#1
Je moet langzaam afbouwen is het idee. als je eenmaal 24h redelijk doorkomt met 10 mg dan ben je goed onderweg. Voorlopig moet je afbouwen van 25 mg naar 10 mg begrijp ik..Moet ik dan alleen savonds de volle dosis diazepam
Van 10 mg naar 0 mg is vervolgens nog erg pittig waarschijnlijk en dan zijn pilletjes van 5 en 2 mg wel handig om in kleine stappen af te bouwen.
Ook kan het zijn dat je vanaf 20 mg per dag naar 15 mg niet in een keer afbouwt en een periode op 17 mg wilt zitten bijvoorbeeld..