biertje, ik drink alleen maar bier, want als ik sterk drink dan ga ik echt vet vage dingen uithalen, zoals uit rijdende taxi's springen, en dat vermijd ik liever
Appelsap met prik en een beetje alcohol... Soort jip en janneke champagne ofzo... XD
#17
^ Ik vind Heineken prima te drinken.
OT: Malibu Cola. Na 3 slokken heb ik het weggedaan, vieze troep, maar het was het laatste wat er nog was.
#18
Water
#19
Sprite
#20
Glas water gisteravond bij het tanden poetsen niet afgeslikt, dus niet gedronken
Mijn laatste drankje was een glaasje witte wijn met een goeie vriendin gisteren. Hou normaal niet van wijn, maar deze smaakte toch best wel lekker hahaha.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.