#1
Maddo17 zei:Scopolamine zei:Maddo17 zei:uhh wisky weet nie meer precies welk merk, voel m heeeeel erg. I love alcohol en khou van jullie allemaaalll![]()
![]()
wederzijds!![]()
whahaha jij ook aangeschoten of wat,,,?
Voel me alleen zoń loner, iedereen hier is n beetje nuchter..terwijl k m nog heel erg voel. Grand marnier man..
Morgen gewoon lekker uit, geen huisfeesten meer voorlopig![]()
'Aangeschoten' van de ghb en ketamine.. yep


