Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPopo aan de deur ivm drugs via post

Popo aan de deur ivm drugs via post

247 antwoorden
51 weergaven
18-5-2026
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Dunne zei:
Ik denk dan Wimlex wel meer onbehoorlijke dingen doet die wij niet weten. 😂
Klik om te vergroten...
Sowieso bieren
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Dunne zei:
Ik denk dat Wimlex wel meer onbehoorlijke dingen doet die wij niet weten. 😂
Klik om te vergroten...
denk dat ie wel wil, maar niet kan en soms Maxima neemt terwijl ze een baby pakje aan heeft...
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Roze Olifant zei:
Want?

Ik ben het met Dunne en Limited Abilities eens, Neo heeft vaak interessante informatie toe te voegen.
Klik om te vergroten...
Ik zeg daar toch ook niks over..... maar je hebt gelijk :blush: :blush:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:
Oh gatver.. Nee laat maar.. 😳
Klik om te vergroten...

Ik zie nu beelden voor me... :tongueclosed:

PsychedelicMagic zei:
denk dat ie wel wil, maar niet kan en soms Maxima neemt terwijl ze een baby pakje aan heeft...
Klik om te vergroten...

Oh God.

P.S.: Sorry voor deze nogal aparte off-topic wending.
c
cojonesmLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ben je verdachte?
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#6
Snuffelaar zei:
Iedereen kan je zomaar van alles opsturen, zolang ze geen bewijs hebben van aankoop ben je safe.
Klik om te vergroten...
Terug te traceren via pc. En betalen van je rekeningen met je naam ? Of gaat dat anders op t dark web, ken ik alleen van films . Maar ik betwijfel dat de straf enorm is, postpakketje met wat drugs voor eigen gebruik.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#7
willyvanoranje zei:
Gisteren popo aan de deur; er was een darkweb marktplaats in groningen opgerold; er was een envelop met mijn naam en adres gevonden.
Volgende week woensdag moet ik op bureau komen voor verklaring.

Wat is nu slim om wel of niet te doen?
Klik om te vergroten...
Maandag wetswinkel bellen, zelf onderzoeken ( nu doe ik paranoïde ) via laptop telefoon kennis. Soms als je mee werkt, jij bent t guppie, kom je er makkelijker mee weg , ze willen de Haai.... maar eerst uitzoeken . En op t bureau beleefd zijn, een helder slim persoon meenemen ? Loopt vast wel los... tenzij het 5 kilo coke was . Succes
L
Let It HappenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Samantha1980 zei:
Terug te traceren via pc. En betalen van je rekeningen met je naam ? Of gaat dat anders op t dark web, ken ik alleen van films . Maar ik betwijfel dat de straf enorm is, postpakketje met wat drugs voor eigen gebruik.
Klik om te vergroten...
Ik neem aan dat zij niet zullen traceren voor geringe hoeveelheden, al weet ik niet om hoeveel of hoevaak het hier gaat. Dit zal wel meespelen.

Darkweb wordt vaak d.m.v. cryptocurrency betaald. Als je de juiste tools gebruikt en gebruik maakt van een mixer (hier stuur je coins naartoe, deze husselt ze om vervolgens in verschillende adressen en worden dan verzonden naar het eindadres) lijkt mij de kans klein dat er echt harde bewijzen op tafel komen. Moet je natuurlijk niet bekennen op het bureau 🤣
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hahah, née gewoon dan zwijgen, maar zal toch een soort gesprek komen, de post was er.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Samantha1980 zei:
Terug te traceren via pc. En betalen van je rekeningen met je naam ? Of gaat dat anders op t dark web, ken ik alleen van films . Maar ik betwijfel dat de straf enorm is, postpakketje met wat drugs voor eigen gebruik.
Klik om te vergroten...
Monero kunnen ze niet traceren en Tails laat geen sporen na. Gewoon niet dom doen en op elke website die je bezoekt een ongerelateerde username en pgp key gebruiken.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
De eerste vraag die je M o e t stellen is deze, als je al zou gaan:
Ben ik verdachte?
Je hoeft niet mee te werken aan je eigen veroordeling, dus, als verdachte heb je het recht om te zwijgen.
In dit geval: mondje dicht!!
Verder hoef je helemaal niet naar het popobureau te gaan.
Als ze je per se willen hebben, wel, laat ze je dan maar komen halen, nietwaar...
Ga je toch, whatever you do: mond dicht!
Het verhoor gaat altijd als volgt:
Eerst een praatje pot. Over koetjes en kalfjes.
En geleidelijk aan gaan ze over naar datgene, waar het om draait.
Als je zwijgt, zullen ze proberen om je toch aan het praten te krijgen.
Jij zegt alleen deze twee woorden: geen commentaar.
Ikzelf zou gewoon niet gaan. Lekker pech voor ze...
O
OehoeboeroeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik kan je alleen maar zeggen wat ik zou doen in dit geval. Ik zou niet gaan en ik zou geen verklaring afleggen. Waarom? Je bent niet aangemerkt als verdachte. Je hebt het recht gekregen om te zwijgen. Alles wat je tegen de politie zegt, alles, kan tegen je worden gebruikt in een rechtszaak. Het is niet mogelijk dat het in je voordeel wordt gebruikt. Het is niet jouw taak om de politie te voorzien van informatie, het is niet verplicht en kan alleen maar tegen worden gebruikt. Nooit met politie praten. Nooit. Altijd respect hebben voor politie. Nooit politie tegenwerken maar praten doe je in dit geval met de rechter, niet met de politie!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oehoeboeroe zei:
Ik kan je alleen maar zeggen wat ik zou doen in dit geval. Ik zou niet gaan en ik zou geen verklaring afleggen. Waarom? Je bent niet aangemerkt als verdachte. Je hebt het recht gekregen om te zwijgen. Alles wat je tegen de politie zegt, alles, kan tegen je worden gebruikt in een rechtszaak. Het is niet mogelijk dat het in je voordeel wordt gebruikt. Het is niet jouw taak om de politie te voorzien van informatie, het is niet verplicht en kan alleen maar tegen worden gebruikt. Nooit met politie praten. Nooit. Altijd respect hebben voor politie. Nooit politie tegenwerken maar praten doe je in dit geval met de rechter, niet met de politie!
Klik om te vergroten...
Vaak willen ze in dit soort gevallen even een preek geven aan klanten of ze wel beseffen dat ze superzware criminelen ondersteunen en hoe slecht drugs wel niet zijn. Als je daar even met grote schrikogen gaat zitten dan zijn die agenten ook weer bevredigd en is de kans dat ze gaan doorgraven met huiszoekingen of inbeslagnames van computers en voorlopige hechtenis weer een stuk kleiner.

