Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEr is al een topic, met waar ben je blij om? Maar ik ben ook erg benieuwd waar jullie dankbaar voor zijn. ❤️

Er is al een topic, met waar ben je blij om? Maar ik ben ook erg benieuwd waar jullie dankbaar voor zijn. ❤️

248 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
ljuv zei:
Is goed lieverd, telegram me maar❤️
Klik om te vergroten...
Thanks.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...13
D
Dirkdirk
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb je een telegram gestuurd maar ik moet je gelijk geven. Ik moet niet focussen op dat ze het weet, ze weet het al, ze weet het al omdat ze knettersveel moeite steekt in mij te helpen. Ik zie het in haar lichaamstaal en haar manier van praten, haar manier van communiceren. De connectie die wij hebben. En ik ben nog maar 1 van haar patienten hè, ze heeft er nog meer. Ik zou het nooit kunnen. Maar she knows.

Ik moet stoppen daarop te focussen en gewoon doorgaan met de therapie en de toekomst. Mijn leven opbouwen.

Ik ben dankbaar voor dit inzicht.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dankbaar voor mezelf dat ik na 7 jaar van de afhankelijkheid ben bevrijd van de benzo's.

Eindelijk gelukt. Geef nooit op, wie wat ook zegt over je, je gaat er komen!!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
ljuv zei:
Trots op je. Echt💕
Klik om te vergroten...
Dankjewel.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#5
BenzoLiefhebber zei:
Dankbaar voor mezelf dat ik na 7 jaar van de afhankelijkheid ben bevrijd van de benzo's.

Eindelijk gelukt. Geef nooit op, wie wat ook zegt over je, je gaat er komen!!
Klik om te vergroten...
Ontzettend knap! Mag je trots op wezen!👏🏻

Neem je helemaal geen benzo’s meer of ben je er niet meer afhankelijk van?
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#6
Torchic zei:
Ontzettend knap! Mag je trots op wezen!👏🏻

Neem je helemaal geen benzo’s meer of ben je er niet meer afhankelijk van?
Klik om te vergroten...
Ik ben niet meer afhankelijk. Ik neem ze nog sporadisch of recreatief. Blijf wel mentaal ziek natuurlijk. Als t goed is word ik a.s donderdag gebeld voor nieuwe behandeling.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#7
BenzoLiefhebber zei:
Ik ben niet meer afhankelijk. Ik neem ze nog sporadisch of recreatief. Blijf wel mentaal ziek natuurlijk. Als t goed is word ik a.s donderdag gebeld voor nieuwe behandeling.
Klik om te vergroten...
Spannend! Wat voor behandeling ga je doen?
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
Ik heb je een telegram gestuurd maar ik moet je gelijk geven. Ik moet niet focussen op dat ze het weet, ze weet het al, ze weet het al omdat ze knettersveel moeite steekt in mij te helpen. Ik zie het in haar lichaamstaal en haar manier van praten, haar manier van communiceren. De connectie die wij hebben. En ik ben nog maar 1 van haar patienten hè, ze heeft er nog meer. Ik zou het nooit kunnen. Maar she knows.

Ik moet stoppen daarop te focussen en gewoon doorgaan met de therapie en de toekomst. Mijn leven opbouwen.

Ik ben dankbaar voor dit inzicht.
Klik om te vergroten...
Trots op je. Echt💕
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#9
Torchic zei:
Spannend! Wat voor behandeling ga je doen?
Klik om te vergroten...
Ik ga voor de tweede keer een behandeling voor mijn autisme en PTSS. Structuur in m'n leven leren brengen, en irritatie's kunnen beheersen. Sociaal leren lezen wat mensen daadwerkelijk zeggen of bedoelen.
En mezelf beter leren kennen aangezien ik wat ouder geworden ben en dieper kan denken hoop ik er nu veel meer uit te halen dan mijn vorige behandeling. Die was opzich redelijk gelukt, maar zelf niet alles eruit gehaald wat ik in me had, en was ook jong en onwetend. Had toen net te horen gekregen dat ik autisme had en had daar zelf geen idee van wat het was. (21j)

