Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn laatste drankje was een..

Mijn laatste drankje was een..

3355 antwoorden
573 weergaven
18-5-2026
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#1
me laatste drankje was een biertje.
vanavond maar geen bier gistere veeelste veel gedronken :kots:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Flameon zei:
Lekker brand bier :grin:
Gisteren op een limburgs evenement haha
Klik om te vergroten...

11-11?

Mijn laatste drankje een lekker caramel likeurtje
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#3
drain bamage zei:
Flameon zei:
Jack Daniels...lekkere whiskey, maar ook lekker met 7 up? Met cola lijkt mij het lekkerste.
Klik om te vergroten...

Jack Daniels is bocht, een goeie single malt :hearteyes: jack daniels drink ik alleen als ik dronken wil worden, niet per se omdat het zo lekker is
Klik om te vergroten...

WTF Jack Daniels niet lekker :openmouth: :openmouth: :openmouth: ????????????????????????????????????
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hertog Jan. :)
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Op een kerstborrel, midden in de week:

Heineken
Witte Wijn van Albert Heijn
Baileys
Smirnhof.

Als ik het letterlijk neem, dit topic, dan was het wijn :) Die heb ik als laatste gehad :)
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tonic :tearsofjoy:
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
cronos zei:
drain bamage zei:
Flameon zei:
Jack Daniels...lekkere whiskey, maar ook lekker met 7 up? Met cola lijkt mij het lekkerste.
Klik om te vergroten...

Jack Daniels is bocht, een goeie single malt :hearteyes: jack daniels drink ik alleen als ik dronken wil worden, niet per se omdat het zo lekker is
Klik om te vergroten...

WTF Jack Daniels niet lekker :openmouth: :openmouth: :openmouth: ????????????????????????????????????
Klik om te vergroten...
Idd, wat een bout bewering. Dat is net zoiets als zeggen dat de maan blauw is. Zeg dan tenminste "ik vind Jack Daniels bocht", dan komt het tenminste over als je eigen mening en kan ik het respecteren (sorry, ben al heel de avond een beetje belerend bezig). Net als met muziek is het natuurlijk een smaakkwestie, single malt is idd lekker maar ook lang niet allemaal naar mijn mening. Jack Daniels is ook niet te vergelijken met single malt omdat het bourbon is. Maargoed, swa, van het weekend denk ik maar weer eens kats zat worden samen met Jack.
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#8
oke, ik vind dat JD bocht is!
Southern Comfort + ginger ale = :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
kom op gasten, waarom zijn JD en Jameson (wat veel lekkerder is) zo goedkoop? Omdat het troep is! Het verbaasd met overigens wel dat ze JD nog niet in de schappen van de aldi hebben liggen :P
Ik ga toch voor kwaliteit ipv kwantiteit, sorry.

OT: groene thee :beer:
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
drain bamage zei:
oke, ik vind dat JD bocht is!
Southern Comfort + ginger ale = :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
kom op gasten, waarom zijn JD en Jameson (wat veel lekkerder is) zo goedkoop? Omdat het troep is! Het verbaasd met overigens wel dat ze JD nog niet in de schappen van de aldi hebben liggen :P
Ik ga toch voor kwaliteit ipv kwantiteit, sorry.

OT: groene thee :beer:
Klik om te vergroten...
JD is zeker geen onderkant markt whiskey dus zul je niet zo snel bij de aldi vinden, daarnaast vind ik niet dat je Jameson met JD kunt vergelijken, is een totaal andere smaak. Maar zeg dan eens wat je wel lekkere whiskey vind, specifiek graag :P .
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#10
:beer:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Whiskey
K
KataStrofeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mijn topic leeft nog :beer:

..en een dubbel exresso
m
mikkelkLid
01-01-2024, 00:00
#13
een stroh rummetje van 80% gemixt met cola :beer:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#14
SperSIZEboon zei:
heineken biertje
Klik om te vergroten...
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nick de Neger zei:
SperSIZEboon zei:
heineken biertje
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#16
Immo zei:
Hertog Jan. :)
Klik om te vergroten...
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
volgens mij tequila met tabasco.. het was iig heel scherp :beer:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rode wijn :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#19
whiskey cola
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#20
Flameon zei:
whiskey cola
Klik om te vergroten...
toch niet...? :tearsofjoy:

Amstel :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...6869707172...168
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."