#1
me laatste drankje was een biertje.
vanavond maar geen bier gistere veeelste veel gedronken
vanavond maar geen bier gistere veeelste veel gedronken


Flameon zei:Lekker brand bier
Gisteren op een limburgs evenement haha
drain bamage zei:Flameon zei:Jack Daniels...lekkere whiskey, maar ook lekker met 7 up? Met cola lijkt mij het lekkerste.
Jack Daniels is bocht, een goeie single maltjack daniels drink ik alleen als ik dronken wil worden, niet per se omdat het zo lekker is
Idd, wat een bout bewering. Dat is net zoiets als zeggen dat de maan blauw is. Zeg dan tenminste "ik vind Jack Daniels bocht", dan komt het tenminste over als je eigen mening en kan ik het respecteren (sorry, ben al heel de avond een beetje belerend bezig). Net als met muziek is het natuurlijk een smaakkwestie, single malt is idd lekker maar ook lang niet allemaal naar mijn mening. Jack Daniels is ook niet te vergelijken met single malt omdat het bourbon is. Maargoed, swa, van het weekend denk ik maar weer eens kats zat worden samen met Jack.cronos zei:drain bamage zei:Flameon zei:Jack Daniels...lekkere whiskey, maar ook lekker met 7 up? Met cola lijkt mij het lekkerste.
Jack Daniels is bocht, een goeie single maltjack daniels drink ik alleen als ik dronken wil worden, niet per se omdat het zo lekker is
WTF Jack Daniels niet lekker![]()
![]()
????????????????????????????????????

JD is zeker geen onderkant markt whiskey dus zul je niet zo snel bij de aldi vinden, daarnaast vind ik niet dat je Jameson met JD kunt vergelijken, is een totaal andere smaak. Maar zeg dan eens wat je wel lekkere whiskey vind, specifiek graag :P .drain bamage zei:oke, ik vind dat JD bocht is!
Southern Comfort + ginger ale =![]()
![]()
![]()
kom op gasten, waarom zijn JD en Jameson (wat veel lekkerder is) zo goedkoop? Omdat het troep is! Het verbaasd met overigens wel dat ze JD nog niet in de schappen van de aldi hebben liggen :P
Ik ga toch voor kwaliteit ipv kwantiteit, sorry.
OT: groene thee![]()


SperSIZEboon zei:heineken biertje
Nick de Neger zei:SperSIZEboon zei:heineken biertje
Immo zei:Hertog Jan.![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."