Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een paar uur ertussen is idd een goed idee, zo zijn de medicijnen al aan het werk en hoef je niet bang te zijn dat de effecten tegelijkertijd inslaan."
"Itraconazol is een antimycoticum van de groep van de azoolderivaten. De belangrijkste ongewenste effecten zijn gastro-intestinale stoornissen, huiderupties en ernstige leverafwijkingen. Er is recent aandacht voor de mogelijkheid dat itraconazol hartfalen uitlokt. Klik om te vergroten... Cocaïne beschadigt het neusslijmvlies. De kans hierop neemt toe naarmate je vaker gebruikt. Daarnaast verhoogt cocaïne de bloeddruk en versnelt het de hartslag. Cocaïne vormt een belasting voor je hart- en bloedvatenstelsel. Hartinfarcten kunnen het gevolg zijn van chronisch cocaïnegebruik. Klik om te vergroten... Nu denk ik niet dat je gelijk dood zult neervallen van de combinatie (ik neem aan dat je onder de 30 bent?) maar ik zou wel zo min mogelijk proberen te gebruiken. Zelf heb ik ooit een lijntje coke genomen toen ik na een operatie 1200mg ibuprofen had genomen. kreeg echt een heel licht gevoel in mn hoofd :P Owja en een tip: als je ooit je verstandskiezen laat trekken neem dan beslist geen cocaine om je wond te verdoven. je krijgt zo'n beetje een bloedneus effect in je mond :P"
"Ik heb eigenlijk nooit het idee gehad dat ik verslaaft aan cocaine kon worden. Waarschijnlijk komt het door de prijs :P"
"Bengt zei: Ik denk niet dat de persoon waarmee je blowt er toe doet, of je nu high of stoned wordt. Het zal misschien wel invloed hebben op je gemoedstoestand. Klik om te vergroten... Ik heb het juist heel erg dat de persoon waarmee ik blow uitmaakt Alleen word ik hoe dan ook stoned van het blowen, met vrienden waarmee ik kan lachen word ik veel vaker high."
"Als je erg moe bent kan ik me er wat bij voorstellen. Na b.v nacht overslaan en roken van hasj krijg ik af en toe een tunnelvisie. Dan draait alles een beetje om dat punt heen zegmaar ;P Maar het zien van muziek is toch echt iets wat ik alleen heb meegemaakt met ketamine (met lsd zelf niet, goedkope troep hier =/)"
"Als je altijd filter sigarreten rookt en je pakt een joint die met shag is gedraait voel je de nicotine zeker wel."
"Ik heb joints eigenlijk nooit dagelijks gerookt. Hooguit 3x per week toen ik het net ontdekte. Mischien heb ik wel gewoon een nicotine verslaving =/"
"Ik heb helaas sinds mn eerste echte joint nooit meer normaal kunnen slapen zonder. Terwijl ik vroeger in 5 minuten op elk moment in slaap kon vallen. Dat was ideaal voor vliegvakanties. Nu moet ik 500 keer van positie in bed veranderen voordat ik slaap zonder blowen. Als iemand hier ook last van heeft tijdens het stoppen wil ik heel graag weten hoe je hiermee omgaat en eventueel een oplossing weet."
"Ik heb geen idee wat voor speed ik heb genomen maar ben nog steeds klaarwakker na 2 dagen."
"Ja, ga er niet van uit dat je zult gaan slapen. Het effect van cocaine is na een uur wel compleet verdwenen dus het gaat bij jou om het psychologische aspect. Als je denkt dat je niet kan slapen slaap je ook niet. Probeer daarom ook geen cocaine te gebruiken als je de volgende dag vroeg op moet."