Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je wel eens gepakt met Drugs?

Ben je wel eens gepakt met Drugs?

373 antwoorden
124 weergaven
18-5-2026
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#1
in nederland is er geen federaal, dus belgië
J
JaimieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat moet dan wel een shit situatie zijn,vooral als ze u als minderjarig(veronderstel ik) uit een klas komen halen
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vandaag toevallig ook iemand op mijn school opgehaalt door de wouten. Trieste zaak, laat ze maar moordenaars en verkrachters opsluiten in plaats van mensen die af en toe een leuke tijd hebben met een pilletje en weten hoe ze ermee om moeten gaan. Sterkte, dude. Laat wat van je horen als het over is.
e
emailLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb hier iets van gehoord op het nieuws.
echt kut en vooral tijdens deze periode
maar hebben ze je verklikt of hebben ze iedereen gecontroleerd?
h
hypersnapLid
01-01-2024, 00:00
#5
politie, UW vriend, niet de mijne :grin:
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#6
DreamWeaver zei:
Trieste zaak, laat ze maar moordenaars en verkrachters opsluiten in plaats van mensen die af en toe een leuke tijd hebben met een pilletje en weten hoe ze ermee om moeten gaan. Sterkte, dude. Laat wat van je horen als het over is.
Klik om te vergroten...
amen!
a
antoniusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nog niet gepakt, wel zeer veel close... dit is in België trouwens:wink:
één keer zaten we te smoren achter een bibliotheek voor een feestje..
Joint was net op, staan er 2 flikken.
Tabak en lange blaadjes in het midden van ons kringetje. Wiet in filmpotje (voor je filmrolletje) in men rugzak.
één flik was een dikke kloot, zocht volledig mijn schoenen uit, zat in rugzakken te zoeken waar je zo pennen in kan steken of er niks inzat.. overal echt.
Andere flik op zijn gemakske, begingt aan mijn rugzak terwijl de andere flik bezig is met iemand anders rugzak en met z'n rug naar hem staat.
De flik zoekt in mijn voorzak waar het filmpotje steekt, neemt het vast, bekijkt het, ruikt eraan, kijkt naarmij... ik knik naar hem en hij naar mij. houd het nog eens in het licht, steekt het terug, ondertussen was ik kapot aant gaan van de zenuwen.

Flikken: goed, alles proper achter laten hé.. flikken zijn weg...
Vriendin van mij achteraf: die flik heeft nog geknipoogt naar mij... :grin:


Verder:
Weekje Antwerpen.
Toetje aan het rollen in een graspleintje...
Komt er een mountainbiker langs en ik kijk naar hem en weet DIRECT dat het om een flik(undercover) ging(heb dan ook ongeloofelijk veel ervaring met flikken die me achterna zitetn:)) ik had echter hem niet herkent ofzo, gwn aan zijn gedrag. ik zeg het tegen mijn maten en ze geloofden mij niet.
Toen draaide die trug, joint was net gerold, zie ik hem iets vreemd doen, paseerd hij zo dicht, dat ik een boekje van politie uit zijn zak zie steken... hij kijkt naar mij en praat in zo'n radiotje... ik kijk direkt om mij heen en zie een combi aan de lichten staan, ik spurt weg gooi de joint weg, loop wat blokjes rond, mijn maten werden nog gevolgd door die kerel maar maten deden alsof er niks was... zei hadden al de wiet in de rugzak zitten ik had niks meer want ik had de joint weggesmeten.:grin:
Bel ik ze even later op, wat blijkt? flikken werden opgeroepen voor iets en waren volle vaart met sirenes weggereden.




Nog andere keer, tijdens een fuif, achter de fuifzaal... ik zei tegen mijn maten, dit is geen goede plek ze kunnen ons zo insluiten... ze rollen op hun gemakje toch hun toetje en ik heb altijd de neiging alles in het oog te houden...
Ik ga kijkje nemen om het hoekje, net de moment dat ik naar daar keek flitsen de lampen van een combi aan. ik roep flikken en we lopen naar de andere kant... zie ik nog een combi... lopen we helemaal door een bosje onder een hek over een hek en we waren ze kwijt....:)

Zieke ervaringen and a lot of adrenaline.... cheap drugs!

:stoned:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#8
:tearsofjoy: fucking Amerikaanse taferelen! Toch blij dat ik in Nederland woon :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik dacht precies hetzelfde toen ik dit las. :tongueout:
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#10
het is echt erg in België jammer genoeg

hier waar ik woon ( Mechelen) zijn er gewoon heuse klopjachten bezig op mensen die af en toe eens wat wiet roken, gewoon zeer onschuldig

De enige plek waar je rustig een jointje kan roken is je eigen tuin
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja,gepakt met drugs op wel.
Cocainegebruik op school toen was ik geschorst,omdat ik daarvoor ook al aantal keer op pillengebruik was betrapt.

