#1
Dat is zo
Dan zou het een lekker koel glas Heineken zijn ![:sunglasses:]()

Chris Pontius zei:
Chris Pontius zei:Dit biertje was een puur Hollandse Heineken. Ik drink het nu uit de fles om kracht te geven aan mijn lorazepam en wiet. Het biertje is op kamertemperatuur, maar dat geeft niet zo erg als we functioneel aan het drinken zijn.
Het is een goed biertje, dit biertje.


Dunnetjess33 zei:Thee hahaha! Ik drink zelden! :P
Petrovic zei:Bowmore 12.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."