#1
Lekker petrovic ... jij weet wel wat lekkere drank is!
Mijn laatste drank was een wijntje, die ik afgelopen tijd ben gaan waarderen
Mijn laatste drank was een wijntje, die ik afgelopen tijd ben gaan waarderen
Vroeger stopte ik ze in mijn schooltas, en dan s`avonds terug in mijn tas, en dan onderweg naar school wegflikkeren...Flameon zei:Toch knap van bier om dan iedere avond die flessen weer te verstoppen :P
cropp zei:Vroeger stopte ik ze in mijn schooltas, en dan s`avonds terug in mijn tas, en dan onderweg naar school wegflikkeren...Flameon zei:Toch knap van bier om dan iedere avond die flessen weer te verstoppen :P
MrEko zei:Een glas rode porto
cropp zei:Vroeger stopte ik ze in mijn schooltas, en dan s`avonds terug in mijn tas, en dan onderweg naar school wegflikkeren...Flameon zei:Toch knap van bier om dan iedere avond die flessen weer te verstoppen :P
Ik ben niet zo'n wijnfan, porto is het enige alcoholische druivensap dat ik wel lustFlameon zei:MrEko zei:Een glas rode porto
Blehhh port is dat nu te zuipen?
Ben daar ooit gruwelijk ziek van geweest, en het leek wel of ik bloed braakte![]()
Flameon zei:Uit een taxi kun je ze niet gooien biertje![]()


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."