Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wauw Calliweed2.0, da's gewoon een kunstwerk. Die glitters ook.. Dacht altijd dat ik de enige was die al die kleurtjes en vormpjes zo interessant vind, dus ik vind dit topic echt tof! Ik heb momenteel de 'groene granaten'. Laatst ook een keer simpele 6-hoekige gehad die een beetje een fluoroze/oranje kleurtje hadden, maar verder qua vorm niet zo interessant waren."