#1
Ik ben dankbaar voor mijn babies die mij activeren en motiveren.
Ik ben dankbaar voor de lieve mensen om mij heen die me o.a. de afgelopen week op sleeptouw hebben genomen. Hierdoor al wat stappen kunnen nemen.
Ik ben dankbaar voor het forum van waar ik @Mevrouw Pløp en @Dirkjan persoonlijk heb mogen leren kennen (nog een aantal!) en ook regelmatig zie.
En als afsluiter ben ik dankbaar voor de fijne gesprekken met @Mezelf
Veel ellende en anderzijds veel om dankbaar voor te zijn.
Allemaal fijne mensen (also de rest van ‘t volk hier) ❤️
Ik ben dankbaar voor de lieve mensen om mij heen die me o.a. de afgelopen week op sleeptouw hebben genomen. Hierdoor al wat stappen kunnen nemen.
Ik ben dankbaar voor het forum van waar ik @Mevrouw Pløp en @Dirkjan persoonlijk heb mogen leren kennen (nog een aantal!) en ook regelmatig zie.
En als afsluiter ben ik dankbaar voor de fijne gesprekken met @Mezelf
Veel ellende en anderzijds veel om dankbaar voor te zijn.
Allemaal fijne mensen (also de rest van ‘t volk hier) ❤️