Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn laatste drankje was een..

Mijn laatste drankje was een..

3355 antwoorden
433 weergaven
18-5-2026
M
Mell321Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Zeehond zei:
Respect voor jou en je verhaal.
Echt heel goed van je.
Wilde ik graag tegen je zeggen 🤩
Klik om te vergroten...
Hey Zeehond,

Wat een lief berichtje van jou, dankjewel!😊
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Screenshot_20260407-165210.pngPXL_20260407_144814275.jpgPXL_20260407_144824309.jpg

De laagjes konden nu niet beter als alles koud is kan ik weer mooie kunstwerken maken! 😇
B
BaloudekoeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ziet er wel lekker uit, @Tijdloos.

Maar Jezus, 70% 😱💣.
Hoeveel absinth zit er in dit glas?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Baloudekoe zei:
Ziet er wel lekker uit, @Tijdloos.

Maar Jezus, 70% 😱💣.
Hoeveel absinth zit er in dit glas?
Klik om te vergroten...
Circa 40-60ML
PXL_20260407_165924285.jpgPXL_20260407_165630609.jpg

En zoveel/ weinig in de nieuwe cocktail 🍹 nu de sappen kouder zijn / worden kan ik steeds betere lagen maken 😇
Als je er meer dan 60Ml in doet in deze Chef Sommeil glazen (36Centiliter) overheerst de Absint en alcohol maar rond de 50ml is voor mij de Sweet spot. En drink er een glas limonade naast / voor ik een cocktail drink. Heb zo zelden een later.

Met speciale ijsklontjes van sappen zodat het niet waterig wordt
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Baloudekoe zei:
Oeh die glazen van Chef et Sommelier zijn zo mooi. Ik heb de open up versie voor wijnglazen en champagne glazen. Zo sjiek 😍.

Ziet er wel echt lekker uit. Wat voor sap doe je erin dan? Maak/pers je dat zelf?
Klik om te vergroten...
De meeste van Healthy People en de luxe CoolBest en paar verse limoenen 🍋‍🟩 wat ik zelf vers pers. En wat munt vers; Maar rest in zoveel mogelijk beste kwaliteit
Anders wordt 1 cocktail wel erg prijzig om thuis te maken. Nu bespaar ik op elke cocktail circa 10€ vergeleken bij een bar waar ze voor Absint (premium drank) met speciale ijsklontjes van sap al makkelijk vanaf 14€ tot zelfs 18€ kunnen vragen. Thuis doe ik hetzelfde maar dan lekkerder voor de tv met vrienden voor circa 2,90€ per glas
Tja in deze tijd is kosten besparen altijd goed!
Wie weet kan ik binnenkort in een bar werken met tijdloze Absint cocktail's 🍹 een eigen bar / lounge club lijkt me wel wat!! Ben praktisch opgegroeid in een bar hier met een lange relatie wiens vader op.a een bar en restaurant heeft. Was altijd erg gezellig
Wie weet..
B
BaloudekoeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tijdloos zei:
De meeste van Healthy People en de luxe CoolBest en paar verse limoenen 🍋‍🟩 wat ik zelf vers pers. En wat munt vers; Maar rest in zoveel mogelijk beste kwaliteit
Anders wordt 1 cocktail wel erg prijzig om thuis te maken. Nu bespaar ik op elke cocktail circa 10€ vergeleken bij een bar waar ze voor Absint (premium drank) met speciale ijsklontjes van sap al makkelijk vanaf 14€ tot zelfs 18€ kunnen vragen. Thuis doe ik hetzelfde maar dan lekkerder voor de tv met vrienden voor circa 2,90€ per glas
Tja in deze tijd is kosten besparen altijd goed!
Wie weet kan ik binnenkort in een bar werken met tijdloze Absint cocktail's 🍹 een eigen bar / lounge club lijkt me wel wat!! Ben praktisch opgegroeid in een bar hier met een lange relatie wiens vader op.a een bar en restaurant heeft. Was altijd erg gezellig
Wie weet..
Klik om te vergroten...
Klinkt lekker 🍹. Leuk ook dat je daar plezier uithaalt. En idd, dat scheelt nogal wat geld! Maak je ook pornstar Martini’s? Dan kom ik een keer langs 😜.

