#1
Hey Zeehond,Respect voor jou en je verhaal.
Echt heel goed van je.
Wilde ik graag tegen je zeggen 🤩
Wat een lief berichtje van jou, dankjewel!😊
Hey Zeehond,Respect voor jou en je verhaal.
Echt heel goed van je.
Wilde ik graag tegen je zeggen 🤩
Circa 40-60ML


De meeste van Healthy People en de luxe CoolBest en paar verse limoenen 🍋🟩 wat ik zelf vers pers. En wat munt vers; Maar rest in zoveel mogelijk beste kwaliteitOeh die glazen van Chef et Sommelier zijn zo mooi. Ik heb de open up versie voor wijnglazen en champagne glazen. Zo sjiek 😍.
Ziet er wel echt lekker uit. Wat voor sap doe je erin dan? Maak/pers je dat zelf?
Klinkt lekker 🍹. Leuk ook dat je daar plezier uithaalt. En idd, dat scheelt nogal wat geld! Maak je ook pornstar Martini’s? Dan kom ik een keer langs 😜.De meeste van Healthy People en de luxe CoolBest en paar verse limoenen 🍋🟩 wat ik zelf vers pers. En wat munt vers; Maar rest in zoveel mogelijk beste kwaliteit
Anders wordt 1 cocktail wel erg prijzig om thuis te maken. Nu bespaar ik op elke cocktail circa 10€ vergeleken bij een bar waar ze voor Absint (premium drank) met speciale ijsklontjes van sap al makkelijk vanaf 14€ tot zelfs 18€ kunnen vragen. Thuis doe ik hetzelfde maar dan lekkerder voor de tv met vrienden voor circa 2,90€ per glas
Tja in deze tijd is kosten besparen altijd goed!
Wie weet kan ik binnenkort in een bar werken met tijdloze Absint cocktail's 🍹 een eigen bar / lounge club lijkt me wel wat!! Ben praktisch opgegroeid in een bar hier met een lange relatie wiens vader op.a een bar en restaurant heeft. Was altijd erg gezellig
Wie weet..
Niet veel mee , wil het dan met de vader van een ex samen mee werken. Dan Investeer ik er ook wat in en kunnen we de menukaart vergroten en ik zal nog eerst een Mixology course volgen voor de zekerheidKlinkt lekker 🍹. Leuk ook dat je daar plezier uithaalt. En idd, dat scheelt nogal wat geld! Maak je ook pornstar Martini’s? Dan kom ik een keer langs 😜.
Zou zeker leuk zijn als je daar kan gaan werken en je eigen creativiteit in cocktails kwijt kan! Waar dromen zijn… kan dat echt gaan lukken. Wat houdt je tegen? Je chronisch ziek zijn?
Hahaha nou dat is top 🍹🙏🏻😄Maak je ook pornstar Martini’s? Dan kom ik een keer langs 😜."
Zal geen probleem zijn hoor !
Split (de cocktail versie). Smaakte precies zo als het ijsje!
cocktailicious.nl
Verrukkelijk is die!Hebben ze Split drinken??? ❤️Waar?
Heb meteen trek in zo een ijsje... 🧊🥶😂
Edit:
![]()
Split 43: romige cocktail met Licor 43 I Cocktailicious.nl
Lekkere romige cocktail met sinaasappelsap en Licor 43 die niet alleen er uit ziet als een Split ijsje, maar ook precies zo smaakt!cocktailicious.nl
Berenburg sinas
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."