Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sterk zijn, niet toegeven en morgen trots op jezelf zijn dat je geest sterker is dan je lichaam"
"Neem maar van mij aan. Uiteindelijk gaat het over. Je moet alleen de rust proberen te pakken om zelf tot rust te komen. Zet rustig iets van muziek aan, ga op bed liggen, mastrubeer even en doe je ogen dicht. Dit gevoel gaat voorbij. Maar als je er nu aan toe geeft, begint het daarna alleen maar nog heftiger omdat je dan nog meer genomen hebt en nog minder geslapen."
"Ik heb nog steeds geen fatsoenlijke trip op 6-apb mogen beleven, steeds het gevoel er tegenaan te hikken, maar niet echt een doorbraak. Ik heb zowel 140 mg als 180 mg als startdosis geprobeerd. Denken jullie dat ik alsnog een keer een hogere dosis uit kan proberen, of dat ik moet accepteren dat dit goedje gewoon niet voor mij is (zoals GHB bij mij ook niet lijkt te werken)?"
"Ik krijg het gewoon niet meer voor elkaar om te snuiven. Ik ga echt over mijn nek en als er al iets in mijn neus blijft hangen, komt dat er binnen een paar minuten weer uit doordat ik enorme hoeveelheden snot aanmaak wat er in bellen uit komt. Mijn oplossing was om lege capsules te kopen online en daar de speed in te doen. Ik slik nu 1 of 2 capsules en heb nergens last meer van. Plus ik vind de langzame come up en langzamere uitwerking eigenlijk wel prima. Je moet wat meer plannen, maar tegelijk heb je niet meteen die dopamine rush meteen na het snuiven, wat het voor mij een heel stuk minder verslavingsgevoelig maakt. Je geeft aan niet te willen bommen en ik neem aan dat je niet te lang wilt wachten met gebruiken, vandaar dat je er suiker bij wilt mengen. Maar naar de toekomst kan het wel een uitkomst zijn. Het slikken van een daarvoor bedoelde capsule is een stuk prettiger dan vloei door slikken."
"Ik neem altijd speed in de avond als onderdeel van een nachtje doortrekken. Zo tegen een uur of 9 beginnen, midden in de nacht lekker bezig zijn, tegen de middag wat vermoeider worden en die avond gewoon kunnen slapen."
"Super goed dat je dit opgeschreven hebt. Het onbegrepen voelen herken ik enorm van mijn vriendin, die had ook heel haar leven al last dat ze niet goed mee kon komen, dom en lui gevonden werd. De psycholoog toen ze 10 jaar was had haar verteld dat ze gewoon een sip meisje was en wat meer moest gaan lachen. Zij heeft 3 jaar geleden de diagnose autisme gekregen en zit best ver in dat spectrum. Gelukkig is de wetenschap een stuk verder nu waar het gaat om spectrum stoornissen bij vrouwen, maar daar hadden ze 10 jaar geleden nog bijna nooit van gehoord. Ikzelf herken het verhaal van de werking van de AD. Mijn hele leven last gehad van ptss en depressies. Ook toen in jong was konden ze er niets aan doen, toen ik de 18 voorbij was wilde ik er niets meer mee doen en ben ik een zeer onregelmatige baan gaan doen, de vermoeidheid gebruiken om te dempen en af te stompen. Sinds 2.5 jaar ben ik nu in behandeling, ook EMDR icm een paar andere zaken. Een jaar geleden ben ik begonnen met AD, ook mezelf er met hand en tand er tegen verzettend tot het echt niet langer ging. En ik herken je gevoel van opluchting. Dat begon bij mij al na de eerste week. Een enorme opluchting dat dingen opeens wel weer kunnen, dat je energie hebt om andere dingen te doen dan werken en bij thuiskomst voor je uit te zitten staren tot je naar bed moet. Bij mij is het een tijdelijk ding, ik wil komende maand beginnen met afbouwen en ik wil in de zomer helemaal gestopt zijn, maar mij heeft het zeker de verlichting gegeven om hard aan mezelf te kunnen werken. Ik ben super blij voor je dat je een modus gevonden hebt die werkt voor je. En als het nodig is dat je daarvoor AD gebruikt, dan is dat maar zo. Ik weet heel goed wat voor bittere pil (pun intended) het is om te slikken, maar als je hierdoor je leven kunt leiden zoals je wilt, dan is dat het zeker waard. Je bent pas 21, je hebt nog een heel leven voor je! Ik ben nu 37 en als ik geweten had wat ik nu wist toen ik 21 was, was ik er ook al veel eerder mee begonnen."
