01-01-2024, 00:00#313 biertjes in redelijk korte tijd dan thuis dikke joint en in slaap gevallen in me zetel....
01-01-2024, 00:00#7 speeseend zei: Zelden een lekkerder bier gedronken dan Westmalle Triple. Klik om te vergroten... QFT! Geniaal goed bier is dat!
01-01-2024, 00:00#10Een vanillejenever, en daarvoor een perenjenever (bij Pol in het Gentse Dreupelkot)