I need a connection die leuker is als drugs,
kom ook bij mij klusjes doen.. meen ik oprecht.. ik kan kan ook wel wat motivatie gebruiken..
Kortweg; drugs is gwn een stukje indenteit wat erin zit. (vind ik voor mij dan hoor) en dat onderzoeken bv ind ik best interessant
de diteit die er -in zit..
tja.. wel vaker aangehaald.. een alcholist blijft een alcoholist genoemd ook al heeft hij 10 jaar geen druppel op,,
zo noem ik mezelf een tabaconist.. moet dat continue actief, niet doen.. roken.. doe ik dus ook niet meer.. maar zal altijd op de loer liggen..
drugs.. ja, ben ik een narconist?.. pfoe.. ik geloof dat ik er ondertussen wel van overtuigd ben..
maar of het een intrinsiek onderdeel van m'n identiteit si?
ja, nieuwsgierigheid.. en goesting naar avontuur.. en me in bepaalde sferen te voelen..
dat valt natuurlijk ook te bereiken door te verkennen, op vakantie gaan en je te laten beroeren door boeken, concerten en theater etc.
je echte ik.. ziel, daar in
is geen drugs deel van je identiteit.. imho