Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEr is al een topic, met waar ben je blij om? Maar ik ben ook erg benieuwd waar jullie dankbaar voor zijn. ❤️

Er is al een topic, met waar ben je blij om? Maar ik ben ook erg benieuwd waar jullie dankbaar voor zijn. ❤️

248 antwoorden
41 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nogmaals: met (ex) criminele mensen is extra voorzichtigheid geen overbodige luxe.
Take care!
A
Alinde

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...13
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dank je, ze zijn zo manipulatief als ik weet niet wat natuurlijk. Maar niet alle (ex) criminelen pakken elke dag een meeting.

Dankbaar hoe ik ontvangen word door de fellows. Ik kom er nu achter dat sommigen elkaar al 10 jaar kennen, of nog langer. Toch krijgt iedere nieuwkomer een warm ontvangst.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Alinde zei:
Toch krijgt iedere nieuwkomer een warm ontvangst.
Klik om te vergroten...

Dit is dan ook precies wat je als nieuwkomer zo hard nodig hebt!
Dat is bij de AA trouwens ook zo.
Je hoort er meteen goed bij!
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja geweldig. Zelfs als je nog niet mag sharen wegens de zoveelste terugval word je warm ontvangen. (Bedoel laatste 24 uur nog gebruikt)
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zowaar écht een leuke dag met de fam gehad. Broertje en zusje over de vloer met aanhang; bruidsmeisjes jurken uitgezocht, een schemaatje om papa te bezoeken gemaakt, spelletjes gespeeld, heeeeeerlijk gegeten en koffie gedronken. Heel heel heel fijn en leuk😊❤️
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#6
ljuv zei:
Zowaar écht een leuke dag met de fam gehad. Broertje en zusje over de vloer met aanhang; bruidsmeisjes jurken uitgezocht, een schemaatje om papa te bezoeken gemaakt, spelletjes gespeeld, heeeeeerlijk gegeten en koffie gedronken. Heel heel heel fijn en leuk😊❤️
Klik om te vergroten...
Heeft je broertje een mooie jurk gevonden?


Klinkt als een superfijne dag Ljuvie!
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mevrouw Pløp zei:
Heeft je broertje een mooie jurk gevonden?


Klinkt als een superfijne dag Ljuvie!
Klik om te vergroten...
Hij zal stralen! Als een echte zonnestraal.
k
k1ttyc4tLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dankbaar dat er menstruatie uitgifte punten zijn voor vrouwen in armoede.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kijk er vanop hoe ik van alle kanten geholpen wordt door mensen in mijn nieuwe werk als Zzp'er. Mensen in die branche. Velen zeggen dat het zo'n besloten kringetje is waar je moeilijk tussenkomt, maar zij allen bewijzen met hun hulp juist het tegendeel. Met name omdat het vanuit henzelf komt.

Het is eigenlijk hartverwarmend. Doet me best veel.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb vandaag echt een mega inspirerende dag. Zowel op werk als privé. Hele toffe spreker gehad op werk vandaag die met veel humor hele rake kwesties binnen de organisatie aanhaalde.

En de zenles van vanavond was, net als vorige week, weer eens ontzettend toepasselijk en lekker praktisch toepasbaar voor de komende week op precies die dingen waar ik deze weken tegenaan loop.

Heerlijk! Die 'toeval'!
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dankbaar voor eindelijk een paar dagen mooi weer! Ik zie het weer zitten, vandaag tering veel in m'n tuin kunnen doen!
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Voor mijn dreamteam. Oudste broer, klinisch casemanager, arts van de kliniek, ambulant begeleider Brijder en sociaal psychiatrisch verpleegkundige GGZ. We moeten binnenkort met zijn allen om tafel en ik schi*t nu al 7 kleuren.
Maar ze zijn allemaal heel goed en t gezamenlijke IQ is behoorlijk hoog. En er is een datum gevonden dat we allemaal kunnen. Dus eigenlijk kan ik blij en dankbaar zijn.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat de arts mij ziet. Ziet.
Hij heeft goede ogen. Mooie ogen ook maar dat terzijde. Hij vindt het niet nodig de medicatie verder op te hogen, ook al is de lithium spiegel aan de lage kant. Door mijzelf bij te sturen ben ik weer aardig stabiel.
Zoals ik vrijdag zei, ik heb nu 19 jaar ervaring met mijzelf bijsturen. Ik kan dat.

Iets met golven en leren surfen. Ik heb het geleerd.
b
butterfreeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ben zo dankbaar voor mijn lieve familie die mij heeft opgevangen tijdens deze moeilijke periode. Mijn ouders en broers die er altijd voor me zijn no matter what. Mijn beste vriendin die altijd achter me staat, mijn geweldige buurman die weer voor me klaarstaat zodra ik weer langzaam naar mijn eigen huis terugkeer. En mijn nieuwe therapiegroep met zulke interessante begripvolle mensen.

Ik ben dankbaar dat er altijd een dak boven mijn hoofd is, wat er ook gebeurt.

