Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPlaats je concrete korte termijn goede voornemen(s)

Plaats je concrete korte termijn goede voornemen(s)

583 antwoorden
96 weergaven
18-5-2026
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#1
Geheel zoals verwacht lukt de afbouw van de MDMA zeer goed, en zelfs makkelijk.
Heb nog genoeg liggen, maar het komt meestal niet eens in me op.

De afbouw van de speed is een andere zaak... Het is met vallen en opstaan.
Maar goed, we komen van dagelijks gebruik naar een paar keer per week. We komen er wel!
(hoe doe jij dat bv, @Ganggang💯 ? Enkel nemen op feestjes? Maar daar kom ik nooit... Bij

Minderen met MDMA en speed.
Begindatum:1/7/2020
Einddatum:1/10/2020
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
geflipt zei:
(hoe doe jij dat bv, @Ganggang💯 ? Enkel nemen op feestjes? Maar daar kom ik nooit... Bij
Klik om te vergroten...
Ik nam eerst ook wekelijks harddrugs. Coke, speed, 3-mmc voornamelijk. Tot dat ik in m'n eentje thuis ging gebruiken omdat ik me zo depressief voelde. Toen ik ben per direct gestopt met harddrugs. Nu doe ik het maximaal 4 x per jaar. Tot nu toe dit jaar 2 keer gedaan en bevalt prima zo.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sinds 25/26 juni 3 weken nuchter nu, doelstelling 3 maanden (25 September).

10 juni vrijdag gezondigd en een Grolosch Kanan (11%) en 12 juni gezondig met een Chouffe biertje (9%).

Het doel is geheel nuchter tot 25 augustus Semptember.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
28 juni voor het laatst drugs gebruikt. Ik wil sowieso tot 28 juli niet gebruiken!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindless zei:
Zucht... Ik ga weer veel te laat op bed de laatste tijd... Het sluipt er gewoon steeds weer in.

Maar weer even een paar goede voornemens/doelen stellen... 1 week lang hooguit 11 uur op bed en 1 uur daarvoor niet meer naar schermen kijken.

Startdatum: 12-7-2020
Einddatum: 19-7-2020
Klik om te vergroten...
Nou dit is dus niet veel geworden. :confused: Eerste paar dagen wel, maar daarna niet echt meer. Ik hou ook zoveel van blijven zitten 's avonds/'s nachts...

Misschien heb ik de lat te hoog gelegd. Nieuwe voornemen dan maar hooguit 12 uur op bed en 1 uur daarvoor niet meer naar schermen kijken... Kijken of dat me lukt, want het doet me wel heel goed om goede nachten van 7, 8 uren te draaien...

Startdatum: 20-7-2020
Einddatum: 27-7-2020
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
Nou dit is dus niet veel geworden. :confused: Eerste paar dagen wel, maar daarna niet echt meer. Ik hou ook zoveel van blijven zitten 's avonds/'s nachts...

Misschien heb ik de lat te hoog gelegd. Nieuwe voornemen dan maar hooguit 12 uur op bed en 1 uur daarvoor niet meer naar schermen kijken... Kijken of dat me lukt, want het doet me wel heel goed om goede nachten van 7, 8 uren te draaien...

Startdatum: 20-7-2020
Einddatum: 27-7-2020
Klik om te vergroten...
Ik herken het probleem. Na 11-12u gaan de uren ook precies sneller. En dan om 5-6u weer wakker meestal. Maar ik duim voor je!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lees dat veel mensen moeite hebben met alcohol. Ik kan daar persoonlijk echt niet bij want ik vind drinken alleen leuk in gezelschap (terras, huisfeestje of op stap). Het effect van alcohol vind ik alleen gewoon niks aan. Ben dan liever nuchter of stoned.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
geflipt zei:
Ik herken het probleem. Na 11-12u gaan de uren ook precies sneller. En dan om 5-6u weer wakker meestal. Maar ik duim voor je!
Klik om te vergroten...
Ja echt die late uurtjes gaan zó snel! Het is gewoon dat ik heel erg van die tijd van de dag hou. Lekker stil buiten, rustige energie. Mijn probleem is ook dat ik door wat klachten die ik heb niet goed vrij adem als ik lig, dus ik slaap vaak al wat oppervlakkig en word hierdoor ook vroeg wakker vaak. En weer in slaap vallen zit er dan praktisch nooit meer in. Gelukkig val ik wanneer ik op bed ga ('s nachts) meestal wel direct in slaap, daar ben ik wel heel blij mee. Maar goed, als ik dus laat op bed ga, dan haal ik gewoon mijn uren niet, zelfs niet als ik de tijd heb om uit te slapen.

Het lijkt zo simpel om gewoon op tijd op bed te gaan. Tenminste eens een week lang achter elkaar. Maar nee hoor... Niet voor mij. Ook werk/regelmaat in mijn leven helpt niet eens, dan sluipt het te laat op bed gaan er nog steeds in...

