Alcoholisch : een blikje van 50 cl bier (Jupiler)
Non Alcoholisch : Ice Tea van het eigen merk van de supermarkt dus geen Lipton Ice tea....
#13
vruchtensappie
#14
Flesje Hertog Jan
#15
Woudfruit.
#16
multi a-z compleet,paracetamol en appelsap
#17
yoghidrink
#18
om deze verrotte maandag toch nog op een leuke manier te eindigen,en met the big lebowski in mijn achterhoofd heb ik maar een lekkere white russian gemaakt....(wodka,melk, Kahlúa en ijs)
#19
Halve liter bavaria!
ZO
#20
een half liter Baron blik
C1000 33 cent per blik!
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.