Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"de welbekende blue punisher!"
"StraffeNeel zei: Ja, of je moet nog even langs de winkel. Klik om te vergroten... ik probeer maar even de bord in oven methode⦠geen zin om weer nuchter hele fietstocht te gaan makenš dankjewel voor de tips iig!"
"Neo-Shulginist zei: Sowieso kun je dan ook even een scheermesje pakken (liever geen pinpas) om de speed wat fijner te hakken. Dat is vaak ook nodig om te voorkomen dat er brokken in je neus blijven hangen die niet worden opgenomen. Ik denk ook niet dat slapen gaat lukken vannacht. Wat ik vaak doe is dat ik met mezelf afspreek dat ik om 06.00 uur 's ochtends stop met gebruiken. Dan heb ik tot 18.00 uur om de speed uit te laten werken. Dan moet ik nog even volhouden tot 20.00 of 21:00 uur voordat ik van mezelf mag slapen. Maar tegen die tijd gaat het slapen wel, en heb ik niet ook nog eens mijn ritme verneukt. Klik om te vergroten... heb het even met een klein scheermesje fijn gemaakt ligt nu op een heet bord. ff roken daarna kijken of t wat beter is. wat betreft een grens trekken en tegen mezelf zeggen daarna niet meer gebruiken is een lastige voor mij maar 6 uur lijkt me een prima grens. heel veel te doen heb ik snachts eigenlijk niet in huis aangezien er andere zijn die wel willen slapenš¬ stil op de bank zitten wordt ook zo saai⦠we gaan het meemaken! ontzettend bedankt in ieder geval!!!"
"eerste lijn(tje) 15 minuten geleden gesnoven.. de tering wat brandt dat spul! meer dan de ket en coke die ik heb gedaan. goed teken? geen idee, voel me in ieder geval iets vlugger en iets wat zweverig in me hoofd. smaak ook verschrikkelijk! probeer het een beetje weg te spoelen met een blikje redbullš wil iedereen die me geholpen heeft met mijn vragen enorm bedanken, toch fijn om van de ervaren (speed) gebruikers te horen wat wel en niet verstandig is. groetjess"
"Neo-Shulginist zei: Speed is meestal wel wat agressiever voor de neus dan cocaĆÆne ja. Maar als je goed zuivere speed hebt dan is dat vaak niet zo'n issue. Ik weet ook niet hoe je snuift, maar let op dat je de neusslijmvliezen niet per ongeluk kapot maakt door met een buisje of sleutel de neus in te gaan. Daarom kan je het best voor een paar euro een snuifbuisje kopen. Je kan dan makkelijk de bolle kant tegen je neus zetten zodat je niks beschadigt. Klik om te vergroten... oh daar moet ik ook nog opletten hoe ik snuif haha.. gewoon met een leeg pen huls niet te diep in me neus. is dit heelveel anders of slechter dan een speciaal āsnuifbuisjeā?"
"Gelato43 zei: Het zou indd wat slechter voor de neus zijn dan een echte snuifbuis, maar ik zie ook wel dat je m al vaker hebt gebruikt. Zelf probeer ik altijd elke keer een schoon snuifbuisje te maken van papier ofzo, gebruikt hem dan ook een avond en dan kan je m lekker weggooien. Hoe voel je je ondertussen? Klik om te vergroten... haha inderdaad mijn standaard snuif ābuisjeā werkt topš ik weet niet zo goed wat ik precies moet voelen maar ben er eigenlijk totaal niet van onder de indruk⦠voel me niet euforisch, echt opgepept zoals coke of wat waazig, en heb toch al aardig wat lijnen genomen ook wat dikkere! verder eigenlijk de meest gore smaak in mn mond⦠ik heb add ik heb ergens voorbij zien komen dat het een iets andere werking kan hebben op mensen met add/hd. (inprincipe is de medicatie die een add/hder slikt ook een vorm van amfetamine). voel eigenlijk meer een beetje een leegte in mn hoofd, enigszins vergelijkbaar met de medicatie. zijn er andere add/hders die ervaring hebben met speed? wat denken jullie, zal het hier mee te maken kunnen hebben of gewoon ontzettend slechte speed gekocht?? combinatie van beide kan ook natuurlijk š erg jammer! voel me opgepept genoeg om niet te slapen maar helaas geen bijzondere of leuke ervaring van gehad⦠ik geloof ook niet dat dit de ECHTE speed ervaring is. benieuwd wat jullie allemaal denkenā¦"
"CuriousExplorer zei: Speed is imo ook maar saai. Ik gebruikte het eerder productief dan recreatief. Klik om te vergroten... misschien toch verkeerde verwachtingen gesteld, als dit het is valt het me zwaar tegen⦠doe mij maar een lekker ketje of een benzo daar vind ik meer aan"
"Neo-Shulginist zei: Ik vind coke eerder saai omdat je daar haast niks van merkt, behalve dan in je gedrag als je erover gaat nadenken. Van speed krijg je nog wel een lichamelijke rush, vergelijkbaar met het 'vallende' gevoel wat je kan hebben in een achtbaan als die snel naar beneden raast. Klik om te vergroten... jammer weer, gewoon de meest slechtste speed gekocht dan⦠had die hele āgramā in een nachtje op geen idee of dit normaal is bij speed maar voeldee er helemaal NIKS van⦠bijhalve dat ik niet kon slapen en wat meer gefocust kon gamenš¤£"
"StraffeNeel zei: Zelf doe ik geen benzo's en er zijn vast veel verschillende, maar ik zie er nogal worstelen met benzo's. Daarnaast een upper combineren met een downer geeft altijd extra risico's. Gewoon even de rottigheid uitzitten en niet aanstellen. Vaak zit er caffeine in of nog andere resten van de productie. Je kunt het ook eerst laten testen, maar voor mij is dat nogal een gedoe. Beter was je er zoveel mogelijk uit wat je niet in je neus wil. Na het wassen merk ik meestal dat ik een stuk minder hartkloppingen heb en dat het minder scherp is in de neus. Aceton en een koffiefilter zijn de kosten niet. Klik om te vergroten... oke en dan hou je een goedje half doorweekte speed prut over? hoe moet ik dat voor me zien precies? ja een nachtje niet slapen is tot daaraantoe maar mijzelf kennende snuif ik door tot alles gelijk op is, beter dus 1/2 grammetjes halen"
"HappyMind zei: 1/2 gram droge speed is echt heel veel. Zeker voor een eerste keer. Kijk anders even op PsychonautWiki om een idee te krijgen over de dosis: Amphetamine Amphetamine (also known as alpha-methylphenethylamine, amfetamine, speed, or by brand names including Adderall, Dexedrine and Tentin) is a classical stimulant substance of the phenethylamine class. It is the parent compound of the substituted amphetamines, a diverse group that includes... m.psychonautwiki.org Klik om te vergroten... dankjewel. ik heb het even gelezen, ik zat er inderdaad compleet naast met de dosis. ik denk dat ik door de enorm lage prijs vergeleken met andere middelen een beetje een verkeerd beeld heb gecreƫerd voor mezelf. goed om te weten! ik zal het bij hooguit een gram houden"