Gelukkig niet me tas doorzicht,daar zat nog 0,5 gram coke in en 20 pillen.
20 Pillen was altijd de standaard uitrusting waarmee ik naar school ging.

Die tijd is nu voorbij :wink: ..
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Iid viel redelijk op dat ik verkocht..
Leraren zagen het ook wel aan me ogen,maar ze zeiden nooit wat.

Uiteindelijk heeft een vriend mij verraden,omdat ie vond dat ik te vaak te veel gebruikt dus school zelf zag het niet eens.
P
PendulumLid
01-01-2024, 00:00
#13
Een tripje naar maastricht dat verkeerd afliep...

ik en 2 maten besloten om geen brol meer van straat te kopen dus we namen de bus naar maastricht op een woensdagnamidag. De rit was lang, heeel lang. Ik was blij dat ik op het Emma plein aankwam en we hadden honger dus wipte de mc donalds binnen. Nu was het tijd voor de wiet te gaan halen. Op naar de mississippi, mijn maat neemt de bestelling op en gaat binnen. (ik ben nog geen 1:sunglasses: hij kwam buiten met mooi gevulde zakskes. maar dat was nie genoeg dus we gingen nog langs de heaven om wat bij te halen. Het was al laat dus we liepen maar naar het station. De bus was te laat, we besloten met zn drieën eentje te plooien. ff later was de bus er dan eindelijk, we zetten ons neer en de bus rijd verder. De bus was over de grens, dus we dachten dat we veilig waren. maar hielden ons toch gedeisd. We rijden Diepenbeek binnen, er stappe 2 flikken op. ik zie het nog voor me "Politie HaZoDi, controle". 1 flik stapt recht op ons af en zegt : "En waar zijn we geweest manne", Wij 3 met onze mond vol tanden. :"Stap maar uit". Zakke leegmaken, Ja klote gevoel natuurlijk. ik en mijn klasgenoot moesten blijven de meerderjarige mocht vrijuit, er was nog een man opgepakt van die bus, maar hij had bruine bij. Mijn maat en ik de combi in en naart bureau. (Ze proberen je goed bang te maken hoor :) ). eens we daar waren werden we in een kille kamer gezet, en ik was de eerste voor verslag af te leggen. ik mocht mijn verhaal gaan doen aan pascal (die flik). Heel eerlijk. Ja natuurlijk belt hij mijn moeder, mijn moeder komt aan en wist het wel. Pascal was al aant dreigen van een boete + een werkstraf, Maar dat vond ik een beetje overdreven. Hij vroeg aan mij hoeveel gram het was ik zei, 4gram ongeveer. Hij geloofde me niet dus hij wou het gaan wegen, Maar (eerlijk) De weegschaal was kapot bij de politie ><. dus hij geloofde me toch maar. ik moest een brief invullen, en Pascal vroeg aan mijn mama of ik in therapie moest, maar dat vond mn moeder niet nodig dus we konden al snel naar huis.

Nu.. 4 maanden later.
Nog niets van gehoord, van die jeugdrechter, werkstraf noch boete.
Mijn kameraad is wel nog moeten terug gaan, omdat die weli n therapie was gegaan maar hij heeft ook geen boete of werkstraf gekregen.

Zo zie je maar :grin:, ik heb toch besloten niet meer met de bus te gaan ^^
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Midway zei:
het is echt erg in België jammer genoeg

hier waar ik woon ( Mechelen) zijn er gewoon heuse klopjachten bezig op mensen die af en toe eens wat wiet roken, gewoon zeer onschuldig

De enige plek waar je rustig een jointje kan roken is je eigen tuin
Klik om te vergroten...

Bij ons op school zijn ze nu ook bezig met onschuldige blowers mee te nemen naar het bureau. Hypersnap, nog een paar maten van ons en ik zijn ook al moeten gaan. Ze proberen mij zelfs te beschuldigen van dealen door valse verklaringen te maken terwijl ik er niets mee te maken heb :confused:. Dit bewijst nog maar eens dat die kutflikken niet te vertrouwen zijn. Dit is trouwens de eerste keer dat ik problemen krijg met de politie.
a
antoniusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gedver...
Gisteren klein cocktailparty achtig iets.
Mijn voorzak vol met tabak lange bladjes grinder, blunt (zonder wiet nog).
Wiet goed weggestoken.
Volledig gefouilleerd geweest door de security. Wiet hebben ze niet gevonden.
Bladjes, grinder en blunt in beslag genomen. Naam en id kaart nummer etc opgeschreven voor de flikken...
Moetik hier nog iets van verwachten?

:(
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja hoor meerdere malen

Thuis uiteraard zakjes pillen enzovoort.
Meestal wel uitgelult.

