Ik ben inmiddels al ruim 3 maanden van de Diazepam en dus benzo's af🥳😎
En dat na jarenlang elke dag benzo's gebruiken. En ik had echt niet verwacht dat ik eigenlijk daarna helemaal nergens last meer van zou hebben. En het slapen gaat ook echt prima over het algemeen. Ik slaap 5 van de 7 nachten redelijk/ goed👍
En vaak wel 1 of 2 nachten in de week wat slechter. Afgelopen week had ik 2 nachten waarin ik maar een paar uur had geslapen en dat vind ik dan nog wel moeilijk hoor. Dan denk ik er 's nachts nog wel aan als ik naar het plafond lig te staren. Maar ja het kan niet meer en ik wil het ook niet meer.
Ik probeer die dag dan maar gewoon te accepteren dat ik niet alles kan doen wat ik wil. Alhoewel ik dan wel echt chagrijnig kan zijn qua stemming vanwege het slaapgebrek. Maar de nacht erop slaap ik eigenlijk altijd weer heel goed. En soms bij spanning of drukte in mijn hoofd heb ik nog wel eens trek aan een benzo. Maar ook daar kan ik steeds beter mee omgaan en het er te laten zijn en te voelen. En er op een constructieve manier mee om te gaan 👍
Ik lees hier dat 0.5 milligram Bromozolam omgerekend wordt naar 5-7.5 milligram Diazepam en dat jij voor 1.5 mg Bromozolam 20 mg Diazepam kreeg @Leslie010😳 Maar dan snap ik wel waarom mijn afkick van de Bromozolam in de detox zo hevig was. Want ik zat gemiddeld op 27 mg Bromozolam (met uitschietjes naar 39 mg) en ik kreeg de eerste dag maar 40 milligram Diazepam en vanaf de tweede dag zelfs nog maar 35 milligram. Ik vond dat toen echt al zo ontzettend weinig, maar in de kliniek hadden ze er geen ervaring mee en deden ze maar wat...
Dus ik herken me wel in het verhaal van
@Raver en
@De Zandman dat de specialistische kennis in de detox flink te wensen overlaat. Zulke opmerkingen die jij hebt gekregen
@Raver kunnen ook echt niet. Ik weet niet waar je zit maar ik vind het sowieso al een rare gang van zaken dat je als cliënten onderling met elkaar kunt klooien wat je van de week zei. Ik vind het in ieder geval dapper dat je hebt besloten om juist het laatst stukje klinisch te doen in de detox. Heel veel succes en hopelijk kom jij er ook helemaal vanaf💪
@Jazz35 Welkom terug op het forum na je vrijwillige ban. Wat ontzettend vervelend om te horen dat je een nieuwe psychiater hebt en dat die ging Diazepam wil geven om af te bouwen. Echt enorm slecht dat ze je nou aan je lot overlaten. Maar je bent er echt bijna als je nog maar op 0.5 milligram Bromozolam zit. Goed dat je voor jezelf een plan van aanpak heb gemaakt en ik heb er vertrouwen in dat het jou ook gaat lukken 💪
@Vinidi84 en
@Roze Olifant Hoe gaat het nu met jullie?🫂
Bekijk bijlage 62083