Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLekkerste drankje en het vieste drankje.

Lekkerste drankje en het vieste drankje.

250 antwoorden
104 weergaven
18-5-2026
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lekkerste Drankje: Holger - 5% - 3.50 (plus statiegeld) voor een krat in de supercoop! :grin:
Vieste Drankje: Alle zoete meuk 5% tot 40% ofzo...
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#2
idd die zoete troep van rond de 20%.. krijg ik meestal alleen maar buikpijn van..

lekkerste drankje ga ik denk ik voor hertog jan bier.. of een lekkere vodka met jus :grin:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lekkerste Amaretto
Smerigste Pina Colada
M
Milan076Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ben wel benieuwd wat jullie het lekkerste vinde en het vieste, vermeld ook het alcohol percentage erbij als je wil, zelf vind ik het lekkerste Petrikov (de blauwe versie), 14,5% alcohol en na 1 fles ben ik al aardig van de wereld, vieste drankje vind ik zelf Vieux, niet te zuipen, meestal rond de 30/40% alcohol.
m
minamoLid
01-01-2024, 00:00
#5
lekkerste,cola apfecorn

vieste, wijn -.-
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lekkerste: Wodka 37.5% Jack Daniels? en bacardi (razz) 32%
Vieste: Passie en zulke vieze zoete supermarktzooi
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#7
Lekkerste : Jameson, of een Bacotje
Goorste : Idd van die zoete supermarkt troep gatverdamme
e
exactLid
01-01-2024, 00:00
#8
lekkerste: tequila en wodka

vieste: bier en wijn :P

kben volgens my de enigste die die 'zoete troep' wel lekker vind :P

:wave:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#9
Elke single malt whiskey als lekkerste, en sambuca als smerigste.
X
XpresLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lekkerste: Campari en Wijn
Vieste: Al het gene wat eindigt op likeur :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
TrippyShit zei:
Lekkerste: Wodka 37.5% Jack Daniels? en bacardi (razz) 32%
Vieste: Passie en zulke vieze zoete supermarktzooi
Klik om te vergroten...
Jack Daniels is whiskey, barbaar!
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heineken is lekker bier :P Euroshopper troep is pauperbier.

Maarja laten we hier maar geen welk-biermerk-is-het-beste discussie van maken :mrgreen:
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#13
Meest vieze is campari of pina colada en lekkerste toch wel tequila.
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#14
Milan076 zei:
Ben wel benieuwd wat jullie het lekkerste vinde en het vieste, vermeld ook het alcohol percentage erbij als je wil, zelf vind ik het lekkerste Petrikov (de blauwe versie), 14,5% alcohol en na 1 fles ben ik al aardig van de wereld, vieste drankje vind ik zelf Vieux, niet te zuipen, meestal rond de 30/40% alcohol.
Klik om te vergroten...

hmmm die petrikov vind ik ook vrij lekker. vooral gemengd met een energiedrankje waardoor hij overigens groen kleurt :mrgreen:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Xpres zei:
Lekkerste: Campari en Wijn
Vieste: Al het gene wat eindigt op likeur :wink:
Klik om te vergroten...

campari is ook een likeur
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ellesdee zei:
Xpres zei:
Lekkerste: Campari en Wijn
Vieste: Al het gene wat eindigt op likeur :wink:
Klik om te vergroten...

campari is ook een likeur
Klik om te vergroten...

Pwnt.
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#17
om that 70's show te quoten: BURN!!!!!
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#18
El_V zei:
om that 70's show te quoten: BURN!!!!!
Klik om te vergroten...



hé nog een fan :grin:


lekkerste: denk hertog jan bier
smerigste: whisky
]
]-[IG]-[Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Lekkerst: Safari
Smerigst: euhh.. Bacardi cola vond ik niet te zuipen :confused:
O
OvercomeLid
01-01-2024, 00:00
#20
mix van malibu, amaretto en cola... dat is wel mijn favoriet,

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."