01-01-2024, 00:00#4Veltins En toen dacht ik aan onze kerel die nu in zwaar weer verkeerd: @Ei-Salade omdat jij/hij het ook vaak drinkt Proost kerel
01-01-2024, 00:00#5Ik drink nu The Godfather (45ml schotse whisky met 15ml amaretto). En een paar dashes grapefruit bitters
01-01-2024, 00:00#10Koffie bij het Leger Des Heils. Het ging heel hard regenen en toen mocht ik daar even naar binnen.
01-01-2024, 00:00#11Ginger beer frisdrank. Ik heb wel even gespeurd of er echt geen spoortje van alcohol in zit maar het is gewoon frisdrank met kruiden.
01-01-2024, 00:00#18Absoluut Vodka in de cruisebar (nadat we NEP gerookt hadden in een krul op de Wallen). [Edit] Red Bull Vodka in een andere cruisebar met mijn vriend en een vreemde waar ik voor de barman voor ben gewaarschuwd.
01-01-2024, 00:00#19Wat alcohol betreft, dat is zo lang geleden dat ik niet meer weet wat mijn laatste alcoholische drankje geweest is.....( >25 jaar geleden)