"Psilocyloner zei: Snap ik, maar komt het dan optimaal tot z'n recht? Is het dan niet alsof je naar een Michelin-restaurant gaat en alleen friet besteld? Klik om te vergroten... Ik gebruik eigenlijk altijd thuis drugs. Nooit buiten de deur. Ik snap juist niet dat mensen entactogenen willen gebruiken op feesten of festivals. Ik wil juist puur genieten van de aanwezigheid van mijn partner samen op de bank, onder de douche, of liggend op bed. Dat moment puur geluk wil ik zo puur mogelijk houden."
"Even een kleine geschiedenis. 2 jaar geleden hebben ik en mijn vriendin MDMA ontdekt. Zij heeft het eerst een paar keer alleen gebruikt waarbij ik trip sitter was, waarna ik me met nieuwjaar 2 jaar geleden over heb laten halen om dit samen met haar te doen. Wat een geweldige ervaring was. Het jaar erna hebben we dit een paar keer gedaan, tot dit een keer niet helemaal lekker viel bij haar. We hebben toen een tijdje pause genomen met als plan dit weer samen te doen op mijn verjaardag. Toen mijn verjaardag was aangebroken, hebben we beide de verantwoorde hoeveelheid genomen, waarna hij bij mij maar een beetje lafjes insloeg, maar ik voelde me verder wel lekker. Mijn vriendin daarintegen leek wel te blijven hangen in dat enorm vermoeide gevoel wat je vaak even hebt bij de inslag. Zij heeft 4 uur voor pampus op de bank gelegen, waarna ze naar bed is gegaan, geslapen heeft en de week erop heeft kunnen genieten van alle kater verschijnselen die je normaal na een trip hebt. Nu is mijn vraag, heeft iemand een idee waar dit vandaan kan komen? Zou dit kunnen komen door een te hoge, of juist te lage dosis? Op dat moment was mijn idee dat als je niet door de come up heen komt, je meer nodig hebt. Al zal ik de eerste zijn om toe te geven dat ik niet heel helder was op dat moment. De pillen waren niet (door ons) getest, wel kwamen deze van een dealer af die we tot nu toe altijd hebben kunnen vertrouwen met andere zaken. Graag zou ik bij mijn volgende verjaardag na een jaar pause dit weer willen beleven, maar wil graag wat meer info waar deze niet-ervaring bij haar vandaan zou kunnen komen."
"acht.zes zei: Dus je wil van ons weten waarom je vriendin zo reageerde op een onbekende stof in een onbekende dosering? zucht... Klik om te vergroten... Ik snap je reactie, aangezien testen normaal het eerste is waar ik zelf ook aan zou denken. Ik moet hierbij vermelden dat we de zelfde batch met pillen al eens eerder gebruikt hadden zonder dat dit enige problemen gaf en het zeker wel mdma was. Was het niet testen dom? Jazeker. Die domheid betekent alleen niet dat ik niet de algemene vraag kan stellen of mensen het vaker meegemaakt hebben dat ze in die come up blijven hangen, met wellicht een idee of dit een relatie kan hebben met onder of over dosering. Ik schetste de achtergrond van de situatie voor extra context, niet omdat ik antwoord wilde hebben in ons specifieke geval. Een volgende batch gaat dan ook zeker getest worden over 2 weken, helaas is het testcentrum alleen op dinsdag open, dus dat komt een beetje lastig uit met de feestdagen"
"Ik ben echt enorme fan van metal covers van klassieke videogame tracks"