Degenen die willen denken dat het paranoia is ga ik gerust laten doen.
Voor degene die het over het onderwerp willen hebben; vandaag een hele dag een post gehad aan de straat, de 3e nu dus al. Geen enkele auto is op- of afgereden en ikzelf ben ook de hele dag thuis geweest. Van waar hij stond kon hij ook amper iets zien wat er binnenin gebeurt, dus vraag ik mij nu af wat ze eraan hebben om daar een hele dag te staan.
Nuja, wat ik eigenlijk wou vragen; als er helemaal niks in huis te vinden is dat kan leiden naar bezit, gebruik of verkoop, wat kunnen ze dan eigenlijk nog met voldoende bewijslast gaan vervolgen?
De berichten met de dealer waar de hoeveelheden instaan die aangekocht zijn, is dat een voldoende bewijs om als bezit te vervolgen en daaruit volgend ook als eigen gebruik? Of kan enkel hiermee voor de rechtbank niks gedaan worden?
21 jaar ervaring naar eigen zeggen en dan hoeveelheden noemen via de digitale weg.
Nogmaals, ofwel je ziet ze vliegen, ofwel je verhaal klopt niet, ofwel je denkt in een aflevering van Undercover te zitten.
Denk je nou serieus dat de politie zoveel tijd en middelen steekt in het observeren van iemand die een paar keer per week 10 grammetjes aankoopt.
Voor jou mischien veel geld, maar dat wil ik nog niet eens kruimels noemen ten opzichte van wat een beetje dealer die een prima lijntje heeft lopen.
En als ze je app verkeer zouden kunnen inzien, zouden ze dan bij jou, of degene waar je het naar eigen zeggen inkoopt gaan observeren🤷
Gebruik je verstand, ga lekker slapen sporten fappen weetikveelwat en ga door met je leven.
Je klinkt als een beginnend dealertje die denkt met mini hoeveelheden een grote jongen te zijn, hoevaak ik dit soort gekkigheid vroeger wel niet gehoord heb van kleine mannen met een grote fantasie en groot ik ben gangstergehalte😂
Nothing no see here mate😉