Ja dat zegt links toch ookπdrugsmisbruik tegen te gaan ?! kijk naar 3MMC verbod
altijd goed!niet dat het veel gaat uitmaken maar weer het lijstje met personen van de eerste kamer gemaild met
is deze wet er uiteindelijk nu wel of niet doorheen per wanneer treed deze in werking ?
altijd goed!
Wat is de huidige stand van zaken, voor een onwetende buitenstaander uitgelegd?
Haha naja, het is altijd goed om info op te vragen of je volksvertegenwoordigers ergens op te wijzen. Ze zitten er voor ons he!Heeft mailen zin?
Er is geen meerderheid toch?
Anders kunnen we misschien een petitie als DF houden![]()
Dat artikel is mooie reclame voor een specifieke vendor π![]()
Grote zorgen over massale verkoop schadelijke designerdrugs: βJe bent je eigen proefkonijnβ
De verkoop van designerdrugs moet snel aan banden. Dat vindt het Trimbos-instituut. Maar een verbod en de handhaving ervan zin lastig. Lees alles over de worsteling van de wetgever op Telegraaf.nlwww.telegraaf.nl
Denk dat dit allebei wel mee gaat vallen. Zijn niet veel RC's die straks illegaal geproduceerd gaan worden is mijn gok. Degene die t echt wil hebben zal wss wel via darkweb kunnen vinden maar straatdealers blijven denk ik vooral bij de miauw en de klassieke opiumlijst 1 drugsWat zal dit betekenen in de toekomst? Groter marktaandeel voor het darkweb en straatdealers?
Enige RC's die ik de zwarte markt op zie gaan straks zijn 6APB, NEP, 2cb en miss iets van 3-FA. Maar is natuurlijk nu nog koffiedik kijkenDenk dat dit allebei wel mee gaat vallen. Zijn niet veel RC's die straks illegaal geproduceerd gaan worden is mijn gok. Degene die t echt wil hebben zal wss wel via darkweb kunnen vinden maar straatdealers blijven denk ik vooral bij de miauw en de klassieke opiumlijst 1 drugs
Er zijn nu al rc's op de zwarte marktEnige RC's die ik de zwarte markt op zie gaan straks zijn 6APB, NEP, 2cb en miss iets van 3-FA. Maar is natuurlijk nu nog koffiedik kijken
Zou heel goed kunnen hoor. Zelf nog niet op de zwarte markt hoeven gaan voor RC's. Alleen 3m en 4m op zwarte markt zijn natuurlijk ook RC'sEr zijn nu al rc's op de zwarte markt
Een wet treedt pas in werking nadat deze in de Staatscourant is gepubliceerd.is deze wet er uiteindelijk nu wel of niet doorheen per wanneer treed deze in werking ?
Dat weet ik πEen wet treedt pas in werking nadat deze in de Staatscourant is gepubliceerd.
Waar kan ik een abbo afsluiten?Een wet treedt pas in werking nadat deze in de Staatscourant is gepubliceerd.
Mij niet bekend. Ik heb geen idee.Waar kan ik een abbo afsluiten?
Er zijn nu al rc's op de zwarte markt
Als een rc eenmaal verboden is en op de zwarte markt verkocht wordt is het geen rc meer π Het hele ding met rcs is juist dat ze nog (semi-)legaal zijn.Zou heel goed kunnen hoor. Zelf nog niet op de zwarte markt hoeven gaan voor RC's. Alleen 3m en 4m op zwarte markt zijn natuurlijk ook RC's
Wat zal dit betekenen in de toekomst? Groter marktaandeel voor het darkweb en straatdealers?
Miauw? Of gewoon 4-mmc? Schijnt heel makkelijk te produceren zijn, en gewoon te lezen hoe dat gaat op een bepaalde clearnet siteπDenk dat dit allebei wel mee gaat vallen. Zijn niet veel RC's die straks illegaal geproduceerd gaan worden is mijn gok. Degene die t echt wil hebben zal wss wel via darkweb kunnen vinden maar straatdealers blijven denk ik vooral bij de miauw en de klassieke opiumlijst 1 drugs
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."