Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEr is al een topic, met waar ben je blij om? Maar ik ben ook erg benieuwd waar jullie dankbaar voor zijn. ❤️

Er is al een topic, met waar ben je blij om? Maar ik ben ook erg benieuwd waar jullie dankbaar voor zijn. ❤️

248 antwoorden
44 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kijk er vanop hoe ik van alle kanten geholpen wordt door mensen in mijn nieuwe werk als Zzp'er. Mensen in die branche. Velen zeggen dat het zo'n besloten kringetje is waar je moeilijk tussenkomt, maar zij allen bewijzen met hun hulp juist het tegendeel. Met name omdat het vanuit henzelf komt.

Het is eigenlijk hartverwarmend. Doet me best veel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910...13
L
LucidLucy
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb vandaag echt een mega inspirerende dag. Zowel op werk als privé. Hele toffe spreker gehad op werk vandaag die met veel humor hele rake kwesties binnen de organisatie aanhaalde.

En de zenles van vanavond was, net als vorige week, weer eens ontzettend toepasselijk en lekker praktisch toepasbaar voor de komende week op precies die dingen waar ik deze weken tegenaan loop.

Heerlijk! Die 'toeval'!
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dankbaar voor eindelijk een paar dagen mooi weer! Ik zie het weer zitten, vandaag tering veel in m'n tuin kunnen doen!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Σανσα zei:
Het is slechts Grieks schrift. Ik moet je teleurstellen, helaas. Geen runen.
Klik om te vergroten...
Ah, ik kwam er niet op (ondanks er te zijn geweest, shame on me...) en die E leek wel wat rune-achtig.

Heb je Griekse roots? :)
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindless zei:
Mindless in ouder Futhark:

ᛗᛁᚾᛞᛚᛖᛊᛊ
Klik om te vergroten...
Nee, gewoon nee. Niet nog meer verwarring vanwege leden die hun gebruikersnaam veranderen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
HappyMind zei:
Nee, gewoon nee. Niet nog meer verwarring vanwege leden die hun gebruikersnaam veranderen.
Klik om te vergroten...
Wees gerust, ga het ook niet doen hoor.

Geen ziel die het kan lezen...

Maar geef toe, runen zijn fucking badass!
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
Heb je Griekse roots?
Klik om te vergroten...
Niet dat ik weet, maar sluit het niet uit
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jane Margolis zei:
Is hier iemand uien aan het snijden of zijn mijn ogen aan het zweten 🥹🥹🥹

Zo dankbaar en trots dat ik jou een van mijn beste vriendinnetjes kan noemen, de aankomende weken/maanden gaat voor ons beide toevallig genoeg erg pittig worden maar hier komen we samen super sterk uit.
Ik wil ook niet eens denken aan hoe de afgelopen 2 maanden hadden verlopen als ik jou niet had, je advies, geduld, steun, lieve woorden en je humor hebben ervoor gezorgd dat ik de bodem van de put nooit heb gehaald.
Normaal zou ik barfen als ik dit zou zeggen maar ik meen het echt wanneer ik zeg dat jij mijn lichtpuntje bent geweest in deze klote maanden en daarom ga ik er alles aan doen dat je jezelf nu op nummer 1 zet want dat verdien je en ik wil zo graag dat je weer de gelukkige en gezonde spierke wordt maar dit gaat ons samen lukken en ik kan niet wachten om je na bijna een jaar eindelijk weer te zien

Hou van jou kleine draak 💜
Klik om te vergroten...
Someone is cutting the onions again! 🧅

Alleeeeeen maar liefde. We komen hier sterker uit dan ooit. ❤️
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dankbaar voor de superfijne kerstavond met familie die ik net heb gehad. :blush:

Valt me ook op dat mijn schoonbroer helemaal is geïntegreerd in de familie. Waar hij van zichzelf eerst wat afstandelijk was, is er nu echt een warme connectie. Ongetwijfeld ook omdat we nu allemaal familie zijn door bloed. Klinkt wat luguber misschien, maar we zijn toch echt connected op een fysiek niveau omdat hij en mijn zusje nu kinderen hebben.

Dankbaar voor onze warme familie. :)

Ook al plannen voor oud en nieuw gemaakt. Gaan we als stereotype Friese boeren carbid schieten met oud en nieuw. :sunglasses:
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#10
Red pill zei:
En ik ben dankbaar dat ik recent @Jane Margolis heb mogen leren kennen. Wat een mooi en puur mens is dat met een hart van goud 😊
Klik om te vergroten...
🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Ik kan al deze liefde niet aan mijn hartje ontploft
Spyro zei:
Someone is cutting the onions again! 🧅

