#1
blauwe heb ik
Oohh 😍Bekijk bijlage 13355
Heb nog een foto gevonden van de rest van de kaarten op partyflock!
blauwe heb ik
Ja het veroorzaakte discussie dus dan alleen via .... verstandige mensen zijn saai![]()
Het stopt nooit he pikDacht dat de x markt redelijk verzadigd was op het moment door de corona crisis. En de afnemende vraag, worden hier in de buurt teminste maar een aantal stempels aangeboden op het moment invergelijking met aantallen van tussen de 10/20 normaal gesproken.
Deze waren ook heel uniek! Die 2 kleuren schijn je alleen met met een industriële machine zo strak te kunnen krijgen
Bekijk bijlage 13358
haha die zijn nice!
gewoon mitsubishi, duifjes, tulpjes en salmmiakjesssnice... ik ben meer van de oude 'stempel'
houd meer van brokkelige tabletjes.. niet van die staal hard geperste kneiters.
Nee, maar veel aanbod weinig vraag laat de prijs zakken( als ik mijn 4 jarige opleiding marketing mag geloven) ik bedoel meer dat ik dacht dat de productie grotendeels is stil gevallen of igg gewacht wordt op betere tijden met het op de markt brengenHet stopt nooit he pik
Nee, maar veel aanbod weinig vraag laat de prijs zakken( als ik mijn 4 jarige opleiding marketing mag geloven) ik bedoel meer dat ik dacht dat de productie grotendeels is stil gevallen of igg gewacht wordt op betere tijden met het op de markt brengen
gewoon mitsubishi, duifjes, tulpjes en salmmiakjesss
wanneer nam jij je eerste pilletje ??
Dat is nog niks, een gozer op tumblr had de grootste verzameling van alle verzamelaars. Check.
Dit is de enige foto die nog online circuleert, zijn acc is verwijdert maar die had elke pil ooit op de markt.
't zal een benadering zijn 😅
Alle pillen die ik ooit had zie ik niet terug.Dat is nog niks, een gozer op tumblr had de grootste verzameling van alle verzamelaars. Check.
Bekijk bijlage 14198
Dit is de enige foto die nog online circuleert, zijn acc is verwijdert maar die had elke pil ooit op de markt.
Qdance, simkaartjes, philip plein, Punisher, brazuca, batman.Kan geen druk bedenken die niet in zijn verzameling zat...
Qdance, simkaartjes, philip plein, Punisher, brazuca, batman.
Oke ik ben pas na 2016 gaan gebruikenRond 2016 is die gozer van het clearnet/deepweb verdwenen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."