#1
Er gebeurd zoveel in je lichaam nu. Misschien maar niet teveel bezig zijn met de waarom vraag.
Vaak in de zwaarste en moeilijkste momenten kom je erachter hoe sterk je eigenlijk bent en wat voor mooie coping en mensen er zijn. Je komt er wel, zou fijn zijn als je je een beetje beter zou gaan voelen, de acute fase zit je nu al eventjes in natuurlijk.
Vaak in de zwaarste en moeilijkste momenten kom je erachter hoe sterk je eigenlijk bent en wat voor mooie coping en mensen er zijn. Je komt er wel, zou fijn zijn als je je een beetje beter zou gaan voelen, de acute fase zit je nu al eventjes in natuurlijk.