#1
Misschien eens bij ze op t raam kloppen?
Op dat punt manifesteer je ze niet meer, dan spawn je ze gewoon in.Misschien eens bij ze op t raam kloppen?
Politie bellen dat je een verdachte auto in de straat ziet staanMisschien eens bij ze op t raam kloppen?
Als controlegroep dan zelf in je auto in de straat gaan zitten dan weet je zeker wie er gek is.Politie bellen dat je een verdachte auto in de straat ziet staan
Da's funtioneel & grappig maar werkt niet overal.Als controlegroep dan zelf in je auto in de straat gaan zitten dan weet je zeker wie er gek is.
Maar wat als het zitten in de auto prima gaat?Da's funtioneel & grappig maar werkt niet overal.
In AMS zou de politie na enige tijd naar uw auto toelopen, op het raam tikken, en vragen of het wel goed met U gaat. Altijd beleefd !
Ben het eens met hoe het OM hier mee om gaat maar uiteindelijk houdt het geen stand bij het gerechtshof. Of tenminste, zou geen stand mogen houden. De druk is hoog, er zijn nog steeds achterstanden. Dan gebeuren er wel meer maffe dingen naar een goede advocaat doet dan ook wonderen. Ligt ook erg aan je eigen houding. Als jij veel thuis hebt liggen en je beroept je op je zwijgrecht of je zegt ja luister ik rook elke dag een paar gram crack daarom heb ik er 15 liggen. Aan hun om te bewijzen dat dat niet zo is. Wordt ook veel geseponeerd, of afgezien van strafvervolging vanwege verstrijken redelijke termijn, om die reden. Kreeg nog een pak seponaties binnen om die reden afgelopen maanden.Zuiver juridisch gezien heb je daar gelijk in. Alleen de jurisprudentie heeft er een trucje op gevonden. Officieren van justitie hebben het vaak over 'ter verstrekking aanwezig hebben'. Het argument is dan dat de hoeveelheid drugs zo groot is, dat redelijkerwijs niet meer verwacht kan worden dat één persoon dat gebruikt.
De officieren proberen daarmee aannemelijk te maken dat er zoveel drugs aanwezig waren dat er wel sprake van handel MOEST zijn.
Echter zijn die juristen wel heel zuinig met wat zij 'redelijkerwijs' denken dat iemand nog puur voor zichzelf aan drugs kan consumeren. Vandaar dus die grens van boven de 5 gram harddrugs.
Verder heb je wel gelijk dat er ook artikelen zijn die strafverzwarend werken omdat ze een 'dealerindicatie' ondersteunen. Het gaat dan specifiek om een weegschaal, gripzakjes of seals, en contant geld.
In de meeste stafzaken neemt het OM niet eens meer echt de moeite om aan te tonen dat er echt daadwerkelijk sprake was van drugshandel door middel van recherchewerk. Dat is te arbeidsintensief, en het maakt voor de strafmaar meestal niet zo heel veel uit.
Wel willen ze nog wel eens telefoongegevens uitlezen om erachter te komen hoe lang iemand gedeald heeft. Want dat kunnen ze weer gebruiken voor hun onderbouwing van het terugvorderen van de geschatte inkomsten uit drugshandel.
In de praktijk maakt dat niet zoveel uit omdat bezit verboden is.Als jij veel thuis hebt liggen en je beroept je op je zwijgrecht of je zegt ja luister ik rook elke dag een paar gram crack daarom heb ik er 15 liggen. Aan hun om te bewijzen dat dat niet zo is.
Ik denk dat ie woensdag al is begonnen.met graven en in inner-earth aan het chillen is🤣Eigen gebruik, misschien als ze het vinden moet je het afgeven, en misschien een middagje naar de cel? Ik heb geen idee. Verstop het maar goed, desnoods begraaf je het in de tuin. Wel weet ik dat toen ik doorgesnoven en psychotisch was, ik allemaal mensen zag lopen die er niet waren. Niet dat dit voor jou het geval is, maar het zou kunnen. Wordt niet te paranoia en laat je niet gek maken, koppie erbij houden. Komt goed kerel.
Om deze reacties te vermijden zette ik het er dus expliciet bij dat ik zeker ben wat ik gezien heb.Ik had dat ook na paar dagen wakker zijn. Na een nacht goed slapen heb ik ze nooit meer gezien!
Ik kan voorspellen, dus ik zou me grote zorgen maken.Dus graag reacties waar ik iets aan heb aub.
Dat weet ik dat ze drukker zijn met dealers, en ook van de paranoia.Ik kan voorspellen, dus ik zou me grote zorgen maken.
Volgens mij zijn ze drukker met dealers dan met een gebruiker…
Als je niet dealt, dan zal het wel meevallen. Tenzij je een traceerbaar spoor achterlaat waaruit iets anders blijkt..
10 gram voor eigen gebruik, succes met uitleggen.
Maar ze doen niet zomaar een huiszoeking, dat kan niet eens.
Paranoia is wel een serieuze bijwerking.
Dat klopt natuurlijk niet. Als ze voor je deur staan en je goed in de gaten houden, dan hebben ze ook toegang tot deze berichten, je sociale media en waarschijnlijk nog veel meer.Maar het enige dat zij momenteel kunnen weten, zijn de hoeveelheden die op korte tijd zijn aangekocht.
Sorry, maar het eerste wat ik denk als ik dit lees, is dat ik dit vaker heb gehoord. Heilig overtuigd, maar uiteindelijk bleek het toch ingebeeld te zijn.Om deze reacties te vermijden zette ik het er dus expliciet bij dat ik zeker ben wat ik gezien heb.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."