Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben een tijdje geleden erachter gekomen dat ik geen dorpsmens ben zoals ik altijd dacht. Maar juist meer een stadsmens. Ik woon mijn hele leven al in dezelfde kleine stad en merk dat mijn huidige woonplaats mij niet meer kan bieden wat ik nodig heb. Ik heb juist een nieuwe start nodig. In een grote stad waar ik niet teveel opval. En zelf kan bepalen wie mij kent en wie welk gedeelte van mijn geschiedenis kent. Maar ik ben bang.... bang om de mensen die ik hier heb achter te laten. Bang om alleen te raken. En bang om mezelf alleen te laten. Wat als ik terug val naar mijn verslaving? Wat als ik gek word van mezelf? En wat als ik niemand meer om me heen heb waar ik direct op terug kan vallen? Hoe zou mijn vader reageren als ik zeg dat ik naar de randstad wil? Hoe zou mijn oma hierop reageren? En hoe zullen mijn vrienden hierop reageren? En de belangrijkste vraag nog.... hoe vertel ik het hun.... hoe vertel ik dat ik weg wil van hier. Op naar een nieuwe start, hoe ga ik om met hun reactie? Met hun verdriet? En hun support? Ik weet dat hun me hoe dan ook zullen steunen. Maar weten is anders als accepteren. Ik begrijp dat een nieuwe start als dit eng is. En eng hoort te zijn. Maar ik leg zoveel vertrouwen in mijn eigen handen, terwijl ik mezelf al nieteens vertrouw om op een gezonde manier de dag door te komen... Wat als ik verhuis.. eindelijk de stap maak om weg te gaan. En schone start te maken. Waar niemand mij kent, maar waar ik ook niemand ken. En ik terug wegglijd naar hoe ik was in mei 2022. Wie vangt me dan op? Ik zou willen kunnen zeggen dat ik het dan wel redde. Maar we zijn inmiddels bijna een jaar verder dan mei 2022. En ik ben nog steeds fysiek en mentaal uitput. En ergens, ergens twijfel ik elke dag nog aan mijn eigen kunnen en laten. Ik weet dat ik een sterk persoon ben. Maar ik ben niet sterk voor mezelf. Ik ben sterk voor de mensen waar ik van hou. Ik zou nooit clean zijn gebleven voor mezelf. Maar ik ben clean voor de mensen waar ik van houd. Ik weet dat ik niet moet denken in: wat als het mis gaat. Maar dat is het enigste wat mijn hoofd me toe laat. Ik weet dat de stap om te verhuizen niet binnen 2 jaar gezet word. Maar het zou me wel bezig houden tot op het moment dat ik de deur achter me dicht doe in mijn toekomstige stekkie..."
"StraatPiraat zei: Maatje we hangen veel laatste tijd en zitten qua onze problemen, ritme, gebruik etc. redelijk op 1 lijn (of meerdere, of bom, of..). Ben benieuwd wat ik heb opgestoken na de kliniek en hoe dit voor mij was, wat voor mij echt verandering kon maken etc. etc. Hoe dan ook twijfel ik er niet aan dat ik je uitgebreid over de hele ervaring kan vertellen en hopelijk jou ook wat kan motiveren enzo maar we gaan het zien. Ik laat je in ieder geval niet in de steek <3 Klik om te vergroten... Dankjewel maatje <3 Ik ben mega trots op je. En ik zou bij elke keus die je maakt achter je staan. Ik ben je eeuwig dankbaar voor alles wat je voor me doet. En ik kan niet wachten om nog meer mooie avonturen te beleven samen!"
"StraatPiraat zei: lief koop nou eens gvd die scooter kkjunk Klik om te vergroten... help me dan suikerpapa"
"een derealisatie is geen pretje, en erg beangstigend. Ik word regelmatig wakker in een derealisatie omdat ik altijd heel heftig droom. Ik geloof dan niet dat ik wakker ben, en de rest van de dag voelt daarna een beetje grimmig aan.."
"Dag iedereen! ik heb afgelopen week 3cmc besteld. Alleen met mijn vermoeide hoofd heb ik kristallen besteld ipv poeder. Is het bij gebruik nogsteeds een kwestie van fijn maken en bommetje / snuif of werkt het anders met kristallen? groetjess"
"Mevrouw Pløp zei: Hier is onlangs nog een topic over geweest. Het kan een volgende keer helpen als je de zoekfunctie even gebruikt: Research variant Oxazepam Beste DFers, Ik heb een vraagje. Ik zoek een research benzo die vergelijkbaar is met Oxazepam. Ik kamp met ernstige slaapproblemen. Dit heb ik meestal een paar periodes per jaar. Eerder kreeg ik van een psychiater, zonder gezeik 1 a 2 keer per jaar 30 Oxazepam tabletjes van 10 mg... drugsforum.nl Klik om te vergroten... Bedankt, en mijn excuus"
"Dirkjan zei: @Sonja Nakker ik kan je niet serieus nemen met zo’n briljant gekozen naam. Nee jk, hoop dat het nu beter met je gaat. Klik om te vergroten... Haha ik zie wel vaker je waardering voor mijn naam, dankjewel daarvoor.. leuk! Inmiddels gaat t beter met me. Tijd in kliniek geweest en nu weer fijn thuis, vrienden om me heen die me gedachtes rustig houden. Echter heb ik HPPD aan alles overgehouden helaas."
"Dirkjan zei: Dat is niet iets wat je vaak ziet bij 3mmc. Je hebt het niet getroffen, hè? Al die nieuwe rc caths, cmc, gmc, mmc, drugs die de methylgroep hebben verplaatst op de benzeenring naar 2 (wat echt een fucking stupid idee is) mensen die chloor fluor broom jodide en zuurstof eraan plakken, laat het liggen. It’s all crap and it’s bad for ya 😬 Klik om te vergroten... In de tussentijd is er heel wat bijgekomen nog. 2 maand kliniek gezeten voor ketamine gebruik. 3mmc is geen verleiding meer gelukkig. Maar keta blijft ergens nog altijd een plekje in m'n hart hebben op de een of andere manier"
"Dirkjan zei: Het zijn rare teksten, maar hilarisch 😅 Klik om te vergroten... Sorry, ik ben echt dood op haha. Maar slaapverlamming heeft me weer goed te pakken vannacht, dus daarom nog wakker"
"Ik ben dankbaar dat ik overmorgen eindelijk mijn opname krijg in de kliniek, En ik de kans heb om mijn leven te verbeteren!"