Tijdens uitgaan meerdere malen zeer goed gefouilleerd niks gevonden,
Heb dan al het vermoeden dat ik in het oog spring.

Dus ff tijd nemen.
Na anderhalf uur oid pas naar toilet.
Gesloten hokje wel 20 cm vrij van grond.
Oftewel als je blijft staan val je zoiezo op.
Dus ging dan altijd 'zitten' neuzen van schoenen richting deur.

Toch meermaals klik klik gehoord en binnen no time deur open heb in totaal wel 5x vermoed ik tientallen grammen coke gelijk doorgespoeld.

Ja zonde hoop geld .
Maar iig geen politie enige is je word eruit gegooit.( meestal net ff wat ruiger als normaal)

Festival met iemand die close bij me staat.
In de rij staan gevoel te praten met elkaar en eigenlijk iedereen.

Honderden mensen mochten zo door.
Eenmaal bij incheck aangekomen,
Stappen er 2 beulen van kerels de hoek om.

Jullie 2 mee komen!
Is goed loop wel ff mee.
Me maat werd even gefouilleerd en kon door.
Mij pakte ze even beter aan.
En ja ook over de scheef zo werd er in me boxer gevoelt.
Ja dat is bingo,
Ondanks de fouten zoals in boxer voelen
Dacht ik maar 1 ding hier zeg ik niets van.
Sta het af neem je verlies en ga het feest op.
Mooi ff niet.

Kreeg ze maar niet overtuigd dat dit alles was.
En zouden de politie erbij halen.
Ik was het zat ze hadden alles al,
Zou het feest missen en dan ook weer zoon kutcel in.
Ik zeg weet je wat hier check alles maar !
En trek alles uit.
Sta in me nakie voor hem en zeg:
Zo wat wil je dat ik optrek of open trek??

Hij was helemaal van de kaart.
Het is goed zo meneer kleed u maar aan en we laten u door.

Ook wel is gepakt doordat een vriend roekeloos reed.
Eenmaal alle id's boven water
Ja hoor zo meneer (naam).
Stap maar even uit en vergeet u tas niet
Bingo
Laatste beetje gelukkig kostte me wel een half jaar

In een bepaald zuidelijk land in een bepaalde gevangenis.
Bestaan er zoals ze heten afdelings bazen
Via dat soort mensen is alles geregeld binnen no time

Zwaar klote sprak de taal niet.
Na een week iemand gevonden die kon vertalen.
Na het afspreken van een forse wederdienst.
Duurde 3 weken en kon ik gaan met een document dat de straf afgehandeld is kreeg me paspoort terug en kon zo vliegen.

Heb wel zitten zweten.
Je geeft wat af je regelt jou kant van te voren.
Ik hoorde maar niets ik dacht FUCK sukkel.
Zei hebben wat ze willen.
Wie zegt dat zei woord houden.
Toch goed gekomen.

Zo hebben vage kennissen ook wel wat verhalen..
Van vrijkopen tot vrienden worden met directeurs goor vrijheid

Maar ook dat ze belazerd zijn oftewel geld of ander spul kwijt en toch binnen blijven

Tot gevangenis straffen van 12 jaar met invorderings akties die oplopen tot 4,3 miljoen
En dan is ook alles nog ingenomen meerdere huizen meerdere auto's vakantie huizen
Bankrekeningen.
Enige jammere ze vorderen niet je schulden in haha dus die miet je er nog bij optellen.
.
Wegens witwassen
Hypotheek fraude
En geld verkregen vanuit criminele activiteiten

Verdere details zijn niet aan mij om te openbare

Spannend is het allemaal wel
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#17
In totaal toch wel al 100 grammen wiet kwijt.

Toen ik nog jong en onverstandig was hebben ze mij onderweg geklist met 80 gram plukjes.

Denk een goeie 20 gram wiet verspreid over controles en fouillages.

1 bolletje sos.

Thuis heeft moeder veel ontdekt van teveel geld tot een grote zak wiet maar ook altijd uitgeluld.

Intussen al jaren verstandig, nooit grote hoeveelheden op zak en stoppen met blowen scheelt al veel ^^
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#18
PsyTekZ zei:
Thuis heeft moeder veel ontdekt van teveel geld tot een grote zak wiet maar ook altijd uitgeluld.
QUOTE]

Hoe lul je je nooit uit teveel geld?
Klik om te vergroten...
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja 1x en nooit weer , had het slim gespeeld gelukkig:)
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#20
oortjes zei:
hoe lul je je nooit uit teveel geld?
Klik om te vergroten...

1500 piek op me bed laten liggen terwijl ik toen nog stempelde als deeltijds schoolganger en amper de helft verdiende. De smoes inzamelactie voor een schoolfuif was snel verzind. Leipe mama nam 50 als zwijggeld en loste er verder geen woord meer over

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314...19
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."