#1
Thanks.Is goed lieverd, telegram me maar❤️
Thanks.Is goed lieverd, telegram me maar❤️
Dankjewel.Trots op je. Echt💕
Ontzettend knap! Mag je trots op wezen!👏🏻Dankbaar voor mezelf dat ik na 7 jaar van de afhankelijkheid ben bevrijd van de benzo's.
Eindelijk gelukt. Geef nooit op, wie wat ook zegt over je, je gaat er komen!!
Ik ben niet meer afhankelijk. Ik neem ze nog sporadisch of recreatief. Blijf wel mentaal ziek natuurlijk. Als t goed is word ik a.s donderdag gebeld voor nieuwe behandeling.Ontzettend knap! Mag je trots op wezen!👏🏻
Neem je helemaal geen benzo’s meer of ben je er niet meer afhankelijk van?
Spannend! Wat voor behandeling ga je doen?Ik ben niet meer afhankelijk. Ik neem ze nog sporadisch of recreatief. Blijf wel mentaal ziek natuurlijk. Als t goed is word ik a.s donderdag gebeld voor nieuwe behandeling.
Trots op je. Echt💕Ik heb je een telegram gestuurd maar ik moet je gelijk geven. Ik moet niet focussen op dat ze het weet, ze weet het al, ze weet het al omdat ze knettersveel moeite steekt in mij te helpen. Ik zie het in haar lichaamstaal en haar manier van praten, haar manier van communiceren. De connectie die wij hebben. En ik ben nog maar 1 van haar patienten hè, ze heeft er nog meer. Ik zou het nooit kunnen. Maar she knows.
Ik moet stoppen daarop te focussen en gewoon doorgaan met de therapie en de toekomst. Mijn leven opbouwen.
Ik ben dankbaar voor dit inzicht.
Ik ga voor de tweede keer een behandeling voor mijn autisme en PTSS. Structuur in m'n leven leren brengen, en irritatie's kunnen beheersen. Sociaal leren lezen wat mensen daadwerkelijk zeggen of bedoelen.Spannend! Wat voor behandeling ga je doen?
Knap dat je dit aangaat en het zelfinzicht wat je hebt gaat je daar ontzettend mee helpen!🤗Ik ga voor de tweede keer een behandeling voor mijn autisme en PTSS. Structuur in m'n leven leren brengen, en irritatie's kunnen beheersen. Sociaal leren lezen wat mensen daadwerkelijk zeggen of bedoelen.
En mezelf beter leren kennen aangezien ik wat ouder geworden ben en dieper kan denken hoop ik er nu veel meer uit te halen dan mijn vorige behandeling. Die was opzich redelijk gelukt, maar zelf niet alles eruit gehaald wat ik in me had, en was ook jong en onwetend. Had toen net te horen gekregen dat ik autisme had en had daar zelf geen idee van wat het was. (21j)
Nu heb ik er stuk meer zicht op, alleen weet ik niet hoe ik het moet aanpakken. Ik zit vast in m'n brein waardoor ik weinig tot geen stappen onderneem. En ik hoop wat aan m'n wanen te kunnen doen, dat ik weet dat het niet reëel is, i.p.v overtuigd zijn ervan. Vaak blijf ik in het verleden hangen en ga ik ervan uit dat het net als vroeger zal zijn/worden.
Eigenlijk wil ik van m'n negatieve gedachten af, of dat mogelijk is twijfel ik wel beetje aan aangezien ik erg jong al depressief was voordat m'n hersenen waren gegroeid.
Ik zou ook graag willen leren iemand anders te vertrouwen en hun visie beter op te kunnen nemen/geloven. Ik ben zo vast in mijn eigen idee en zicht dat ik er niet uit kom en daardoor niet vooruitgang boek.
Hopelijk lukt het mij om open te blijven en ook tot het bot te gaan. Heb al m'n andere behandelingen, therapieën beetje "verpest" omdat het niet lukt om volledig me te laten zien want heb dat nooit gedaan...Knap dat je dit aangaat en het zelfinzicht wat je hebt gaat je daar ontzettend mee helpen!🤗
Veel succes en sterkte! 💕Ik ben dankbaar dat ik overmorgen eindelijk mijn opname krijg in de kliniek, En ik de kans heb om mijn leven te verbeteren!![]()
Wat voor ras is ze?Dankbaar ben ik voor mijn hulphond!
Ze doet het nog altijd prima
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."