Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPopo aan de deur ivm drugs via post

Popo aan de deur ivm drugs via post

247 antwoorden
59 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zolang er géén geweld
Mrloverdj zei:
Ontsnappen uit de gevangenis is niet strafbaar. Ook niet strafverzwarend.
Klik om te vergroten...
gebruikt wordt, jegens wie dan ook, ben je idd niet strafbaar als je gaat vluchten.
Maar dat is in een heleboel andere landen toch wel heel anders geregeld. Rusland bijvoorbeeld.
In die contreien krijg je er voor het minste geringste al flink wat extra gevangenisstraf bij.
Of je wordt overgeplaatst naar de een of andere goelag, en /of de een of andere bajes in het noorden van Siberië kan ook in dit soort gevallen.
Daar is ontsnappen onmogelijk.
Voordat je ergens een weg gevonden hebt, ben je al lang doodgevroren.
En het wordt daar echt onchristelijk koud. Tot en met - 72 graden Celsius!
Ik heb eens een documentaire over een gevangenis in Siberië gezien en het leven daar is echt onmenselijk slecht.
En wie zitten daar, nou het zijn bijna allemaal moordenaars, een enkeling heeft een verkrachting gepleegd.
Daar kom je dus echt niet weg....
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#2
willyvanoranje zei:
sowieso doe ik wat advo zegt; updates plaats ik hier zodat jullie er ooit mogelijk iets aan hebben. En mocht ik, Escobar van het Zuiden, de cel ingaan, moeten jullie mij bevrijden natuurlijk.
Klik om te vergroten...
Ik huur een chopper met aan weerszijden een MG42.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ben heel benieuwd naar het verloop en wat de politie te zeggen heeft.

Ik heb door oude werkervaring veel op juridisch en politie gebied gewerkt, dus vind het erg interessant hoe dingen soms lopen en bijvoorbeeld bij zoiets als dit wat hier uit komt :)
w
willyvanoranjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
RPGs ontwijken we wel.
Verhoor is verzet naar volgende week woensdag.
Weet nog steeds niks van OM, of het preciese feit.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
willyvanoranje zei:
RPGs ontwijken we wel.
Verhoor is verzet naar volgende week woensdag.
Weet nog steeds niks van OM, of het preciese feit.
Klik om te vergroten...

Wel vreemd, lijkt alsof de politie op hoge poten aankomt, maar vervolgens weinig is gaan voorbereiden.
Lijkt mij dat het op korte termijn bekend moet gaan worden, want je kan niet naar een verhoor, zonder dat je weet waarover ze je gaan verhoren. Overtreding opiumwet is niet genoeg..
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#6
willyvanoranje zei:
Gisteren popo aan de deur; er was een darkweb marktplaats in groningen opgerold; er was een envelop met mijn naam en adres gevonden.
Volgende week woensdag moet ik op bureau komen voor verklaring.

Wat is nu slim om wel of niet te doen?
Klik om te vergroten...
Gewoon niet komen. Werkte bij mij altijd. Hoor je nooit meer wat van. Ze zijn niet geinteresseerd in mensen die recreatief een grammetje halen.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Blyatman zei:
Zwijgen en ontkennen heeft geen zin want ze hebben al naam en gegevens. Ga lastig doen en ze gaan lastiger worden. Laat het niet uitlopen op een huiszoekingsbevel. Zeg “ja en amen, dit is de eerste keer, ja meneer zal ik nooit meer doen ik wil geen strafblad.” En zweer beterschap. Betere kans dat je er zo minimaal vanaf komt. Een advocaat nu in dit vroege stadium nemen is wel alsof je kilo’s hebt besteld.. en of je meer te verbergen hebt. Vergeet niet dat in sommige situaties het in de hand nemen van een advocaat het soms negatieve nadelen brengt voor jezelf.
Klik om te vergroten...
Je overdenkt het. Ze doen er nooit meer wat mee. Bij mij ook niet
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Stonologie zei:
Je overdenkt het. Ze doen er nooit meer wat mee. Bij mij ook niet
Klik om te vergroten...
Ja dit is wel lichtelijk overdreven. Zolang ze je niet ophalen maar uitnodigen zou ik gewoon niet gaan.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Stonologie zei:
Je overdenkt het. Ze doen er nooit meer wat mee. Bij mij ook niet
Klik om te vergroten...
Een jaar geleden, verveel je je? Haha.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Stonologie zei:
Gewoon niet komen. Werkte bij mij altijd. Hoor je nooit meer wat van. Ze zijn niet geinteresseerd in mensen die recreatief een grammetje halen.
Klik om te vergroten...
Goed advies 2 jaar later😜
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Blyatman zei:
Een jaar geleden, verveel je je? Haha.
Klik om te vergroten...
Oh niet gezien juist. Twee zwaarste weken van mijn leven. Heroine, wiet, phenibut en tabak cold tyrkey tegelijk. Dus verveel mij niet. Vooral veel pijn
w
willyvanoranjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Geseponeerd! Nu schadevergoeding indienen. ( best veel advo kosten gemaakt).
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
willyvanoranje zei:
Geseponeerd! Nu schadevergoeding indienen. ( best veel advo kosten gemaakt).
Klik om te vergroten...
Lekker Willie!
j
jackhanLid
01-01-2024, 00:00
#14
willyvanoranje zei:
Geseponeerd! Nu schadevergoeding indienen. ( best veel advo kosten gemaakt).
Klik om te vergroten...
Pff ik zit dit vanaf het begin te lezen en berichten zijn uit 2021. Had verwacht dat iemand gewoon een ouder topic had gebumpt maar het is nu pas afgehandeld.

Wat een lang traject, gelukkig wel met goede uitkomst.

En je zal inderdaad er genoeg geld tegenaan hebben gegooid. Wordt dat altijd vergoed als je de zaak wint of geseponeerd wordt?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
jackhan zei:
..........Wordt dat altijd vergoed als je de zaak wint of geseponeerd wordt?.....
.
Klik om te vergroten...

Noot: nee. Dat wordt niet vergoed.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
willyvanoranje zei:
Geseponeerd! Nu schadevergoeding indienen. ( best veel advo kosten gemaakt).
Klik om te vergroten...
1684497516496.png
w
willyvanoranjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hoop dat iemand hier nu of in de toekomst iets aan heeft.
Mijn belangrijkste tip: zeg niks, regel advo!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Advocaat kost veel geld....
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Zandman zei:
Advocaat kost veel geld....
Klik om te vergroten...
Volgensmij als je onder een bepaalde inkomensgrens zit kan je een pro deo advocaat krijgen.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
willyvanoranje zei:
Geseponeerd! Nu schadevergoeding indienen. ( best veel advo kosten gemaakt).
Klik om te vergroten...

Lekker gewerkt pik, zou Willie zeggen.

Dit hadden ze anderhalf jaar geleden al kunnen bedenken zeg, pff.

Vrees dat je geen advocaatkosten o.i.d. gaat terugkrijgen, aangezien de advocaat voor eigen rekening is. Maar je weet het nooit.. een rechter vindt er ook wel wat van dat het zo lang duurde voor saus, maar dat zeg ik gebaseerd op gevoel.

Edit: even opgezocht. Je moet zeker voor de schadevergoeding gaan haha. Die ga je gewoon krijgen voor de advocaatkosten. Eventueel zelfs de reiskosten van en naar het politieverhoor en andere zaken nog. Ga er wel vanuit dat je het geld pas over een jaar ziet.

Weet je toevallig wat voor sepot het is geworden?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."