Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPlaats je concrete korte termijn goede voornemen(s)

Plaats je concrete korte termijn goede voornemen(s)

583 antwoorden
77 weergaven
18-5-2026
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb een chronische ziekte, die mij zeer moeilijk vanzelf doet inslapen. Slaapmedicatie heeft bij mij nooit gewerkt. Sinds jaar en dag rook ik dan ook elke avond 1 stickie. Heb geen last van tolerantie of enig ander probleem, maar die afhankelijkheid stoort me de laatste tijd wel enorm. Sinds enige tijd zit ik dan ook met het idee om het eens een tijdje zonder wiet te proberen. Ik zou dan bijvoorbeeld kiezen voor een 'body scan', of een andere vorm van lichte meditatie. Wanneer ik op vakantie ben heb ik ook zelden last om in te slapen, dus waarom niet proberen...

Voornemen: Oproken wat ik nog liggen heb (nog een paar weken max, schat ik), en dan eens niets meer bij te halen. Ik weet nu al dat de cravings er gaan zijn, en dat ik mij moet realiseren dat het kan zijn dat ik de eerste nachten waarschijnlijk wat langer zal wakker liggen... Maar ik zou daar zo graag door kunnen, en hopelijk leren inslapen zonder wiet.
Wanneer: Ik laat hier weten hoe het verloopt, van zodra mijn voorraadje erdoor is...
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#2
geflipt zei:
Ik heb een chronische ziekte, die mij zeer moeilijk vanzelf doet inslapen. Slaapmedicatie heeft bij mij nooit gewerkt. Sinds jaar en dag rook ik dan ook elke avond 1 stickie. Heb geen last van tolerantie of enig ander probleem, maar die afhankelijkheid stoort me de laatste tijd wel enorm. Sinds enige tijd zit ik dan ook met het idee om het eens een tijdje zonder wiet te proberen. Ik zou dan bijvoorbeeld kiezen voor een 'body scan', of een andere vorm van lichte meditatie. Wanneer ik op vakantie ben heb ik ook zelden last om in te slapen, dus waarom niet proberen...

Voornemen: Oproken wat ik nog liggen heb (nog een paar weken max, schat ik), en dan eens niets meer bij te halen. Ik weet nu al dat de cravings er gaan zijn, en dat ik mij moet realiseren dat het kan zijn dat ik de eerste nachten waarschijnlijk wat langer zal wakker liggen... Maar ik zou daar zo graag door kunnen, en hopelijk leren inslapen zonder wiet.
Wanneer: Ik laat hier weten hoe het verloopt, van zodra mijn voorraadje erdoor is...
Klik om te vergroten...
Dat gaat jou lukken! Geloof ik helemaal in :)
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#3
geflipt zei:
Ik heb een chronische ziekte, die mij zeer moeilijk vanzelf doet inslapen. Slaapmedicatie heeft bij mij nooit gewerkt. Sinds jaar en dag rook ik dan ook elke avond 1 stickie. Heb geen last van tolerantie of enig ander probleem, maar die afhankelijkheid stoort me de laatste tijd wel enorm. Sinds enige tijd zit ik dan ook met het idee om het eens een tijdje zonder wiet te proberen. Ik zou dan bijvoorbeeld kiezen voor een 'body scan', of een andere vorm van lichte meditatie. Wanneer ik op vakantie ben heb ik ook zelden last om in te slapen, dus waarom niet proberen...

Voornemen: Oproken wat ik nog liggen heb (nog een paar weken max, schat ik), en dan eens niets meer bij te halen. Ik weet nu al dat de cravings er gaan zijn, en dat ik mij moet realiseren dat het kan zijn dat ik de eerste nachten waarschijnlijk wat langer zal wakker liggen... Maar ik zou daar zo graag door kunnen, en hopelijk leren inslapen zonder wiet.
Wanneer: Ik laat hier weten hoe het verloopt, van zodra mijn voorraadje erdoor is...
Klik om te vergroten...
Geloof ook zeker dat jouw dit gaat lukken!
Zet 'm op! 💪💥
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#4
het werkt toch beter als ik dingen opschrijf..

mag over 2 weken een psychedelicum..

pas over een maand weer een stim ofzo.

om de 2 weken iets, is meer dan genoeg.

vanaf mei pas weer een sero ding.

tabak in principe liefst helemaal niet.. maar dat zit op een ritme van 1 dag per 2 weken.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Juun zei:
Tot eind juli een disso's meer.
Mijn keta tolerantie is veel te hoog.
Even de boel resetten.
Klik om te vergroten...
Succes… Alleen loopt je tolerantie helaas niet zomaar terug.
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spyro zei:
Succes… Alleen loopt je tolerantie helaas niet zomaar terug.
Klik om te vergroten...
Hmm, ik snuif nog niet heel extreem, maar op 400mg in 3½uurt tijd en ik sta vrolijk te dansen.