Alleeeeeen maar liefde. We komen hier sterker uit dan ooit. ❤️
Klik om te vergroten...
Jullie maken mij blij ❤️❤️❤️
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben blij, dat ik een dak boven mijn hoofd heb, voldoende geld heb om mee te kunnen leven, en dat ik een rustig leven heb waarin alles overzichtelijk is.
Kerstmis vind ik een rottijd, omdat ik alleen ben, geen familie meer heb, ik heb alleen mezelf en herinneringen aan de feestdagen van toen.
Ik ben blij dat ik enkele vrienden heb uit het legioen.
Maar met Kerstmis heb ik niks.
Ik ben dus blij, dat deze dagen weer voorbij zijn!
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
Ik ben dankbaar voor een leuke vrijdag en zaterdag bij @Druktemaker? :relaxed:
Klik om te vergroten...
Same! 😃

En misschien een beetje dankbaar dat er bezoek kwam waardoor je Mario kart afgang een beetje minder was? 😏
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Druktemaker? zei:
Same! 😃

En misschien een beetje dankbaar dat er bezoek kwam waardoor je Mario kart afgang een beetje minder was? 😏
Klik om te vergroten...
Fijn dat het bezoek inderdaad niet van Mario Kart hield. Het is al pijnlijk genoeg om ingemaakt te worden door een 8 jarige 👈
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#14
Marksken zei:
*modknip* best crypto pumps on telegram
Make 1000% and more within 1 day, join channel *modknip*
Klik om te vergroten...
Dankbaar dat je zo een ban krijgt joe joe.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dankbaar dat mijn nicht, die op ons paste toen we kleine kinderen waren (mijn broer en ik) bereid is mee te werken aan het autisme onderzoek. :handok1:
K
KalebasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben dankbaar dat ik, na mijn scheiding in februari 2022, een stel fantastische vrienden had die mij het lol van het leven weer hebben laten inzien. Dankbaar voor mijn zusje die mij door dik en dun gesteund heeft. En dankbaar voor mijn vriendin, die mij heeft laten zien dat mijn liefdesleven helemaal niet voorbij was.

Zo, beetje melodramatisch maar goed.
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ben dankbaar voor mijn babies die mij activeren en motiveren.

Ik ben dankbaar voor de lieve mensen om mij heen die me o.a. de afgelopen week op sleeptouw hebben genomen. Hierdoor al wat stappen kunnen nemen.

Ik ben dankbaar voor het forum van waar ik @Mevrouw Pløp en @Dirkjan persoonlijk heb mogen leren kennen (nog een aantal!) en ook regelmatig zie.
En als afsluiter ben ik dankbaar voor de fijne gesprekken met @Mezelf

Veel ellende en anderzijds veel om dankbaar voor te zijn.

Allemaal fijne mensen (also de rest van ‘t volk hier) ❤️
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#18
Druktemaker? zei:
Ik ben dankbaar voor mijn babies die mij activeren en motiveren.

Ik ben dankbaar voor de lieve mensen om mij heen die me o.a. de afgelopen week op sleeptouw hebben genomen. Hierdoor al wat stappen kunnen nemen.

Ik ben dankbaar voor het forum van waar ik @Mevrouw Pløp en @Dirkjan persoonlijk heb mogen leren kennen (nog een aantal!) en ook regelmatig zie.
En als afsluiter ben ik dankbaar voor de fijne gesprekken met @Mezelf

Veel ellende en anderzijds veel om dankbaar voor te zijn.

Allemaal fijne mensen (also de rest van ‘t volk hier) ❤️
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je mooie woorden Druktemaker! Ik ben ook erg dankbaar voor onze gesprekken!!! Hele dikke knuffel!!!! :blushing:
R
Ruiten_BlokkenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ben dankbaar voor mijn verloofde die mij altijd steunt en nog steeds even veel van mij houdt na alles.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Torchic zei:
Ik ben dankbaar voor de lieve DF leden die er in welk geval dan ook er altijd proberen te zijn voor mij met goede tips, adviezen en persoonlijke ervaringen.

Ik vind het echt heel waardevol!❤️
Klik om te vergroten...
Ik heb heel erg de indruk "wat je uitstraalt krijg je terug". Jij probeert gewoon normaal te doen, net als ik, dus dan krijg je normale reacties terug. Wie liefde geeft liefde ontvant. Maar als je je als een randdebiel gedraagt dan krijg je ook vervelende reacties terug.

En zo is het altijd al geweest. Ik merk het als mijn eigen reacties niet helemaal kloppen of hatelijk of naar zijn, dan ontploft het in mijn gezicht.

Waar ik dankbaar voor ben? Dat ik mijn pianostuk voor maandag nu, zo ongeveer wel helemaal, uit mijn hoofd ken. En ja dat is misschien een van de makkelijkere nocturnes, maar ik ben dankbaar voor de neuronen in mijn hersenen die de goede connecties hebben gemaakt om dit te kunnen leren. Het enige waar ik nog moeite mee heb is het pedaal. Of het galmt te lang door, of er klinken haperingen. Het is heel lastig om op de juiste manier drie dingen tegelijk uit te voeren: de noten spelen zoals geschreven, de emotie laten doorklinken én de pedaal op de juiste momenten gebruiken.

AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."