Zou zeker leuk zijn als je daar kan gaan werken en je eigen creativiteit in cocktails kwijt kan! Waar dromen zijn… kan dat echt gaan lukken. Wat houdt je tegen? Je chronisch ziek zijn?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Baloudekoe zei:
Klinkt lekker 🍹. Leuk ook dat je daar plezier uithaalt. En idd, dat scheelt nogal wat geld! Maak je ook pornstar Martini’s? Dan kom ik een keer langs 😜.

Zou zeker leuk zijn als je daar kan gaan werken en je eigen creativiteit in cocktails kwijt kan! Waar dromen zijn… kan dat echt gaan lukken. Wat houdt je tegen? Je chronisch ziek zijn?
Klik om te vergroten...
Niet veel mee , wil het dan met de vader van een ex samen mee werken. Dan Investeer ik er ook wat in en kunnen we de menukaart vergroten en ik zal nog eerst een Mixology course volgen voor de zekerheid :wink:
Je hebt gelijk ook hij komt nu op een pensioen leeftijd (zeer) langzaam is een harde werker.
Wie weet zal weer eens connect maken met hem. Heb al jaren gewerkt voor hem tijd geleden immers.
Dank voor de positieve feedback!

Ps" Maak je ook pornstar Martini’s? Dan kom ik een keer langs 😜."
Zal geen probleem zijn hoor !
B
BaloudekoeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tijdloos zei:
Maak je ook pornstar Martini’s? Dan kom ik een keer langs 😜."
Zal geen probleem zijn hoor !
Klik om te vergroten...
Hahaha nou dat is top 🍹🙏🏻😄

OT: sterrenmunt thee
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Biertje
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#10
8.6je
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#11
Droge witte wijn.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Latte Macchiato Light.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
IMG_0795.jpeg
S
SnookyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Split (de cocktail versie). Smaakte precies zo als het ijsje!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Snooky zei:
Split (de cocktail versie). Smaakte precies zo als het ijsje!
Klik om te vergroten...

Hebben ze Split drinken??? ❤️Waar?
Heb meteen trek in zo een ijsje... 🧊🥶😂

Edit:
cocktailicious.nl

Split 43: romige cocktail met Licor 43 I Cocktailicious.nl

Lekkere romige cocktail met sinaasappelsap en Licor 43 die niet alleen er uit ziet als een Split ijsje, maar ook precies zo smaakt!
cocktailicious.nl cocktailicious.nl
S
SnookyLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Dunne zei:
Hebben ze Split drinken??? ❤️Waar?
Heb meteen trek in zo een ijsje... 🧊🥶😂

Edit:
cocktailicious.nl

Split 43: romige cocktail met Licor 43 I Cocktailicious.nl

Lekkere romige cocktail met sinaasappelsap en Licor 43 die niet alleen er uit ziet als een Split ijsje, maar ook precies zo smaakt!
cocktailicious.nl cocktailicious.nl
Klik om te vergroten...
Verrukkelijk is die!
M
Meisje2009Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Berenburg sinas
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Meisje2009 zei:
Berenburg sinas
Klik om te vergroten...

Gelukkig nog iemand met gekke mixen!
Ik drink nu nog maar af en toe alcohol en nooit meer veel.
Maar toen ik jong was dronk ik ook aparte dingen.

Berenburg sinas ken ik niet maar klinkt niet gek.

Malibo Chocomel al geprobeerd?

Een kaakslag ipv een kopstoot? Een biertje met ipv een jonge jenever ernaast een Apfelkorn erbij!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Dunne zei:
Deze ligt koud te worden voor bij de verse pizza Pepperoni.


Bekijk bijlage 70643
Klik om te vergroten...

Toch geen bier. Geen trek in alcohol.
Bij de Lidl lekker Bitter Lemon mee genomen. Al moet ik zeggen dat die van Schweppes net lekkerder is. Deze is minder bitter en net een tikkie te zoet. Maar ja, voor €0,89 niet klagen!

IMG_0800.jpeg
H
Hugo909Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Jameson shot

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...164165166167168
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."