Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn laatste drankje was een..

Mijn laatste drankje was een..

3355 antwoorden
572 weergaven
18-5-2026
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
0.5L blik Amstel bier 🍺
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Whisky cola blikje
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#3
fristi
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Apotheker zei:
fristi
Klik om te vergroten...
Die is lang weggeweest
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Apotheker zei:
fristi
Klik om te vergroten...
Dus daar ken ik je van
psst-fristi-kopen.jpg
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dry januari flawless doorlopen. Maar het gekke is dat ik nu eigenlijk zeer weinig behoefte aan heb. Ook niet in de smaak ofzo. Terwijl ik in 2020 eigenlijk dagelijks wel (flink) dronk.

Dus ik ga ook niets forceren nu. Misschien doe ik nog wel een Dry februari er achteraan, haha.

OT: mijn laatste drankje met alcohol was waarschijnlijk bubbelwijn met O&N.
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Heerlijke warme choco met baileys 😇
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Mini cavaatje 😍👌✨

Edit: nu desperados ginger
IMG_20210519_185910.jpg
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#9
ZiggyStardust zei:
Mini caviaatje 😍👌✨

Edit: nu desperados ginger
Bekijk bijlage 22122
Klik om te vergroten...

???

1621459246096.png
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Gympie zei:
???

Bekijk bijlage 22130
Klik om te vergroten...
jaa voor @De Apotheker he! Niet teveel drank geven, gaat ie raar doen
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gympie zei:
???

Bekijk bijlage 22130
Klik om te vergroten...
aQe6KqNQ_700w_0__01__01.jpg
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Flesje water
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
appelsapje
B
BaloudekoeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Oeh die glazen van Chef et Sommelier zijn zo mooi. Ik heb de open up versie voor wijnglazen en champagne glazen. Zo sjiek 😍.

Ziet er wel echt lekker uit. Wat voor sap doe je erin dan? Maak/pers je dat zelf?
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#15
984834B8-D164-4A56-8007-881AABD84F94.jpeg
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Die rum ziet er gelikt uit!
Die smaakt absoluut goed...
Ik ken trouwens geen enkele drank, waarvan ik zo gigantisch ziek ben geweest als: bacardi cola.
Het was feest in een kantine op een kazerne, en ik had in totaal 18 glazen baco's op.
De ochtend daarna wenste ik, dat ik dood was, zo'n enorme kater dat ik had...ik bleef maar doorgaan met overgeven.
Met als positieve kanttekening dat ik nooit meer een baco heb aangeraakt.
Ongelooflijk hoe ziek je kunt worden van zo'n drankje...

Ik heb deze drank dus nooit en te nimmer meer aangeraakt.
N
NoordzeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Deze
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Zandman zei:
Die rum ziet er gelikt uit!
Die smaakt absoluut goed...
Ik ken trouwens geen enkele drank, waarvan ik zo gigantisch ziek ben geweest als: bacardi cola.
Het was feest in een kantine op een kazerne, en ik had in totaal 18 glazen baco's op.
De ochtend daarna wenste ik, dat ik dood was, zo'n enorme kater dat ik had...ik bleef maar doorgaan met overgeven.
Met als positieve kanttekening dat ik nooit meer een baco heb aangeraakt.
Ongelooflijk hoe ziek je kunt worden van zo'n drankje...

Ik heb deze drank dus nooit en te nimmer meer aangeraakt.
Klik om te vergroten...
Dit heb ik een keer gehad van een nachtje aan de cocktails, ik bleef maar kotsen de volgende dag. Het enigste wat uiteindelijk hielp was cola drinken.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ijsthee
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#20
Niet lachen jij @Zeehond 😝

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...9293949596...168
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."