Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPost je Pillen Pics!

Post je Pillen Pics!

727 antwoorden
163 weergaven
18-5-2026
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
80E4DAD4-9041-48E4-8A2E-08BD00C27F94.jpegF9EA3BA7-83BD-4C7E-A0F0-22B3BCFA859A.jpeg
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
4A765127-FFB4-446B-8FA7-09E06D6D1F0D.jpeg

642BDDEB-8896-416B-9703-83A2EA1D9498.jpeg
0
055XtcLid
01-01-2024, 00:00
#3
Extase zei:
Zonder te testen weet je niets zeker.

Ik kan je wel zeggen dat ze zwaar zijn (rond de 220-280mg spreiding) volgens diverse bronnen en testen.
Klik om te vergroten...
Ze zijn zeker zwaar, van een 🍀 er al zeker 2 op had is dit nu zeker de helft
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
055Xtc zei:
Ja dat gevoel begin ik ook te krijgen. 💪🏻 Hoe gekker hoe beter
Klik om te vergroten...
Love your brain, don’t kill it.
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#5
Snuffelaar zei:
Iemand deze al gehad? Ze zijn lichtblauw.


Bekijk bijlage 19469
Klik om te vergroten...
Hardste die ik gehad heb😍 daamn
Echt bizar goed.
Deze heb ik half jaartje voor het laatste gebruikt, wat een avond😁
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
BraboF zei:
Hardste die ik gehad heb😍 daamn
Echt bizar goed.
Deze heb ik half jaartje voor het laatste gebruikt, wat een avond😁
Klik om te vergroten...
Had je een halve of een hele gebruikt?
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#7
Snuffelaar zei:
Had je een halve of een hele gebruikt?
Klik om te vergroten...
Eerst een halve
Ik pak normaal heel snel bij, maar nu na 2uur nog een halve gepakt (voor mij best laat), maar ik ging toen wel zo ongelooflijk hard.
Dus hele nacht maar een hele op (normaal zit ik op 2-3, dus was wel een pittige)
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
BraboF zei:
normaal zit ik op 2-3, dus was wel een pittige)
Klik om te vergroten...
Heeft vast al eens iemand verteld maar dit is echt veel.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#9
BraboF zei:
Hardste die ik gehad heb😍 daamn
Echt bizar goed.
Deze heb ik half jaartje voor het laatste gebruikt, wat een avond😁
Klik om te vergroten...
Heb ze nog niet kunnen testen maar heb me ook laten wijsmaken dat er veel mdma in zit dus verbaast me niet. Halfje lijkt me idd al meer als genoeg 🥰
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Dunne zei:
Heeft vast al eens iemand verteld maar dit is echt veel.
Klik om te vergroten...
Ik weet het helaas.
Maar nu weet ik: less is more.
Dus tegenwoordig.zit.dit helemaal goed!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#11
⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️

Screenshot_20210411_183658.jpgScreenshot_20210411_183853.jpg
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#12
Snuffelaar zei:
Heb ze nog niet kunnen testen maar heb me ook laten wijsmaken dat er veel mdma in zit dus verbaast me niet. Halfje lijkt me idd al meer als genoeg 🥰
Klik om te vergroten...
ik had zelfs aan een kwartje al genoeg en bij bijnemen de helft daarvan bijgenomen en zelfs toen ging ik al best hard haha. maarja, ben niks gewend waarschijnlijk :tongueclosed:
K
KilliieeeApoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gympie zei:
Bekijk bijlage 13031 of? Bekijk bijlage 13033

Bekijk bijlage 13034 of? Bekijk bijlage 13035 of? Bekijk bijlage 13036

waarom die doodskopjes niet meer.. te zwaar?

moest begin jaren 90 zijn in die gequote post van me.. heb'em ge-edit.
Klik om te vergroten...
Ik ben nog steeds opzoek naar iemand die deze heeft :openmouth:
K
KilliieeeApoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tegenwoordig echt moeilijk om nog een deftige pil te vinden in België 😱
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
KilliieeeApo zei:
Ik ben nog steeds opzoek naar iemand die deze heeft :openmouth:
Klik om te vergroten...
Oh oh oh, je moet de forumregels die heel groot in beeld komen ook lezen he, niet alleen wegklikken. Lees regel 1 nog even door.

Voorwaarden en regels

Je dient akkoord te gaan met deze voorwaarden en regels voordat je de site gebruikt.
drugsforum.nl drugsforum.nl

Zwaai zwaai :wave:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
KilliieeeApo zei:
Tegenwoordig echt moeilijk om nog een deftige pil te vinden in België 😱
Klik om te vergroten...

Teken dat je er moet vanaf blijven en de forumregels ff moet lezen 😉.
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Vers van de pers

3B1CDCC3-7CCB-4C33-84D8-181A1B2FA616.jpeg7B352973-6431-4A12-97F5-519BC9674F4D.jpeg
T
Tinji007Lid
01-01-2024, 00:00
#18
IMG_20210412_170644.jpgZijn nog in omloop.
En dit is geen reclamecampagne ter verduidelijking. 🙃
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Two pills I pop till my pupills swell up like two pennies 💊🤪
E
Egeltje36Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Wauw Calliweed2.0, da's gewoon een kunstwerk. Die glitters ook.. :hearteyes:

Dacht altijd dat ik de enige was die al die kleurtjes en vormpjes zo interessant vind, dus ik vind dit topic echt tof!

Ik heb momenteel de 'groene granaten'. Laatst ook een keer simpele 6-hoekige gehad die een beetje een fluoroze/oranje kleurtje hadden, maar verder qua vorm niet zo interessant waren.

WhatsApp Image 2021-04-030.jpg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1819202122...37
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."