Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als je hebt geslapen scheelt het enorm voor de komende kater"
"Het is vooral lekker na een feestje of een zware dag. Nog even lekker 2 uur worden afgeschoten voordat je in coma valt. Ik vind het op drukke plekken helemaal niks ook omdat je meestal al andere shit hebt gehad. Vooral andere downers zoals alcohol hakken er bij mij dan hard in"
"Geneesmiddel zei: Paar kleine puntjes op een festival kan ik wel van genieten, vooral icm MDMA. Voorderest niet echt, keta is niet het spul om nog allerlei dingen te gaan ondernemen. Jezelf volgooien en met je ogen dicht gaan liggen of iets spacends kijken idd. Klik om te vergroten... Paar kleine puntjes wordt snel te veel en dan ben je een uur verdoofd en moet je maar zien een zitplekje te vinden in de drukte. Imo een moodkiller op een feestje al is 1 goede sleutelpunt echt wel lekker 😅"
"Aron Kurwa777 zei: Heb ook een 2e helft genomen Klik om te vergroten... Zal het fijne gevoel vast iets verlengen met een lange amfetamine nasleep😅"
"Paracetamolletje zei: Goeie, ik heb zelf inderdaad ook wel een keer keta gedaan na een mdma dip. Ik krijg zelf toch wel een vrij intense dip altijd, maar door keta "vergeet" ik dat helemaal een goede oplossing ook al zeg ik het zelf. Klik om te vergroten... Ja heerlijk. Velen zijn u al voorgegaan😂. Het is iig niets voor een lange sessie. Bij de come down van een harde LSD trip vond ik het echt geweldig. Misschien zou het zelfs de mdma kater verminderen. Het wordt nu in veel klinieken als medicijn gebruikt voor volgens mij depressie."
"Boyman zei: Dit mag niet Klik om te vergroten... Rapporteren swa"
"Flesje Heineken pils"
"Neo-Shulginist zei: Een glas water, maar ik weet niet welk bedrijf hier de waterleveranties doet eerlijk gezegd. Klik om te vergroten... 🤫"
"Paar glaasjes wodka"
"Weizener"