Binnen 3maanden van een hole op 120mg naar bijna een halve gram en nog helder zijn.
Keta is iets te lekker😅
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Juun zei:
Hmm, ik snuif nog niet heel extreem, maar op 400mg in 3½uurt tijd en ik sta vrolijk te dansen.

Binnen 3maanden van een hole op 120mg naar bijna een halve gram en nog helder zijn.
Keta is iets te lekker😅
Klik om te vergroten...
Herkenbaar… Gaat rete snel en tolerantie gaat eigenlijk niet omlaag. Misschien het eerste lijntje na een pauze, maar met 2 keer snuiven zit je weer op je oude niveau. Heel kut
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
Herkenbaar… Gaat rete snel en tolerantie gaat eigenlijk niet omlaag. Misschien het eerste lijntje na een pauze, maar met 2 keer snuiven zit je weer op je oude niveau. Heel kut
Klik om te vergroten...
Ja balen, goed bijhouden in de dose app dan maar. Thanks
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Drugspauze van een maand.
07-06-'21
07-07-'21
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ook een drugs pauze, momenteel 9 dagen clean.
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#11
Juun zei:
Tot eind juli Geen disso's meer.
Mijn keta tolerantie is veel te hoog.
Even de boel resetten.

Hahaha, thanks @Zeelanddude
Klik om te vergroten...
Nou dat begon lekker. Gisteravond toch nog 200mg gesnoven, "moest" even ontspannen. Daarna de rest +/- 0.5gr weggespoeld. Blijkbaar kan ik er niet mee omgaan. Nu is er in elk geval geen verleiding meer. Ff doorbijten Juun.
Pijn is een emotie😐
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Juun zei:
Nou dat begon lekker. Gisteravond toch nog 200mg gesnoven, "moest" even ontspannen. Daarna de rest +/- 0.5gr weggespoeld. Blijkbaar kan ik er niet mee omgaan. Nu is er in elk geval geen verleiding meer. Ff doorbijten Juun.
Pijn is een emotie😐
Klik om te vergroten...
Eerste paar dagen zijn het ergste… Succes en ik vind het heel dapper van je!
G
Green DudeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Snuffelaar zei:
Ook een drugs pauze, momenteel 9 dagen clean.
Klik om te vergroten...
Wat ik me afvraag, gebruik je dan ook geen sigaretten of alcohol in die pauze, aangezien dit ook drugs zijn?
G
Green DudeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Voornemen:
Slagen voor de examens. (Einde 24/06)
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Green Dude zei:
Wat ik me afvraag, gebruik je dan ook geen sigaretten of alcohol in die pauze, aangezien dit ook drugs zijn?
Klik om te vergroten...
Ik rook wel nog altijd. Geen alcohol.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Juun zei:
Pijn is een emotie😐
Klik om te vergroten...
Juist, en emoties kun je uitschakelen 😜jk, succes man en sterkte.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vanaf vandaag t/m 23 juli geen disso's
En in ieder geval vanaf vandaag t/m 4 juli geen stims.

Ik durf het wel weer aan 👀😄
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Nachtzuster zei:
Vanaf vandaag t/m 23 juli geen disso's
En in ieder geval vanaf vandaag t/m 4 juli geen stims.

Ik durf het wel weer aan 👀😄
Klik om te vergroten...

Het is dat ik er nog om kan lachen nu, maar het is eerder om te janken.

Zonder voornemens, dus als ik echt zeg; "je mag nemen wanneer je dat wilt", dan gaat het prima. Zodra ik zeg; "je mag niet tot dan en dan", wordt het een hele strijd in m'n hoofd; ik mag niet, ik mag niet, ik mag niet.... 🤯

Ik heb dus al gefaald donderdag en vrijdag. Van de 18 dagen in juni heb ik 11 dagen gebruikt.... En stevig ook.

Nieuw voornemen; geen voornemen meer tot nader order... 🤐
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Nachtzuster zei:
Het is dat ik er nog om kan lachen nu, maar het is eerder om te janken.

Zonder voornemens, dus als ik echt zeg; "je mag nemen wanneer je dat wilt", dan gaat het prima. Zodra ik zeg; "je mag niet tot dan en dan", wordt het een hele strijd in m'n hoofd; ik mag niet, ik mag niet, ik mag niet.... 🤯

Ik heb dus al gefaald donderdag en vrijdag. Van de 18 dagen in juni heb ik 11 dagen gebruikt.... En stevig ook.

Nieuw voornemen; geen voornemen meer tot nader order... 🤐
Klik om te vergroten...
Soms werkt dat zo ja. Dan ga je er juist aan denken en val je daardoor terug.

Nou dan lekker zonder toch. :)
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#20
Geen benzo’s en GHB deze week. En volgend weekend ook niet gebruiken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...30
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."