Bedankt trouwens! Ik ga er deze week echt voor om dit voornemen te halen. Dan kan ik daarna wel weer verder zien om het nog een uurtje vroeger te maken. Ga jij het ook proberen? :) Of lukt het de laatste tijd wel?
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mindless zei:
Ja echt die late uurtjes gaan zó snel! Het is gewoon dat ik heel erg van die tijd van de dag hou. Lekker stil buiten, rustige energie. Mijn probleem is ook dat ik door wat klachten die ik heb niet goed vrij adem als ik lig, dus ik slaap vaak al wat oppervlakkig en word hierdoor ook vroeg wakker vaak. En weer in slaap vallen zit er dan praktisch nooit meer in. Gelukkig val ik wanneer ik op bed ga ('s nachts) meestal wel direct in slaap, daar ben ik wel heel blij mee. Maar goed, als ik dus laat op bed ga, dan haal ik gewoon mijn uren niet, zelfs niet als ik de tijd heb om uit te slapen.

Het lijkt zo simpel om gewoon op tijd op bed te gaan. Tenminste eens een week lang achter elkaar. Maar nee hoor... Niet voor mij. Ook werk/regelmaat in mijn leven helpt niet eens, dan sluipt het te laat op bed gaan er nog steeds in...

Bedankt trouwens! Ik ga er deze week echt voor om dit voornemen te halen. Dan kan ik daarna wel weer verder zien om het nog een uurtje vroeger te maken. Ga jij het ook proberen? :) Of lukt het de laatste tijd wel?
Klik om te vergroten...
Ja, de laatste dagen eigenlijk wel. Alleen het vroeg wakker zijn, dat heb ik van mijn vader. Komt wel goed, ik blijf proberen om weer tot die 7 à 8 uur nachtrust te komen.

Succes!
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#10
Juun zei:
ik leen even je goeie voornemen @Mindless

Een keer helemaal goed uitgerust en voorbereid aan een trip beginnen.
De komende 2weken ook geen harddrugs. alleen op zaterdag Max 2biertjes.

Startdatum: 13-7-2020
Einddatum: 24-7-2020
Klik om te vergroten...

Niet helemaal geslaagd.
Het op tijd naar bed en geen scherm meer ging goed. veel gelezen in bed.
Afgelopen zaterdag 3bier op.
en gisteravond getript ipv vanavond.

Al met al ging het doordeweeks niet drinken makkelijk af, en het een uur voor bed geen scherm probeer ik er nog even in te houden. Heb afgelopen week zo lekker geslapen.
Nu weer een nuchter weekend proberen.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#11
Juun zei:
Niet helemaal geslaagd.
Het op tijd naar bed en geen scherm meer ging goed. veel gelezen in bed.
Afgelopen zaterdag 3bier op.
en gisteravond getript ipv vanavond.

Al met al ging het doordeweeks niet drinken makkelijk af, en het een uur voor bed geen scherm probeer ik er nog even in te houden. Heb afgelopen week zo lekker geslapen.
Nu weer een nuchter weekend proberen.
Klik om te vergroten...
Succes Juun!
Ik drink nu zelf al een tijdje in de week niet meer (héél af en toe iets speciaals), en in het weekend een speciaalbier of een paar glazen wijn. Ik kom van elke dag een fles. Alles kan! Veel steun!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Fuck it, toch maar hier plaatsen...

Nog een paar voornemens erbij: Deze week geen wiet en 9 uur op bed.

Startdatum: 14/12/2020
Einddatum: 20/12/2020
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mindless zei:
Fuck it, toch maar hier plaatsen...

Nog een paar voornemens erbij: Deze week geen wiet en 9 uur op bed.

Startdatum: 14/12/2020
Einddatum: 20/12/2020
Klik om te vergroten...
You can do this... 💪❤️
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Goede voornemens :
- rc's bestellen 14/12/2020
- eraf blijven tot 24/12/2020
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mezelf in het gareel houden tot 19 januari. You. Can. Do. This. Spyro.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jesse Pinkvrouw zei:
Ik wil douchen vandaag, hik er de hele dag al tegen aan.
*geeft mezelf een schop*
Klik om te vergroten...
Me too. Voel me echt een zwerver
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik wil douchen vandaag, hik er de hele dag al tegen aan.
*geeft mezelf een schop*
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#18
Spyro zei:
Me too. Voel me echt een zwerver
Klik om te vergroten...
Lekker joh met deze kou, warme douche...🧖‍♀️
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#19
Syl zei:
Lekker joh met deze kou, warme douche...🧖‍♀️
Klik om te vergroten...
Jaa dat dacht ik dus ook al, maar ben bang dat ik knock out ga. Wacht liever tot er iemand thuis is 🤣
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jesse Pinkvrouw zei:
Jaa dat dacht ik dus ook al, maar ben bang dat ik knock out ga. Wacht liever tot er iemand thuis is 🤣
Klik om te vergroten...
Dan zeker nu niet gaan doen..!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1415161718...30
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."