loop ik nog steeds met een kapotte neus omdat ik wel iedere 2/3 weken een dagje ket snuif of 2 dagen is ook niet goed. Anno September 2024 is mijn gebruik zo goed als volledig omgeslagen tot weer recreatief gebruik ook met blowen 👍🏻
Maar ja wel ondertussen 2.5 jaar zo goed als met een kapotte neus. er is meer goed nieuws aangezien ik op een ander punt ben gekomen in mijn leven kap ik met alles behalve dan af en toe een blowtje roken ik moet financieel mijn gedrag verbeteren en ik ben uitgekeken op drugs behalve psychedelica. Ik werk voortaan fulltime met blijdschap en moet dit ook in stand houden💪🏻
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."