Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"(Alweer) bezig met afkicken speed. Noodgedwongen omdat al mijn “ vrienden “ op “ vakantie” zijn. Week bezig nu. Godzijdank is er zoiets als long COVID; wat ik nu heb dus . Iedere dag gaat stuk beter. fuck it ; het zal lukken! 💪🏻"
"Nee. Ik zeg tegen werk dat ik long COVID klachten heb. Terwijl ik in bed lig af te Kicken."
"alles gaat voorbij zei: Maar je gebruikt dus dagelijks speed? En sla je ook nooit een paar dagen over om bij te slapen en te herstellen? Hoeveel gebruik je per dag dan? Klik om te vergroten... Ik gebruikte het dagelijks. Vooral om saai werk door te komen."
"Gisteren popo aan de deur; er was een darkweb marktplaats in groningen opgerold; er was een envelop met mijn naam en adres gevonden. Volgende week woensdag moet ik op bureau komen voor verklaring. Wat is nu slim om wel of niet te doen?"
"Behalve dat."
"Sorry van popo dan! Heb advocaat ingeschakeld. Hou jullie op de hoogte!"
"heb hulp advocaat gevraagd omdat ik niet wil dat ik iets zeg of niet zeg dat meezelf kan benadelen. Advocaat probeert nu Info te krijgen bij politie; ik heb bv geen brief gehad."
"Goede reacties allemaal. Omdat de kans groot is dat iemand me fucked; ik advocaat gebeld. Maar om te beginnen is er al geen brief; dus geen beschuldigingen waarschijnlijk. Ik heb geen ervaring met politie en wil graag Zo houden; laat me niet intimideren; dus advocaat."
"Het was de wijkagent; en welk feit; nog onbekend."
"HierEnDaarEenFuifje zei: Onjuist.. in de brief van de uitnodiging als je verdachte bent moet genoemd staan van welk feit ze je verdenken. Klik om te vergroten... Ik heb dus GEEN brief gehad."