Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEr is al een topic, met waar ben je blij om? Maar ik ben ook erg benieuwd waar jullie dankbaar voor zijn. ❤️

Er is al een topic, met waar ben je blij om? Maar ik ben ook erg benieuwd waar jullie dankbaar voor zijn. ❤️

248 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
I'll pass...

Wel fucking badass trouwens, je naam in runen.

Mindless in ouder Futhark:

ᛗᛁᚾᛞᛚᛖᛊᛊ
Klik om te vergroten...
Het is slechts Grieks schrift. Ik moet je teleurstellen, helaas. Geen runen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Σανσα zei:
Het is slechts Grieks schrift. Ik moet je teleurstellen, helaas. Geen runen.
Klik om te vergroten...
Ah, ik kwam er niet op (ondanks er te zijn geweest, shame on me...) en die E leek wel wat rune-achtig.

Heb je Griekse roots? :)
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindless zei:
Mindless in ouder Futhark:

ᛗᛁᚾᛞᛚᛖᛊᛊ
Klik om te vergroten...
Nee, gewoon nee. Niet nog meer verwarring vanwege leden die hun gebruikersnaam veranderen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
HappyMind zei:
Nee, gewoon nee. Niet nog meer verwarring vanwege leden die hun gebruikersnaam veranderen.
Klik om te vergroten...
Wees gerust, ga het ook niet doen hoor.

Geen ziel die het kan lezen...

Maar geef toe, runen zijn fucking badass!
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindless zei:
Heb je Griekse roots?
Klik om te vergroten...
Niet dat ik weet, maar sluit het niet uit
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jane Margolis zei:
Is hier iemand uien aan het snijden of zijn mijn ogen aan het zweten 🥹🥹🥹

Zo dankbaar en trots dat ik jou een van mijn beste vriendinnetjes kan noemen, de aankomende weken/maanden gaat voor ons beide toevallig genoeg erg pittig worden maar hier komen we samen super sterk uit.
Ik wil ook niet eens denken aan hoe de afgelopen 2 maanden hadden verlopen als ik jou niet had, je advies, geduld, steun, lieve woorden en je humor hebben ervoor gezorgd dat ik de bodem van de put nooit heb gehaald.
Normaal zou ik barfen als ik dit zou zeggen maar ik meen het echt wanneer ik zeg dat jij mijn lichtpuntje bent geweest in deze klote maanden en daarom ga ik er alles aan doen dat je jezelf nu op nummer 1 zet want dat verdien je en ik wil zo graag dat je weer de gelukkige en gezonde spierke wordt maar dit gaat ons samen lukken en ik kan niet wachten om je na bijna een jaar eindelijk weer te zien

Hou van jou kleine draak 💜
Klik om te vergroten...
Someone is cutting the onions again! 🧅

Alleeeeeen maar liefde. We komen hier sterker uit dan ooit. ❤️
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dankbaar voor de superfijne kerstavond met familie die ik net heb gehad. :blush:

Valt me ook op dat mijn schoonbroer helemaal is geïntegreerd in de familie. Waar hij van zichzelf eerst wat afstandelijk was, is er nu echt een warme connectie. Ongetwijfeld ook omdat we nu allemaal familie zijn door bloed. Klinkt wat luguber misschien, maar we zijn toch echt connected op een fysiek niveau omdat hij en mijn zusje nu kinderen hebben.

Dankbaar voor onze warme familie. :)

Ook al plannen voor oud en nieuw gemaakt. Gaan we als stereotype Friese boeren carbid schieten met oud en nieuw. :sunglasses:
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#8
Red pill zei:
En ik ben dankbaar dat ik recent @Jane Margolis heb mogen leren kennen. Wat een mooi en puur mens is dat met een hart van goud 😊
Klik om te vergroten...
🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Ik kan al deze liefde niet aan mijn hartje ontploft
Spyro zei:
Someone is cutting the onions again! 🧅

Alleeeeeen maar liefde. We komen hier sterker uit dan ooit. ❤️
Klik om te vergroten...
Jullie maken mij blij ❤️❤️❤️
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben blij, dat ik een dak boven mijn hoofd heb, voldoende geld heb om mee te kunnen leven, en dat ik een rustig leven heb waarin alles overzichtelijk is.
Kerstmis vind ik een rottijd, omdat ik alleen ben, geen familie meer heb, ik heb alleen mezelf en herinneringen aan de feestdagen van toen.
Ik ben blij dat ik enkele vrienden heb uit het legioen.
Maar met Kerstmis heb ik niks.
Ik ben dus blij, dat deze dagen weer voorbij zijn!
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."