Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVan welke drug die je genomen hebt heb je het meeste spijt?

Van welke drug die je genomen hebt heb je het meeste spijt?

171 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wauzeling zei:
Drug van de duivel man, de spiraal naar beneden met speed volgt je sneller dan je denkt.
Klik om te vergroten...
Deze heb ik persoonlijk mogen onder vinden🫠 maanden dagelijks gebruikt. Cold turkey gestopt na een psychose (110+ uur wakker toen dat gebeurde) ondertussen 13 jaar geen korrel van aangeraakt🤗 Kreeg laatst 3-FA gratis bij me bestelling. ik heb die wel bewaard voor me verloofde en vrienden. Ik persoonlijk blijf zover mogelijk weg bij Amfetamine (achtige/afgeleide)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#2
UptempoIsTheTempo zei:
ik heb die wel bewaard voor me verloofde en vrienden.
Klik om te vergroten...
Heb gelukkig totaal geen moeite mee als het in huis is. Gedachte om mogelijk terug te gaan naar de staat die ik toen verkeerde is genoeg om mij er ver van weg te houden
K
Koning schepperLid
01-01-2024, 00:00
#3
UptempoIsTheTempo zei:
Deze heb ik persoonlijk mogen onder vinden🫠 maanden dagelijks gebruikt. Cold turkey gestopt na een psychose (110+ uur wakker toen dat gebeurde) ondertussen 13 jaar geen korrel van aangeraakt🤗 Kreeg laatst 3-FA gratis bij me bestelling. ik heb die wel bewaard voor me verloofde en vrienden. Ik persoonlijk blijf zover mogelijk weg bij Amfetamine (achtige/afgeleide)
Klik om te vergroten...
Hier het zelfde liedje. Voor het eerst gebruikt eind 15e/begin 16e. 18e en 19e was het bijna dagelijks gebruik en het laatste half jaar gewoon dagelijks. Ook na een psychose door ~10 dagen wakker gestopt. Al 5 jaar geen speed meer aangeraakt onderhand.
K
Koning schepperLid
01-01-2024, 00:00
#4
UptempoIsTheTempo zei:
Kreeg laatst 3-FA gratis bij me bestelling. ik heb die wel bewaard voor me verloofde en vrienden. Ik persoonlijk blijf zover mogelijk weg bij Amfetamine
Klik om te vergroten...
Komt niet eens in de buurt van speed. Bij lange na niet zo veel energie. Je bent meer ineens "alert". Niet het strak staan wat je van speed kent.
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#5
D.P. zei:
Komt niet eens in de buurt van speed. Bij lange na niet zo veel energie. Je bent meer ineens "alert". Niet het strak staan wat je van speed kent.
Klik om te vergroten...
Dat heb ik indd vaker gehoord maar blijf toch maar ver weg van Amfetamine afgeleide rc's
H
HighonlifeLid
01-01-2024, 00:00
#6
D.P. zei:
Komt niet eens in de buurt van speed. Bij lange na niet zo veel energie. Je bent meer ineens "alert". Niet het strak staan wat je van speed kent.
Klik om te vergroten...
Mee eens, allemaal die RC varianten van speed lijken nog nieteens op 'straatpep', waar je echt kneiter hard op gaat.
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik geloof jullie meteen. Maar alsnog mij nie bellen hahaa 😂
A
AstronautLid
01-01-2024, 00:00
#8
Truffels, paddo's en LSD.
Omdat het begon met goede reizen op truffels, daarna ging ik paddo's kweken en opeten, ook goede reizen.. maar op gegeven moment bedacht ik me om 10 gram gedroogde paddo's te eten. Daarna door een spirituele hell gegaan van sjamanistische crisis tot aan kundalini crisissen vele psychoses en daar heb ik nog steeds last van na 5 jaar. Ik heb wel antipsychotica maar daarvan raak je alleen maar verder verwijderd van je werkelijke Zelf.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jane Margolis zei:
Ze zou de beste ervaringsdeskundige ooit worden so i agree 🥰
Klik om te vergroten...
I love you ❤️
I
Indi(ca)Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Voor mij ook 3mmc. Heb door mijn ketamine verslaving jaren later nog steeds lichamelijke klachten maar 3mmc was voor mij echt een ander level qua verslaving.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#11
Voor mij is drank toch wel de meest destructieve geweest en daar stop ik het liefste helemaal mee.
Gelukkig nu enkel nog sporadisch in de weekenden en dan met mate.
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lichte twijfel tussen nicotine en alcohol. Dan toch maar alcohol. Dat heeft mij wel echt beschamende momenten opgeleverd.
I
Indi(ca)Lid
01-01-2024, 00:00
#13
DjYella zei:
Voor mij is drank toch wel de meest destructieve geweest en daar stop ik het liefste helemaal mee.
Gelukkig nu enkel nog sporadisch in de weekenden en dan met mate.
Klik om te vergroten...
Vind het aan de andere kant juist altijd heel sterk als mensen de kracht hebben om het dan af en toe en met mate te doen en het echt daarbij kunnen houden☺️
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
Moet je zelf helemaal clean zijn als counselor/ervaringsdeskundige? Heb er ook weleens over nagedacht.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
De drug waar ik het meeste spijt heb dat ik hem ooit heb genomen is tabak, met als verlengde daarvan weed.
Ongelooflijk wat mij deze keuze aan schade heeft opgeleverd......en hierna komt alcohol als goede tweede.
Als ik de tijd toch eens terug kon draaien!!
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#16
Alcohol met stipt op nummer 1.
Meteen ook de drug die ik nooit never nimmer meer ga gebruiken in de rest van mijn leven, zelfs geen glaasje voor de gezelligheid.

En op nummer 2 tabak, tevens ook mijn enige verslaving maar wel een hardnekkige.
Verslaafd aan iets waar je niets van voelt, je voelt het alleen als je het niet op tijd gebruikt.
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#17
3mmc. Heb het maar 1x gebruikt en merkte dat gelijk al mijn grenzen weg gingen. Begon nog net niet te bedelen aan mijn maat die mij het liet proberen voor nog meer punten.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#18
Alcohol heeft sowieso voor de meest verschrikkelijke situaties gezorgd voor de mensen om me heen (ik was me al lang niet meer bewust van wat er gaande was), maar ik kan niet zeggen dat ik spijt heb van dat ik er ooit überhaupt aan begonnen ben. Van geen enkele drug die ik gebruikt heb, heb ik spijt, zelfs al waren mijn ervaringen grotendeels of zelfs uitsluitend negatief bij bepaalde drugs.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Waar te beginnen?

Net mijn tanden gepoetst en meteen een bak koffie met melk gepakt...

Wel moet ik bekennen dat illegale (vooral niet gedoogde) straatdrugs vaak leiden tot toestanden waar je spijt van hebt, omdat er bij de illegale drugshandel zelf ook meestal andere illegale handelingen gebeuren.

Aan de andere kant zitten er dan wel weer schitterende verhalen aan.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#20
4mmc.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."