Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo iedereen, Na al veel topics gelezen te hebben over vastzittende neus ed door cocaïne, met name na gebruik, vraag ik mij af of iemand ervaring heeft met hoe je de neus best kan vrijhouden tijdens het gebruik. Is het aangeraden en kan het helpen om de neus langer vrij te houden als je hem snuit tussendoor tijdens gebruik? Of net niet? Of misschien andere tips wat te doen tussendoor om langer te kunnen doorgaan?"
"Alleszins bedankt allemaal voor de antwoorden en suggesties. Het hoofd omgekeerd onder de kraan en water opsnuiven helpen het meest. Maar eigenlijk moet ik de vraag anders stellen, want het is de bedoeling dat het niet zo ver komt dat ik moet gaan spoelen; dus na een lijn genomen te hebben moet ik constant mijn neus opsnuiven, al lukt dat zga niet, waardoor het dus gewoon allemaal blijft zitten en zich op den duur ophoopt. Snuiten jullie je neus na een lijn te hebben genomen als je er een loopneus van krijgt die maar niet stopt? En wat met het effect van de coke als je je neus snuit erna?"
"Relmuis zei: Is de jeuk 's nachts erger? Klik om te vergroten... Ik heb de indruk van wel ja."
"Dag allemaal, Ik vroeg mij af of er iemand ervaring heeft met het gebruik van cocaïne icm mefedrone? Beide snuiven. De vraag komt er doordat ik momenteel in het bezit ben van een kleine hoeveelheid cocaïne en verder enkel aan mefedrone kan geraken. Dus eerst cocaïne en erna mefedrone zou het zijn. Aan te raden of eerder riskant?"
"Neo-Shulginist zei: Door de combinatie van cocaïne en 4-MMC loop je mogelijk iets meer kans op hart- en vaatproblemen. Waarschijnlijker is dat je minder van de 4-MMC voelt als je eerst cocaïne neemt. Misschien is een betere oplossing als je gewoon een klein beetje coke neemt, en geen 4-MMC? Ik weet het.. stoppen met stims kan lastig zijn door de cravings enzo. Maar een kleinere hoeveelheid is altijd een beter plan Klik om te vergroten... Dat was idd de reden van mijn vraag, omdat ik op voorhand al wist hoe het me de craving ging zijn. Maar uiteindelijk toch gehouden op enkel een klein beetje coke omdat er ergens een slecht voorgevoel was."
"Iemand ervaring met hevige jeukende bulten/bultjes (onderhuids) ter hoogte van voeten en handen na cocaïnegebruik? Heb dit nu sinds enkele dagen en de jeuk is echt bijna onhoudbaar. Het is begonnen met pijnlijke bulten op de onderkant van de voeten, welke nadien zijn beginnen jeuken ook. Zelf nog nooit meegemaakt dus vroeg mij af iemand hier dit herkent en eventueel zou weten op wat dit kan wijzen?"
"Relmuis zei: Je zou even langs de huisarts kunnen gaan. Wat je noemt doet me ook aan schurft denken. Zo ja, enig idee hoe je er aan bent gekomen? Klik om te vergroten... Zoals in mijn post hierboven vermeld; nooit dergelijke huidziektes gehad en laatste tijd ook niks anders gedaan dat dat zou kunnen veroorzaken, dus zou mij verbazen moest dat het zijn. Aangezien ik niet snel naar een arts loop ga ik nog even afwachten en eerst en vooral al eens anti jeuk crème aanschaffen Als ik al niet meer het gevoel heb dat ik het niet kan tegenhouden om te krabben, dan ben ik al heel content en de rest zien we wel Maar wil wel weten wat de link met de cocaïne is. Deze komt trouwens ook van op een sinds jarenlange betrouwbare plaats dus daar moet het probleem denk ik ook niet gezocht worden."
"_shikantaza zei: Dit, en hij zal je waarschijnlijk uitlachen ook al heb je een testuitslag. Klik om te vergroten... Bedankt om in mijn plaats te antwoorden Als het er al mee gemengd is dan is dat idd sowieso al een heel eind ervoor gebeurt en dan nog zullen zij hoogstwaarschijnlijk niet wakker liggen van mijn 'jeukprobleem'. Jeuk die ontstaat door Levamisol is trouwens ook een soort neuropathische 'waanjeuk', wat niet hetgeen is dat ik ervaar. Ik heb effectief bultjes die op sommige plaatsen ook heel rood zijn. Dus ik vermoed niet dat de oorzaak daar te zoeken is. Om verder nog te antwoorden op reacties hier zoals schurft, etc of met mensen in contact gekomen; ik heb dit nog nooit eerder gehad in mijn leven, ben nu ook niet met nieuwe mensen in contact gekomen en gebruikte ook al een jaar geen cocaïne meer. Nu na een gebruik van een week ongeveer zijn de klachten begonnen. Dus ik denk dat het redelijk duidelijk met elkaar te linken is. De vraag is alleen nog wat de link is, want vroeger regelmatig cocaïne gebruikt en nooit deze klachten ervaren. Toch in ieder geval bedankt allemaal om mee te helpen denken 👊"
"Degenen die willen denken dat het paranoia is ga ik gerust laten doen. Voor degene die het over het onderwerp willen hebben; vandaag een hele dag een post gehad aan de straat, de 3e nu dus al. Geen enkele auto is op- of afgereden en ikzelf ben ook de hele dag thuis geweest. Van waar hij stond kon hij ook amper iets zien wat er binnenin gebeurt, dus vraag ik mij nu af wat ze eraan hebben om daar een hele dag te staan. Nuja, wat ik eigenlijk wou vragen; als er helemaal niks in huis te vinden is dat kan leiden naar bezit, gebruik of verkoop, wat kunnen ze dan eigenlijk nog met voldoende bewijslast gaan vervolgen? De berichten met de dealer waar de hoeveelheden instaan die aangekocht zijn, is dat een voldoende bewijs om als bezit te vervolgen en daaruit volgend ook als eigen gebruik? Of kan enkel hiermee voor de rechtbank niks gedaan worden?"
"Iemand ervaring met een auto voor politie observatie voor zijn/haar woning? Heb dit een dag of 2 geleden opgemerkt, en ja ik ben zeker wat ik gezien heb. Nu zijn er de laatste weken redelijk veel aankopen geweest van cocaine, waaronder hoeveelheden van 10g, dit echter allemaal voor eigen gebruik, maar ik geef toe dat alles samen bij de meeste personen ongeloofwaardig gaat overkomen dat het voor eigen gebruik gediend heeft. Dus naast de vraag of iemand ervaring heeft met een dergelijke observatie, vraag ik mij ook af, als ze een huiszoeking zouden doen en er is nog een hoeveelheid aanwezig van pakweg 10g en er kan duidelijk aangetoond worden dat het enkel voor eigen gebruik is, wat hier de directe gevolgen van zouden zijn? Hoogstwaarschijnlijk weten ze ook wel af van de vorige hoeveelheden die in huis waren, anders zouden ze hier ook niet staan. Dus ook rekening houdend met dat ze dat weten in mijn laatste vraag."