Nu heb ik er stuk meer zicht op, alleen weet ik niet hoe ik het moet aanpakken. Ik zit vast in m'n brein waardoor ik weinig tot geen stappen onderneem. En ik hoop wat aan m'n wanen te kunnen doen, dat ik weet dat het niet reëel is, i.p.v overtuigd zijn ervan. Vaak blijf ik in het verleden hangen en ga ik ervan uit dat het net als vroeger zal zijn/worden.
Eigenlijk wil ik van m'n negatieve gedachten af, of dat mogelijk is twijfel ik wel beetje aan aangezien ik erg jong al depressief was voordat m'n hersenen waren gegroeid.

Ik zou ook graag willen leren iemand anders te vertrouwen en hun visie beter op te kunnen nemen/geloven. Ik ben zo vast in mijn eigen idee en zicht dat ik er niet uit kom en daardoor niet vooruitgang boek.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#10
BenzoLiefhebber zei:
Ik ga voor de tweede keer een behandeling voor mijn autisme en PTSS. Structuur in m'n leven leren brengen, en irritatie's kunnen beheersen. Sociaal leren lezen wat mensen daadwerkelijk zeggen of bedoelen.
En mezelf beter leren kennen aangezien ik wat ouder geworden ben en dieper kan denken hoop ik er nu veel meer uit te halen dan mijn vorige behandeling. Die was opzich redelijk gelukt, maar zelf niet alles eruit gehaald wat ik in me had, en was ook jong en onwetend. Had toen net te horen gekregen dat ik autisme had en had daar zelf geen idee van wat het was. (21j)

Nu heb ik er stuk meer zicht op, alleen weet ik niet hoe ik het moet aanpakken. Ik zit vast in m'n brein waardoor ik weinig tot geen stappen onderneem. En ik hoop wat aan m'n wanen te kunnen doen, dat ik weet dat het niet reëel is, i.p.v overtuigd zijn ervan. Vaak blijf ik in het verleden hangen en ga ik ervan uit dat het net als vroeger zal zijn/worden.
Eigenlijk wil ik van m'n negatieve gedachten af, of dat mogelijk is twijfel ik wel beetje aan aangezien ik erg jong al depressief was voordat m'n hersenen waren gegroeid.

Ik zou ook graag willen leren iemand anders te vertrouwen en hun visie beter op te kunnen nemen/geloven. Ik ben zo vast in mijn eigen idee en zicht dat ik er niet uit kom en daardoor niet vooruitgang boek.
Klik om te vergroten...
Knap dat je dit aangaat en het zelfinzicht wat je hebt gaat je daar ontzettend mee helpen!🤗
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dankjewel!
Torchic zei:
Knap dat je dit aangaat en het zelfinzicht wat je hebt gaat je daar ontzettend mee helpen!🤗
Klik om te vergroten...
Hopelijk lukt het mij om open te blijven en ook tot het bot te gaan. Heb al m'n andere behandelingen, therapieën beetje "verpest" omdat het niet lukt om volledig me te laten zien want heb dat nooit gedaan...
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben blij en dankbaar voor m’n poezekind 🥰.
R
RaketjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben dankbaar dat ik overmorgen eindelijk mijn opname krijg in de kliniek, En ik de kans heb om mijn leven te verbeteren! :relaxed:
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ben dankbaar voor de wederzijdse onvoorwaardelijke liefde van familie en vrienden.
😍
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Raketje zei:
Ik ben dankbaar dat ik overmorgen eindelijk mijn opname krijg in de kliniek, En ik de kans heb om mijn leven te verbeteren! :relaxed:
Klik om te vergroten...
Veel succes en sterkte! 💕
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dankbaar voor al het bier wat ik net heb opgrlnken
V
Vincent ALid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ben dankbaar voor het leven en alles wat ik tijdens mijn tijd op deze aarde mag beleven en meemaken
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dankbaar ben ik voor mijn hulphond!
Ze doet het nog altijd prima
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ze is een Duitse herder
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Zandman zei:
Dankbaar ben ik voor mijn hulphond!
Ze doet het nog altijd prima
Klik om te vergroten...
Wat voor ras is ze?
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."