#1
Sowieso bierenIk denk dan Wimlex wel meer onbehoorlijke dingen doet die wij niet weten. 😂
Sowieso bierenIk denk dan Wimlex wel meer onbehoorlijke dingen doet die wij niet weten. 😂
denk dat ie wel wil, maar niet kan en soms Maxima neemt terwijl ze een baby pakje aan heeft...Ik denk dat Wimlex wel meer onbehoorlijke dingen doet die wij niet weten. 😂
Ik zeg daar toch ook niks over..... maar je hebt gelijkWant?
Ik ben het met Dunne en Limited Abilities eens, Neo heeft vaak interessante informatie toe te voegen.
Oh gatver.. Nee laat maar.. 😳
denk dat ie wel wil, maar niet kan en soms Maxima neemt terwijl ze een baby pakje aan heeft...
Terug te traceren via pc. En betalen van je rekeningen met je naam ? Of gaat dat anders op t dark web, ken ik alleen van films . Maar ik betwijfel dat de straf enorm is, postpakketje met wat drugs voor eigen gebruik.Iedereen kan je zomaar van alles opsturen, zolang ze geen bewijs hebben van aankoop ben je safe.
Maandag wetswinkel bellen, zelf onderzoeken ( nu doe ik paranoïde ) via laptop telefoon kennis. Soms als je mee werkt, jij bent t guppie, kom je er makkelijker mee weg , ze willen de Haai.... maar eerst uitzoeken . En op t bureau beleefd zijn, een helder slim persoon meenemen ? Loopt vast wel los... tenzij het 5 kilo coke was . SuccesGisteren popo aan de deur; er was een darkweb marktplaats in groningen opgerold; er was een envelop met mijn naam en adres gevonden.
Volgende week woensdag moet ik op bureau komen voor verklaring.
Wat is nu slim om wel of niet te doen?
Ik neem aan dat zij niet zullen traceren voor geringe hoeveelheden, al weet ik niet om hoeveel of hoevaak het hier gaat. Dit zal wel meespelen.Terug te traceren via pc. En betalen van je rekeningen met je naam ? Of gaat dat anders op t dark web, ken ik alleen van films . Maar ik betwijfel dat de straf enorm is, postpakketje met wat drugs voor eigen gebruik.
Monero kunnen ze niet traceren en Tails laat geen sporen na. Gewoon niet dom doen en op elke website die je bezoekt een ongerelateerde username en pgp key gebruiken.Terug te traceren via pc. En betalen van je rekeningen met je naam ? Of gaat dat anders op t dark web, ken ik alleen van films . Maar ik betwijfel dat de straf enorm is, postpakketje met wat drugs voor eigen gebruik.
Vaak willen ze in dit soort gevallen even een preek geven aan klanten of ze wel beseffen dat ze superzware criminelen ondersteunen en hoe slecht drugs wel niet zijn. Als je daar even met grote schrikogen gaat zitten dan zijn die agenten ook weer bevredigd en is de kans dat ze gaan doorgraven met huiszoekingen of inbeslagnames van computers en voorlopige hechtenis weer een stuk kleiner.Ik kan je alleen maar zeggen wat ik zou doen in dit geval. Ik zou niet gaan en ik zou geen verklaring afleggen. Waarom? Je bent niet aangemerkt als verdachte. Je hebt het recht gekregen om te zwijgen. Alles wat je tegen de politie zegt, alles, kan tegen je worden gebruikt in een rechtszaak. Het is niet mogelijk dat het in je voordeel wordt gebruikt. Het is niet jouw taak om de politie te voorzien van informatie, het is niet verplicht en kan alleen maar tegen worden gebruikt. Nooit met politie praten. Nooit. Altijd respect hebben voor politie. Nooit politie tegenwerken maar praten doe je in dit geval met de rechter, niet met de politie!
Dit kan je dus beter niet zeggen want dan ben je jezelf aan het belastenZeg “ja en amen, dit is de eerste keer, ja meneer zal ik nooit meer doen ik wil geen strafblad.” En zweer beterschap.
Je kan altijd juridisch advies inwinnen van een advocaat. Daar is helemaal niks schuldigs aan. Als je het niet doet dan is de kans veel groter dat je onhandige dingen zegt waardoor je informatie geeft die later tegen je gebruikt kan worden, zoals dus de uitspraak hierboven.Een advocaat nu in dit vroege stadium nemen is wel alsof je kilo’s hebt besteld.. en of je meer te verbergen hebt. Vergeet niet dat in sommige situaties het in de hand nemen van een advocaat het soms negatieve nadelen brengt voor jezelf.
Is niks belastend aan, is onschuld spelen en wegvegen op meer onwetendheid. Maar jij weet alweer alles perfect zoals altijd. Misschien moet jij hem maar helpen bij zijn verhoor.Dit kan je dus beter niet zeggen want dan ben je jezelf aan het belasten
Je kan altijd juridisch advies inwinnen van een advocaat. Daar is helemaal niks schuldigs aan. Als je het niet doet dan is de kans veel groter dat je onhandige dingen zegt waardoor je informatie geeft die later tegen je gebruikt kan worden, zoals dus de uitspraak hierboven.
Wanneer je voor een verhoor al een advocaat inschakelt, maak je jezelf een zwaar target voordat je überhaupt weet wat ten laste gelegd wordt of niet.Daar is helemaal niks schuldigs aan.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."