#1
Ik kan me niet herrineren wat mijn laatste drankje was je kan beter vragen welke het niet was want ik heb denk zo alles wel door elkaar gedronken....

Xeloc zei:Na dorst xD.Casplantje. zei:Water....... Liters ervan....
Danke! Nu deze, dit is echt een aanrader als je van peaty whisky's houdt:Chris Pontius zei:Proost dames.

Dlaor zei:Bacardi razz + Sinas.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."