Ze zijn zeker zwaar, van een 🍀 er al zeker 2 op had is dit nu zeker de helftZonder te testen weet je niets zeker.
Ik kan je wel zeggen dat ze zwaar zijn (rond de 220-280mg spreiding) volgens diverse bronnen en testen.
Love your brain, don’t kill it.Ja dat gevoel begin ik ook te krijgen. 💪🏻 Hoe gekker hoe beter
Hardste die ik gehad heb😍 daamn
Had je een halve of een hele gebruikt?Hardste die ik gehad heb😍 daamn
Echt bizar goed.
Deze heb ik half jaartje voor het laatste gebruikt, wat een avond😁
Eerst een halveHad je een halve of een hele gebruikt?
Heeft vast al eens iemand verteld maar dit is echt veel.normaal zit ik op 2-3, dus was wel een pittige)
Heb ze nog niet kunnen testen maar heb me ook laten wijsmaken dat er veel mdma in zit dus verbaast me niet. Halfje lijkt me idd al meer als genoeg 🥰Hardste die ik gehad heb😍 daamn
Echt bizar goed.
Deze heb ik half jaartje voor het laatste gebruikt, wat een avond😁
Ik weet het helaas.Heeft vast al eens iemand verteld maar dit is echt veel.
ik had zelfs aan een kwartje al genoeg en bij bijnemen de helft daarvan bijgenomen en zelfs toen ging ik al best hard haha. maarja, ben niks gewend waarschijnlijkHeb ze nog niet kunnen testen maar heb me ook laten wijsmaken dat er veel mdma in zit dus verbaast me niet. Halfje lijkt me idd al meer als genoeg 🥰
Ik ben nog steeds opzoek naar iemand die deze heeftBekijk bijlage 13031 of? Bekijk bijlage 13033
Bekijk bijlage 13034 of? Bekijk bijlage 13035 of? Bekijk bijlage 13036
waarom die doodskopjes niet meer.. te zwaar?
moest begin jaren 90 zijn in die gequote post van me.. heb'em ge-edit.
Oh oh oh, je moet de forumregels die heel groot in beeld komen ook lezen he, niet alleen wegklikken. Lees regel 1 nog even door.Ik ben nog steeds opzoek naar iemand die deze heeft![]()
drugsforum.nl

Tegenwoordig echt moeilijk om nog een deftige pil te vinden in België 😱

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."