Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPopo aan de deur ivm drugs via post

Popo aan de deur ivm drugs via post

247 antwoorden
54 weergaven
18-5-2026
w
willyvanoranjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Politiebusje voor de deur gisteren avond. Hoop poeha. Om een brief af te geven. Heeft de politie geen geld voor postzegels? Poging tot intimidatie, nogal zielig. Wordt verdacht van overtreding opiumwet, dinsdag verhoor. Advocaat bezig met OM waarvoor dan precies.
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#2
willyvanoranje zei:
Politiebusje voor de deur gisteren avond. Hoop poeha. Om een brief af te geven. Heeft de politie geen geld voor postzegels? Poging tot intimidatie, nogal zielig. Wordt verdacht van overtreding opiumwet, dinsdag verhoor. Advocaat bezig met OM waarvoor dan precies.
Klik om te vergroten...
Flauw. Mijn brief van het OM werd met een andere speciale auto afgegeven.
Inderdaad zoals iemand anders hier al zei. Laat je niet gek maken. Ik had graag zo'n zitting willen meemaken.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Maak gebruik van je zwijgrecht, tenzij de advocaat anders adviseert.
Er zal wel een rechtzaak van komen.
10 dagen voor die zitting heb je het recht om alle stukken te zien.
Dit gaat meestal via je advocaat.
Doe exact wat deze adviseert ( logisch)
Ik ben ook benieuwd hoe het loopt, en hoe de zaak afgehandeld wordt.
w
willyvanoranjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Morgen dus eigenlijk afspraak; maar nog niks gehoord van rechter commissaris. Wijkagent hier gaat overleggen met Groningen ivm eventueel uitstel.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
willyvanoranje zei:
Morgen dus eigenlijk afspraak; maar nog niks gehoord van rechter commissaris. Wijkagent hier gaat overleggen met Groningen ivm eventueel uitstel.
Klik om te vergroten...

Je zou ook kunnen gaan, horen wat ze te zeggen hebben, zwijgen en weer vertrekken. Overleg hiervoor in ieder geval met de advocaat en neem hem/haar zeker mee.
w
willyvanoranjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
HierEnDaarEenFuifje zei:
Je zou ook kunnen gaan, horen wat ze te zeggen hebben, zwijgen en weer vertrekken. Overleg hiervoor in ieder geval met de advocaat en neem hem/haar zeker mee.
Klik om te vergroten...
ben in conclaaf met advo
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
We hebben hier op df allemaal een idee wat je zou kunnen doen, maar de enige die je exact moet volgen is je advocaat.
Als hij zegt alleen maar luisteren, dan doe je dat.
Zegt hij iets anders, dan volg je dat.
Ik zou een telefoon met opname mogelijkheid in een broekzak stoppen en aanzetten op de toilet alvorens je aan dit verhoor begint.
O ja, mss wil de advocaat voor jou het woord voeren.
Ook een optie!
maar zie dat je de zaak opneemt.
Dan weet je altijd wat daar allemaal gezegd is...
w
willyvanoranjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Zandman zei:
We hebben hier op df allemaal een idee wat je zou kunnen doen, maar de enige die je exact moet volgen is je advocaat.
Als hij zegt alleen maar luisteren, dan doe je dat.
Zegt hij iets anders, dan volg je dat.
Ik zou een telefoon met opname mogelijkheid in een broekzak stoppen en aanzetten op de toilet alvorens je aan dit verhoor begint.
O ja, mss wil de advocaat voor jou het woord voeren.
Ook een optie!
maar zie dat je de zaak opneemt.
Dan weet je altijd wat daar allemaal gezegd is...
Klik om te vergroten...
sowieso doe ik wat advo zegt; updates plaats ik hier zodat jullie er ooit mogelijk iets aan hebben. En mocht ik, Escobar van het Zuiden, de cel ingaan, moeten jullie mij bevrijden natuurlijk.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Haha, check.

Beetje offtopic, maar eigenlijk te zot voor woorden dat ontsnappen niet strafbaar is.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dit is voor iedereen hier absoluut heel interessant, maar het gaat om j o u en niet om ons hier uiteraard...
Ik heb ook 3 x gestreden tegen onrecht, mijn ervaring is dat wanneer je tegen een overheidsinstantie gaat procederen, je daar zo 10 jaar voor uit moet trekken naast een grote pot met geld.
En dan nog is het allemaal heel lastig.
Elk nadeel heb zen voordeel, ik heb er wat juridische kennis aan overgehouden, omdat ik voor de terechtzitting heel wat letters gevroren heb om te weten wat je het beste zeggen kunt, en wat niet.
Plus de procedure weten was een must voor mij.
Maar mijn zaken waren niet drugsgerelateerd.
Het is ongelooflijk op welke manieren je in de zeik genomen kunt worden terwijl jij denkt dat je rechtvaardigheid zult krijgen. Jazeker!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mrloverdj zei:
Haha, check.

Beetje offtopic, maar eigenlijk te zot voor woorden dat ontsnappen niet strafbaar is.
Klik om te vergroten...
In welke context zeg je dit?
Waar wil je dan aan of uit ontsnappen ?
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ontsnappen uit de gevangenis is niet strafbaar. Ook niet strafverzwarend.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
willyvanoranje zei:
sowieso doe ik wat advo zegt; .......
Klik om te vergroten...
willyvanoranje zei:
En mocht ik, Escobar van het Zuiden, de cel ingaan, moeten jullie mij bevrijden natuurlijk.
Klik om te vergroten...

Moeten we dan ook een verlichte, en geventileerde lange tunnel gaan graven en een helikopter regelen om de ontsnapping goed te kunnen uitvoeren?
Dit moeten we van tevoren wel even weten.
Ald je claustrofobie zou hebben dan vervalt deze optie....
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bitcoin is wel degelijk te traceren...het is niet zaligmakend.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Zandman zei:
Bitcoin is wel degelijk te traceren...het is niet zaligmakend.
Klik om te vergroten...
Hij heeft Monero gebruikt zegt hij net.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
KlaasVaak zei:
Hij heeft Monero gebruikt zegt hij net.
Klik om te vergroten...

Is elke cryptocoin niet traceerbaar? Voor een aankoop zijn er toch bepaalde gegevens nodig of is dat met monero anders?
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#17
🐺PsyTekz zei:
Is elke cryptocoin niet traceerbaar? Voor een aankoop zijn er toch bepaalde gegevens nodig of is dat met monero anders?
Klik om te vergroten...
Monero is niet traceerbaar. Voor een aankoop moet je natuurlijk wel adresgegevens versturen, maar dat heeft hij via PGP gedaan. Dat betekent dat het zo is versleuteld dat alleen de ontvanger het kan lezen, met zijn 'key'.

Het kan natuurlijk wel dat ze gegevens hebben gevonden bij de dealer.
w
willyvanoranjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Er lag een envelop met me naam en adres erop
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dus, als je niet heeeeel goed oplet, ben je traceerbaar.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#20
willyvanoranje zei:
Vanmiddag verhoor dus, voorafgaand daaraan half uur overleg advocaat.
Klik om te vergroten...
Ben echt benieuwd wat er uit de bus komt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."