Schultenbrau 0.0 of hoe je dat ook schrijft,
Had vanmiddag tijdens het klussen in de tuin van m'n oma diverse 0.0 biertjes gedronken.
De eerste was de lekkerste, een Heineken 0.0, daarna een Amstel Radler 0.0 en dat is net zoals frisdrank.
#19
Acapulco
#20
Rum cola
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.