#1
Dankbaar voor de zeer grote en sterke herstel community in Nederland. Het is eigenlijk ongekend hoeveel meetings wij hebben en ik sta daar niet altijd bij stil.
Ik was zojuist bij een NA meeting in Wenen. Oostenrijk heeft meer meetings in het Perzisch dan in hun eigen taal. AA is al ietsje groter, maar ook dat valt nog mee.
Toen ik ze vertelde dat wij in Nederland per week 250 meetings hebben, keken ze me echt met grote ogen aan. "Ja, dat is inclusief AA zeker?"
"Nope... Alleen NA, en dan hebben we nog CA, AA, GA, SLAA, OA en etceterA."
Wat ik wel tof vond is dat ze hier blijkbaar ook een meeting hebben voor omgaan met emoties. Of in elk geval voor wat bredere mentale issues. Ook met het 12-stappen programma.
Ik was zojuist bij een NA meeting in Wenen. Oostenrijk heeft meer meetings in het Perzisch dan in hun eigen taal. AA is al ietsje groter, maar ook dat valt nog mee.
Toen ik ze vertelde dat wij in Nederland per week 250 meetings hebben, keken ze me echt met grote ogen aan. "Ja, dat is inclusief AA zeker?"
"Nope... Alleen NA, en dan hebben we nog CA, AA, GA, SLAA, OA en etceterA."
Wat ik wel tof vond is dat ze hier blijkbaar ook een meeting hebben voor omgaan met emoties. Of in elk geval voor wat bredere mentale issues. Ook met het 12-stappen programma.