Ook ben ik dankbaar dat ik voor mezelf durf te kiezen boven de FOMO. Vrijdag is er een illegale rave in de buurt waar ik al een tijd lang heen wil. Maar het is goede zelfzorg om niet te gaan- alle situaties die zucht naar gebruik kunnen triggeren ga ik uit de weg. De gezonde volwassene in mij moet groeien, tijd voor verandering.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat ik bij een groepje hoor dat samen Koningsdag gaat vieren. Zo vaak had ik niemand om die dag mee te vieren en dan liep ik alleen een rondje of bleef ik thuis. Of ging naar mijn ouders.
Nu hebben we voorpret, wat voor meuk we gaan kopen, hoe we van A naar B komen etc.
Dankbaar voor deze hele periode.
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ondanks dat ik langdurige, moeilijke periodes door heb gemaakt met mijn naasten, ben ik dankbaar voor mijn familie.

Daarnaast ben ik dankbaar voor hoop. Ook al heb ik het over de jaren heen erg moeilijk gevonden de versie van mezelf te worden waar ik trots op kan zijn, ben ik wel van mening dat je eigen geluk maakbaar is en ik die persoon nog steeds kan worden. Het is weleens beter met me gegaan dan op dit moment, maar ik heb hoop voor een betere toekomst en een betere zelf aan mijn kant staan.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Fijne dag met moeder en tante.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik kreeg vandaag deze in mijn meldingen;
[Vraag van vandaag: 315]

Waar ben jij het meest dankbaar voor?

Laat jouw antwoord weten in ⁠🙋|antwoord-van-vandaag
Klik om te vergroten...
En dit is wat ik zonder nadenken, op gevoel, er uit heb getikt;

Dat mijn ouders altijd in mij zijn blijven geloven en voor mij klaar hebben gestaan, zelfs nadat ik keer op keer terugviel en het ze onwijs moeilijk heb gemaakt. Zonder hen was ik hier niet meer geweest. In mijn cirkels en in de kliniek heb ik zoveel mensen ontmoet die op straat hebben geleefd of nog leefden, mensen die slechtere kaarten gedeeld hebben gekregen maar ze op hun best hebben gespeeld en dag in dag uit op overleven stonden. Ik dacht heel lang dat ik niet was als hun, ik was beter want ik had altijd nog een dak boven mijn hoofd, ik kon mij er financieel toch keer op keer net weer uitwerken etc etc. Maar eerlijk is eerlijk, zonder mijn ouders was dat niet zo geweest. Dan had ik zeker weten op straat geleefd, als ik nog leefde. Dan was er geen uitzicht, geen hoop. Dan had ik het niet zover geschopt als de lui die ik daar in de kliniek heb leren kennen. Ik ben eeuwig dankbaar voor mijn ouders, ik laat het niet altijd zien maar ik doe mijn best en zij snappen en respecteren dat. Ze zijn door het stof gegaan voor mij wanneer ik dat niet meer voor mij zelf kon en wilde doen. Ik kan alleen maar aspireren ooit zo sterk en liefdevol voor een ander kan zijn.

Also, aardappelsalade en 2 takt

En kippen


Wilde ik graag even delen, ik zocht dankbaar in de zoekbalk en kwam uit op deze draad dus vandaar.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mooie Crash dag op het Beursplein.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#20
miles zei:
Een beetje een late reactie misschien, maar als ex boefje kan ik je vertellen dat het leven met illegale shit nooit helemaal verdwijnt, het is als een verslaving, een (financiële) tegenslag of een maatje uit het circuit dat je belt met een verleidelijk aanbod, en je hoofd zit zo weer bij het "makkelijke" geld, ik ben er al jaren uit, maar ik zal niet zeggen dat ik er nooit aan terug denk met heel soms toch een beetje heimwee
Klik om te vergroten...
Als hele zware ex boef kan ik je vertellen dat dit echt niet waar is. Moment dat je verantwoordelijkheden als bijvoorbeeld kinderen krijgt en niks het waard is en geen bedrag groot genoeg om voor vast te zitten. En dat zal je net zien, dan ben je nooit opgepakt, kom je toch in de verleiding zoals jij zegt en nu je kinderen hebt wordt je wel een keer gepakt. Vastzitten als je kinderen heb lijkt mij echt verschrikkelijk voor zowel mijzelf als mijn kinderen. Is wel vallen en opstaan geweestz en soms hele zware perioden toen ik financieel echt aan de grond zat. Alles kwijtraakte maar toch geen aan haar aan me hoofd die weer aan het zoeken en plannen was.

Ik ben zo iemand die echt 180 graden gedraaid is en zo ken ik er nog wel een paar die dat ook hebben gedaan om verschillende redenen.

Wat niet veranderd is een bepaalde mindset, als het linksom niet lukt dan maar rechtsom.

Geld verdienen kan op een heleboel manieren, helemaal in deze tijd. De weg js vaak langer en moeilijker maar wel veel rendabeler en langetermijn.

Ik geloof wel dat als het ontbreekt aan perspectief het lastig is maar dan is de uitdaging perspectief vinden. Daar zijn in nederland ook genoeg mogelijkheden dmv! instanties (voor ex criminelen )of scholing etc voor.

OT: Ik realiseer mij nu dat ik ook wel erg dankbaar ben dat ik deze ommezwaai heb kunnen maken, over een korte tijd met gods wil een laatse onderdeel van mijn verleden kan afsluiten en de nooie plannen en dingen waar ik al een tijd mee bezig ben verder kan vormgeven en verder aan mijn toekomst kan gaan bouwen.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."