#1
Lekker Willie!Geseponeerd! Nu schadevergoeding indienen. ( best veel advo kosten gemaakt).
Lekker Willie!Geseponeerd! Nu schadevergoeding indienen. ( best veel advo kosten gemaakt).
Pff ik zit dit vanaf het begin te lezen en berichten zijn uit 2021. Had verwacht dat iemand gewoon een ouder topic had gebumpt maar het is nu pas afgehandeld.Geseponeerd! Nu schadevergoeding indienen. ( best veel advo kosten gemaakt).
..........Wordt dat altijd vergoed als je de zaak wint of geseponeerd wordt?.....
.
Volgensmij als je onder een bepaalde inkomensgrens zit kan je een pro deo advocaat krijgen.Advocaat kost veel geld....
Geseponeerd! Nu schadevergoeding indienen. ( best veel advo kosten gemaakt).
Volgensmij als je onder een bepaalde inkomensgrens zit kan je een pro deo advocaat krijgen.
Klopt, maar dat bedrag is te verwaarlozen als je bekijkt hoeveel je anders had moeten betalenđNoot :
Je betaalt altijd een eigen bijdrage. Die kost niet niks....
Redelijkheid en billijkheidLekker gewerkt pik, zou Willie zeggen.
Dit hadden ze anderhalf jaar geleden al kunnen bedenken zeg, pff.
Vrees dat je geen advocaatkosten o.i.d. gaat terugkrijgen, aangezien de advocaat voor eigen rekening is. Maar je weet het nooit.. een rechter vindt er ook wel wat van dat het zo lang duurde voor saus, maar dat zeg ik gebaseerd op gevoel.
Edit: even opgezocht. Je moet zeker voor de schadevergoeding gaan haha. Die ga je gewoon krijgen voor de advocaatkosten. Eventueel zelfs de reiskosten van en naar het politieverhoor en andere zaken nog. Ga er wel vanuit dat je het geld pas over een jaar ziet.
Weet je toevallig wat voor sepot het is geworden?
ik lees het topic nu pas.Redelijkheid en billijkheid
Verzoeker heeft de tegen hem gerezen verdenking niet aan zichzelf te wijten gehad en heeft de betreffende feiten ook immer ontkend. Om deze reden is er alle grond om een bedrag aan schadevergoeding toe te kennen voor de door hem ten gevolge daarvan geleden schade respectievelijk gemaakte kosten.
Reden sepot is gebrek bewijs
Een advocaat nu in dit vroege stadium nemen is wel alsof je kiloâs hebt besteld.. en of je meer te verbergen hebt. Vergeet niet dat in sommige situaties het in de hand nemen van een advocaat het soms negatieve nadelen brengt voor jezelf.
is wel echt bullshit trouwens. Het is echt op meerdere plekken in onze wet verankerd dat je recht hebt op een eerlijk proces. Verdediging, een advocaat dus, is daar onderdeel van. Juridisch gezien is het dus JUIST geen geldig argument en is het niet mogelijk om dit als negatieve bewijslast in te brengen.Een advocaat meenemen om een verklaring af te leggen wordt in de juridische wereld gezien als een schuldverklaring.
heb wel meerdere keren in de auto politie achter me gehad; nooit gedwongen tot stoppen. Had ook niks bij me. Ook op vliegveld bij douane altijd extra controle. Zelfs in privĂ© kring mensen met openlijk achtergrond politie als mijn vrienden ineens. Nogmaals ben ik geen Escobar oidâŠ
Zenuwachtig zijn, nerveus dus, trillen of beven, niet aankijken ofwel echt wegkijken, daar letten ze op.
Gedragingen zijn het eerste, waarop gelet wordt.
Zenuwachtig zijn, nerveus dus, trillen of beven, niet aankijken ofwel echt wegkijken, daar letten ze op.
Een extreem apart uiterlijk kan ook een extra controle in de hand werken.
Ofwel aparte kleding.
Een echte Hippie of punker bijvoorbeeld.
Een niet witte huidskleur schijnt ook goed te helpen om aangehouden te worden zonder reden.Precies. En als iemand een korte broek draagt een trillende knieschijf.
En een adamsappel die harder op en neer gaat dan de hartslag etc. Als je iemand goed onder druk zit kun je hem zelfs horen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."