#1
Ok, dan ga je je overmorgen al beter voelen!Dankjewel allebei!🙏
Morgenavond is het 2 weken geleden dat ik mijn laatste tablet gehad heb.
Ok, dan ga je je overmorgen al beter voelen!Dankjewel allebei!🙏
Morgenavond is het 2 weken geleden dat ik mijn laatste tablet gehad heb.
Je neemt een hele periode een middel en op het moment dat je stopt ga je ineens sterk ontgiften?
Ja dat sowieso met ernstige psychische gevolgen. Mijn lever kan niet zo goed ontgiften, dat is bekend. Misschien dat ik mede daardoor zo heftig reageer.Lever kan geloof ik veel hebben.
Zullen het niet gewoon lichamelijke ontwenningsverschijnselen zijn die bij jou fors toe slaan? En zich op allerlei manieren uiten?
Ik zou anders voor zekerheid je lever waarden laten checkenJa dat sowieso met ernstige psychische gevolgen. Mijn lever kan niet zo goed ontgiften, dat is bekend. Misschien dat ik mede daardoor zo heftig reageer.
Mijn lever kan niet zo goed ontgiften, dat is bekend. Misschien dat ik mede daardoor zo heftig reageer.
Geen leverziekte, maar genetisch kan ik wel iets minder goed ontgiften. Dinsdag wordt er bloed afgenomen om de basis waarden te testen.Door een leverziekte?
Vergt dan wel extra alertheid: niet dat je jezelf aan het vergiftigen bent
Thnx voor het delen van je ervaring @De Zandman!Mijn ervaring met de afbouw van 3 soorten benzo's duurde 6 weken in opname, en na een jaar was ik er helemaal klaar mee.
Die afbouw was ook bij mij veel te snel, ik raakte van het padje en het was hell deze tijd.
Geestelijk duurde het lang....ik gebruikte veel en lang deze rotzooi....
Houd vol! Het wordt minder erg!
Mooi dat het de betere kant op gaat. Dat je minder zweet is al een stap.Update dag 17:
Nog steeds stekende pijn door het hele lijf, mega brak na een slechte nacht, geen zweet meer bij het opstaan de laatste 2 dagen, heb 0 energie, hoofdpijn, vieze smaak in mond, kortademig. Psychisch heb ik het hierdoor heel zwaar. Blijft redelijk hetzelfde.
Hopelijk is dat de eerste stap naar verbetering, voor de rest is het gewoon helemaal verschrikkelijk nog.Mooi dat het de betere kant op gaat. Dat je minder zweet is al een stap.
Sterkte!
Ze noemen het bij de GGZ ook geen verslaving, want ik had “maar” 3 maanden gebruikt. Gezien mijn zeer extreme eigen ervaring mbt de afkickverschijnselen, geloof ik inderdaad dat ze er niets van snappen. Maar je gaat bijna aan jezelf twijfelen zo overtuigd als ze je dat vertellen.
Dat geloof ik ook zeker @Kordie .Wat ze zeggen klopt wel:
Psychische problemen kunnen zich fors uiten in lichamelijke problemen.
Dat is al vrij lang bekend. En als je dan ook nog verlammingsverschijnselen hebben noemen ze dat geloof ik FNS.
Voor iemand die drie maanden heeft gebruikt heb je forse afkickverschijnselen.
Maar ik denk dat ze niet moeten vergeten dat het voor iedereen anders is.
De een slikt misschien een jaar en heeft amper ergens last van, en de ander slikt een week en maanden te creperen.
Dat geloof ik ook zeker @Kordie .
Maar als je ziet hoe ik meteen reageerde na het afbouwen, dan had ik bijna alle meest voorkomende ontwenningsverschijnselen. Ik ben niet voor niets dagenlang bij mijn ouders, dat heb ik voorheen nooit gedaan.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."