Je hebt gelijk dat je niet verplicht bent om mee te werken en dat je zwijgrecht hebt. Maar het kan ook wel helpen om toch een beetje je billijkheid te tonen.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zwijgen en ontkennen heeft geen zin want ze hebben al naam en gegevens. Ga lastig doen en ze gaan lastiger worden. Laat het niet uitlopen op een huiszoekingsbevel. Zeg “ja en amen, dit is de eerste keer, ja meneer zal ik nooit meer doen ik wil geen strafblad.” En zweer beterschap. Betere kans dat je er zo minimaal vanaf komt. Een advocaat nu in dit vroege stadium nemen is wel alsof je kilo’s hebt besteld.. en of je meer te verbergen hebt. Vergeet niet dat in sommige situaties het in de hand nemen van een advocaat het soms negatieve nadelen brengt voor jezelf.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat wil je met een mg 42.
De overheid komt terug met een RPG - 7....
Game, set and match.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#16
Blyatman zei:
Zeg “ja en amen, dit is de eerste keer, ja meneer zal ik nooit meer doen ik wil geen strafblad.” En zweer beterschap.
Klik om te vergroten...
Dit kan je dus beter niet zeggen want dan ben je jezelf aan het belasten :wink:
Blyatman zei:
Een advocaat nu in dit vroege stadium nemen is wel alsof je kilo’s hebt besteld.. en of je meer te verbergen hebt. Vergeet niet dat in sommige situaties het in de hand nemen van een advocaat het soms negatieve nadelen brengt voor jezelf.
Klik om te vergroten...
Je kan altijd juridisch advies inwinnen van een advocaat. Daar is helemaal niks schuldigs aan. Als je het niet doet dan is de kans veel groter dat je onhandige dingen zegt waardoor je informatie geeft die later tegen je gebruikt kan worden, zoals dus de uitspraak hierboven.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#17
Slimmer is het dan om een beetje de agenten naar de mond te praten met algemene uitspraken, zoals 'ik schrik hier heel erg van' (die is slim want dan beken je toch net niet :wink: ), en 'ik begrijp dat jullie bezorgd zijn om de gezondheid van jongeren, en dat is een groot goed' (complimenten zijn altijd goed, vooral als ze de aandacht afleiden :wink: )

Als je kritische vragen krijgt over je eigen rol dan moet je gewoon altijd proberen die bal terug naar hen te kaatsen. Daarvoor heb ik hierboven al wat tips gegeven zoals 'dat is wat u ervan maakt'. En je kan ook proberen om vragen terug te stellen, zoals 'hoe weet u zo zeker dat ik daarvoor verantwoordelijk ben?'
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Neo-Shulginist zei:
Dit kan je dus beter niet zeggen want dan ben je jezelf aan het belasten :wink:

Je kan altijd juridisch advies inwinnen van een advocaat. Daar is helemaal niks schuldigs aan. Als je het niet doet dan is de kans veel groter dat je onhandige dingen zegt waardoor je informatie geeft die later tegen je gebruikt kan worden, zoals dus de uitspraak hierboven.
Klik om te vergroten...
Is niks belastend aan, is onschuld spelen en wegvegen op meer onwetendheid. Maar jij weet alweer alles perfect zoals altijd. Misschien moet jij hem maar helpen bij zijn verhoor.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ook al staat jouw naam op een pakje dan is dat geen bewijs!
Want stel, dat iemand jou wilde naaien en dat pakje besteld heeft op jouw naam?
Je bent pas fout, als het bij je afgeleverd wordt, en je neemt dat pakje aan...en dit wordt gezien!
Voor een gram denk ik niet, dat een en ander echt grote gevolgen heeft. Ze kunnen beter hun tijd besteden aan het vangen van de grote boeven...
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Neo-Shulginist zei:
Daar is helemaal niks schuldigs aan.
Klik om te vergroten...
Wanneer je voor een verhoor al een advocaat inschakelt, maak je jezelf een zwaar target voordat je überhaupt weet wat ten laste gelegd wordt of niet.
Het zou, net zo goed een tik op de vingers gesprek kunnen worden, en dan zit je daar met een advocaat zwaarder aan de zaak te trekken dan het is. Waardoor ze je ook zwaarder gaan belasten en het meer hiervan willen weten.
als het tijdens het verhoor blijkt dat je echt een advocaat nodig hebt kan je altijd beroepen op zwijgrecht en een advocaat. Het laatste is het beste in plaats van met grote poeha al een advocaat mee te nemen.

😉

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."